Quinn Geplaatst 7 juli 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 juli 2021 Het gaat. Ik stuur jou wel even. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 7 juli 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 juli 2021 @Jannigje blijkbaar zit je mailbox vol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 7 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2021 Ja, bomvol! Ik had geen idee! Zelfs Nog berichten van 10 jaar geleden. Ik heb een paar gelezen en schrok eigenlijk wel. Ik moet dat nog maar eens rustig bekijken allemaal. Afijn een aantal verwijderd dus ik kan weer even vooruit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 7 juli 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 juli 2021 Ik heb ook nog nooit wat verwijderd, gek eigenlijk, dat vast willen houden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 7 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2021 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 10 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2021 knuffel Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 15 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2021 gefeliciteerd @Quinn Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2021 Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 15 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2021 Vier maanden, regel vier van het gedicht and not, when I came to die, discover that I had not lived. Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 15 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2021 Hoofdstuk vier: van overleven naar leven. Hoe doe je dat. Hoi Q. Hoe gaat het? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 15 juli 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 juli 2021 Beroerd. Al dagen zeurende migraine, een zootje gemaakt van m'n pillen en slaapritme en algemeen snauwerig en naar. Dus hier ook maar beter even stil. Wil niet ongeremd om me heen slaan. Iemand die ik beroepsmatig ken, is overleden, dat grijpt me meer aan dan ik had verwacht. Maar ik mag wel oprecht die vier maanden vieren, dat wel. Toch ook een bright side. lady jane en Reacher reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 15 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2021 (bewerkt) . 12 april 2022 bewerkt door Artemis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 16 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2021 Gefeliciteerd quinn 4 maanden Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 16 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2021 Toch een Silver lining. Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 20 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2021 En jij had van mij ook nog geen taart gekregen deze maand! ijs, kaas en taart. All in One! Kan het nog beter?? Oh ja voor de goede vorm heb ik er wel wat bessen bij gedraaid! Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 23 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2021 Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 26 juli 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 juli 2021 Ik ben moe. Moe met een intensiteit alsof ik Atlas zelf ben en op het laatst halve uur omhoog zit. Nog even en de aardbol en ik rollen samen keihard terug naar beneden. Apocalyptisch. Op. Alles is teveel, alles is te zwaar. Laat het maar. Ik ben moe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2021 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 26 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2021 Ik kan niet meehelpen met het sjouwen van de aardbol ( tenzij dat mag van de goden?) maar ik sta hier wel tussen de menigte om je te aan te moedigen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 26 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2021 Och @Quinn, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 26 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2021 En geen plateau om even die bol op te laten rusten, even adem te kunnen halen, even de druk eraf. Akelig en loodzwaar Ik zou willen dat we elkaar zouden kunnen helpen duwen, tegenhouden. Samen even wat meer lucht krijgen, maar ik weet niet hoe. Voor wat het waard is: Ik denk aan je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 27 juli 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 juli 2021 Dank. We sjouwen maar door totdat er een spaak tussen de wielen wordt gefrummeld. Of er ineens geen plankje meer blijkt te liggen. Stomme wereld. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 27 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2021 no words Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 29 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2021 (bewerkt) . 12 april 2022 bewerkt door Artemis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 29 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2021 of heb je liever deze ???? Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden