Quinn Geplaatst 2 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 2 uur geleden Gekeken naar het spul dat mijn werk had opgestuurd, zodat ik kan kijken wat ik ermee wil en kan. Het is niet echt in lijn met wat ik dacht afgesproken te hebben, maar eerlijk is eerlijk, kans bestaat dat ik hen verkeerd begrepen heb toen. Dus. Tja. Geen idee. Eerst maar aan de kant leggen en later nog eens weer bekijken.
Quinn Geplaatst 2 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 2 uur geleden En dan lees ik @bumperjim en denk ik toch, ergens, even, ah, één glas, één avond, moet toch kunnen, hij kan het ook. Nee. Ik kan dat niet. Gewoon niet. Moed houden. Nul houden.
Jannigje Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden “En dan lees ik @bumperjim en denk ik toch, ergens, even, ah, één glas, één avond, moet toch kunnen, hij kan het ook.” Volgens mij niet hoor @Quinn. @bumperjim kan toch niet echt zonder enig probleem een glas drinken en dan stoppen. Zonder onderhandelen, zonder gedoe, zonder er verder over na te denken? Quinn reageerde hierop 1
Jannigje Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden “nee, uitzetten gaat niet, soms lukt het om aan volumeknoppen te draaien. Maar op de hardnekkigste heb ik vaak maar weinig invloed.” Dit heb ik gekopieerd van de dagdraad omdat ik je hierover graag iets wil vragen. Dat doe ik dan liever hier. Ik ken alleen de niet te stoppen interne dialoog, tot gek makend toe, maar andere stemmen niet. Mijn neef wel, die had ook akelige stemmen. Dat vond ik zo eng! Heb jij dat ook? Je hoeft hier natuurlijk helemaal niet op te antwoorden!!!
Quinn Geplaatst 1 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 1 uur geleden @Jannigje die heb ik inderdaad, soms luider, soms zachter. Altijd die van mijn pa, overheersend als altijd. Ik probeer ruimte te geven aan de andere stemmen, aan volumeknoppen te draaien, te onthouden dat hij er niet echt meer is ook. Maar als het slechter met me gaat, wordt dat moeilijker en wordt die stem steeds luider.
Jannigje Geplaatst 57 minuten geleden Rapport Geplaatst 57 minuten geleden Ach wat lijkt me dat akelig!!! Ik heb een zeer overheersende strenge, straffende ouder, maar die hoor ik niet echt, niet als een “echte” stem. Ik moet al zo hard werken! Zeker als het niet goed gaat. Maar jij moet dan ook nog letterlijk die stemmen te lijf?! Dat lijkt me haast niet te doen? Is het ooit rustig, zelfs stil in jouw hoofd?
Quinn Geplaatst 44 minuten geleden Auteur Rapport Geplaatst 44 minuten geleden Rustig soms, stil zelden. Als er genoeg troep in m'n bloedbaan zit. Maar de huidige medicatie doet een hoop, dat wel. Zo weet ik de realiteit nu beter te onderscheiden. Wat is mijn stem, wat niet.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden