Yvonne Geplaatst 5 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2018 Voorbij is die tijd ook al jaren voor mijn kinderen, geen examenstress in huize Von dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2018 du soleil staat bij mij voor vakantie, zon, zand, zee en zaligheid Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 5 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2018 (bewerkt) zalig heidendom lijkt me wel wat, maar gaan die twee wel samen? 5 juni 2018 bewerkt door Bob Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 5 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2018 Amen is een slotwoord van gebed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandro Geplaatst 5 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2018 Bedje aan het strand, aan een of ander côte, lijkt me wel wat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 5 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2018 Wel water in de zee is nog koud denk ik maar ik zou graag weer eens in zee willen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 6 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2018 In Zee willen vast meer mensen als het zo warm blijft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2018 lijf tussen het ballen door steeds even onderdompelen in 12 graden zout water is eindeloos genieten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyon Geplaatst 10 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2018 Genieten is voor mij nog steeds, iedere ochtend zonder kater of wattenhoofd opstaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2018 opstaan, koffie maken, beschuitjes met roomboter en pure hagelslag en ik ben klaar voor weer een mooie stranddag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2018 Dagelijks realiseer ik me dat de drie 'R'-en eigenlijk wel heel belangrijk zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 15 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2018 Zijn dat raardoen, ruzie en regelzin? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2018 (bewerkt) Zin om raar te doen heb ik nog wel eens, maar nee, hier wordt gesproken over Rust, Reinheid en Regelmaat dear Bob. 15 juni 2018 bewerkt door Yvonne Hoofdletter vergeten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2018 Bob, je weet volgens mij overigens heel goed waar die letters voor staan, plaaggeest… Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 15 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2018 geest is uit de fles bij mij, ja, maar wel zonder alcohol hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nietmeer Geplaatst 18 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2018 Hoor ik daar geestigheid?, of kan ik min oren niet geloven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 18 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2018 (bewerkt) Ovenschotels maken; ik ben er dol op! 18 juni 2018 bewerkt door Lika Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2018 loppersum, daar horen stedum en bedum nog voor, een NS-rijtje uit mijn vroegere lokettiste-carriere Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nietmeer Geplaatst 20 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2018 Ere wie ere toekomt zal ik maar zeggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 20 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2018 Zeggen wat je denkt kan ook iets aardigs zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2018 zijnaden van mijn jurken hoef ik nooit meer in te nemen, hooguit wat uitleggen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 20 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2018 Uitleggen deed ik als trainer vandaag de hele dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2018 Dagelijks geniet ik van onze huisdieren, dat is pure rijkdom... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 24 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2018 Rijkdom zit niet in hoeveel geld je hebt maar vaak in het leven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nietmeer Geplaatst 24 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2018 Rijkdom zit voor mij niet in het materiële, maar in alles wat leeft en wat mijn hart raakt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden