nancy Geplaatst 4 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2018 Ook ik lig er in, maar slapen ho maar... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandro Geplaatst 4 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2018 Maar dan is vervolgns de vraag: hoe werd je wakker? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 4 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2018 Wakker worden hoefde vanmorgen niet, dat was ik nog steeds Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2018 Steeds weer vind ik het heerlijk om aan het eind van de dag mijn bed in te duiken.  Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 5 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2018 Duiken op zekere leeftijd is onverstandig; ik ga maar zitten en sla vervolgens mijn benen zorgvuldig onder het dekbed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandro Geplaatst 5 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2018 Dekbedovertrekset vind ik één van de mooiste woorden die er zijn. smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 5 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2018 Er zijn in mijn ogen wel mooiere woorden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 5 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2018 (bewerkt) Fobie voor lange woorden zoals dekbedovertrekset of pedaalemmerzakkenkortingspercentageverhoging betekent dat. 5 maart 2018 bewerkt door Bob Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2018 datumprikker vind ik, net als whats app, een ideale manier om een groep mensen snel en doeltreffend op één lijn en bij elkaar te krijgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandro Geplaatst 6 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2018 Genetisch aangepast voedsel: een vloek of een zegen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2018 Een zegen vind ik het dat je tegenwoordig ook heerlijk kunt kokkerellen en eten zonder dat je een dier ervoor moet opofferen...  Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 11 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2018 Opofferen, loslaten en weer doorgaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 12 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2018 Gaan met die banaan is het hele eiereneten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 12 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2018 En laat ik nu net gek op bananen en eieren zijn zei de gek die eigenlijk alles lust. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandro Geplaatst 13 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2018 Eigenlijk, alles lusten is best een gevaar als je erover nadenkt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 13 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2018 Denkt u niet dat niets lusten een nog groter gevaar is? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 13 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2018 Is wat mij betreft een heel aannemelijke gedachte. Â Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 13 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2018 (bewerkt) Dacht een ijsje te eten maar het werden er drie. 13 maart 2018 bewerkt door Bob Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 13 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2018 Drie is niet niks en misschien gevaarlijk, maar wél lekker op z'n tijd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandro Geplaatst 13 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2018 Tijdig stoppen is wel raadzaam! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 13 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2018 Raadzaam is het ook om geen net sinaasappels te kopen als je nog niet voldoende kracht hebt om ze te sjouwen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2018 sjouwen mag je zowiezo leren delegeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandro Geplaatst 14 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2018 Leren delegeren, zodat je je bij het sjouwen niet hoeft te bezeren of blesseren. Of je kunt het aantal sinaasappels in het netje beter doseren of halveren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 14 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2018 Veren in de reet-jes-in-de-wei van Kohtje voor Sandro die er zo'n mooi potje van maakt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 14 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2018 Rum en bockbier, waaraan toegevoegd een mengsel van eieren, kaneel en kruidnagelen werd in de 17e tot en met de 19e eeuw in verwarmde toestand als zopie verkocht in de onlangs nog op de dagdraad genoemde koek-en-zopie tentjes bij het ijs tijdens schaatsperiodes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden