lady jane Geplaatst 26 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2019 gram wil ik nog wel eens halen in felle diskussies en dan kan ik ook best drammen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 27 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2019 Drammen is prachtig dorpje in Noorwegen waar ik vorig jaar was Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MijnGerrit Geplaatst 27 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2019 Wassenaar, daar eten ze geen pindakaas maar kaviaar  Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 27 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2019 Kaviaar is afkomstig van het Perzische woord خاگ‌آور. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 27 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2019 "خاگ‌آور", zei hij, maar zij begreep hem niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 27 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2019 Niet alles is met woorden uit te leggen. Soms is juist mimiek en non verbaal veel meer verhelderend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2019 verhelderend werkt het om iets na te vragen en niet meteen in te vullen wat ik denk dat die ander zegt of schrijft Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 30 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2019 Schrijft men, dan blijft men. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 30 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2019 Men isengels voor mannen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 30 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2019 Mannen komen van Mars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 30 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2019 (bewerkt) Mars in ijsjes stoppen is een van de briljantere ideeën van de laatste decennia. 30 augustus 2019 bewerkt door Quinn Myle reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 30 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2019 Niagara Falls zien is een wens van mij, maar ik heb nog wel meer wensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 30 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2019 Eer we NS en bus zonder bestuurders zien rijden zal er nog wel wat water door de Rijn stromen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2019 stro mensjes maken is een mooie bezigheid om je hoofdmaalsels van drinken weg te laten stromen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 31 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2019 Stromen haar ogen nu vol met tranen door de emoties, of zou het toch het felle zonlicht zijn? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 31 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2019 licht zijn betekent dat je eerder met alle winden meewaait, zei hij om zijn dikke buik te vergoelijken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 31 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2019 Lijken fotomodellen nu slanker op de foto of zouden ze werkelijk geen buik hebben, vroeg ze zich af en nam nog een patatje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 31 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2019 Pat at jeneverbessen omdat hij dacht dat die goed waren voor zijn nieren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 1 september 2019 Rapport Share Geplaatst 1 september 2019 Ieren lusten hem ook wel, een pint of wat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 september 2019 Rapport Share Geplaatst 1 september 2019 Water mensen, je kunt maar het beste water drinken... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 1 september 2019 Rapport Share Geplaatst 1 september 2019 Water drinken geeft geen calorieën en vult, nu ik liters wegdrink merk ik dat ik ook makkelijker wat pondjes kwijt raak Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 september 2019 Rapport Share Geplaatst 1 september 2019 Raak niet uitgedronken zomers maar nu al weinig dorst weer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 1 september 2019 Rapport Share Geplaatst 1 september 2019 Weer of geen weer, water is voor de kikkers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 september 2019 Rapport Share Geplaatst 1 september 2019 Kers op de taart water, kostbaar goedje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MijnGerrit Geplaatst 1 september 2019 Rapport Share Geplaatst 1 september 2019 Goed, je stopt met drinken...en dan begint het pas Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden