MijnGerrit Geplaatst 15 september 2019 Rapport Share Geplaatst 15 september 2019 Ging enkel om stoppen met drinken, maar al gauw bleek er veel meer aangepakt te kunnen worden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 september 2019 Rapport Share Geplaatst 16 september 2019 worden we wat somber, kijkend naar dat gemiezer buiten, laten we dan extra blij zijn met de herinnering aan afgelopen prachtig weekendweer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 16 september 2019 Rapport Share Geplaatst 16 september 2019 Weekend weer voorbij, evenals die fraaie zomer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 september 2019 Rapport Share Geplaatst 16 september 2019 zomer nog niet hoor, eind van de week weer mooi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 17 september 2019 Rapport Share Geplaatst 17 september 2019 Mooi, dat we daar lekker van gaan genieten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 september 2019 Rapport Share Geplaatst 17 september 2019 genieten van een paar uur met dochter gaan we volgende week nogmaals overdoen, maar dan met een logeerpartij en saunadag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MijnGerrit Geplaatst 18 september 2019 Rapport Share Geplaatst 18 september 2019 Saunadagen kunnen mij gestolen worden, maar verder zijn dat ook de dingen waar ik altijd erg blij van word. Â Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 18 september 2019 Rapport Share Geplaatst 18 september 2019 word je blij van een logeerpartij? Vergeet je pyjama dan niet! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandro Geplaatst 18 september 2019 Rapport Share Geplaatst 18 september 2019 Iet!s anders; vinden jullie het ook zo jammer dat de herfst op komst is (ja ik weet het, dit weekend nog mooi maar het houdt binnenkort toch een keer op), of genieten jullie juist van de herfst? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MijnGerrit Geplaatst 18 september 2019 Rapport Share Geplaatst 18 september 2019 De herfst is toch wel één van mijn vier meest favoriete seizoenen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 18 september 2019 Rapport Share Geplaatst 18 september 2019 seizoenen komen en gaan, ik vind dat wel mooi die afwisseling. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 18 september 2019 Rapport Share Geplaatst 18 september 2019 Die afwisseling hebben ze niet overal in de wereld, dus genieten we er maar van, toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandro Geplaatst 19 september 2019 Rapport Share Geplaatst 19 september 2019 Toch ben ik niet zo van de winter en herfst. Afwisseling in het weer is prima, maar wat is er nou leuk aan dat het zo lang donker is? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 19 september 2019 Rapport Share Geplaatst 19 september 2019 Zo lang donker is niet veel aan vind ik, maar als er verse sneeuw ligt, licht dat de boel wel op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 19 september 2019 Rapport Share Geplaatst 19 september 2019 Opvallend mooie zonsondergang hadden we vanavond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 19 september 2019 Rapport Share Geplaatst 19 september 2019 Ana vond vanavond leuk maar Vana vond vanavond stom. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 september 2019 Rapport Share Geplaatst 20 september 2019 nuanceren kan zaken kan enorm vermoeiend zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 20 september 2019 Rapport Share Geplaatst 20 september 2019 (bewerkt) zijn nuancering hoorde het publiek niet omdat de interviewer er al weer een nieuwe vraag overheen had gegooid 20 september 2019 bewerkt door Bob Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 20 september 2019 Rapport Share Geplaatst 20 september 2019 Gegooide zaken nemen geen keer, sprak hij en keilde de fles uit het raam. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 20 september 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 september 2019 Raamsponning vind ik een gek woord. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 september 2019 Rapport Share Geplaatst 20 september 2019 oordopjes heb je tegenwoordig ook al in een draadloze versie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 21 september 2019 Rapport Share Geplaatst 21 september 2019 Versieren van de stoel had ze al jaren niet meer meegemaakt op haar verjaardag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 22 september 2019 Rapport Share Geplaatst 22 september 2019 Dag voor dag, voor je het weet ben je al weer taarten aan het bakken voor je volgende verjaardag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 september 2019 Rapport Share Geplaatst 22 september 2019 Verjaardagen vind ik niet leuk, vond ze niet leuk en zal ze denk ik ook nooit leuk gaan vinden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 22 september 2019 Rapport Share Geplaatst 22 september 2019 Vind en gij hoeft niet meer te zoeken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden