Quinn Geplaatst 22 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 22 uur geleden Dank je @Yvonne, alles beter dan drinken hè? Maar c zegt dat het okay is, Reach zegt dat het okay is, dus het is okay. Ik ben okay. Zo eten en dan terug naar binnen. Nuchter en wel. Reacher reageerde hierop 1
Yvonne Geplaatst 22 uur geleden Rapport Geplaatst 22 uur geleden Top lieve man. Wat mooi je zo te lezen... Quinn reageerde hierop 1
Quinn Geplaatst 2 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 2 uur geleden Over zaterdag en drift. Het was zaterdagavond. Een feestje met een belachelijk thema en een bont gezelschap. De gebruikelijke kliek en wat mensen die aan kwamen waaien, meegesleept door half bekenden, niks raars aan. De sfeer was goed, werd wat minder bij de eerste drank die er toch kwam. Druk met c, die zich ook prima vermaakte met vrienden en prettig afgeleid door Reach. Op een bank en met m'n benen op tafel voelde ik me prima. Er was iemand die erg graag m'n aandacht wilde, maar negatieve aandacht is ook aandacht, dus ik vond negeren beter. Ook omdat mijn interesse echt ver onder nul zat. Als in, nee dank je, ik hoef je oprecht niet. Een kerel aan de andere kant zat al een tijdje in m'n irritatie zone, dat heb je soms. Te luidruchtig, te grof, gewoon vervelend. Tot ie tegen mij begon, met een paar goed uitgezochte opmerkingen. Ik had niet eens gemerkt dat ik was gaan staan tot ik met gebalde vuisten in zijn persoonlijke ruimte stond. Ik wist niet dat ik ging slaan, tot ik de eerste keer uithaalde. En een tweede. En, van wat ik later hoorde, ook een derde en vierde tot c en een vriend me in bedwang hadden. Ik kwam weer een beetje bij m'n positieven toen ik merkte dat een derde vriend tegen die ander zei "eruit en er nooit meer in" wat ik op dat moment hilarisch vond, want, nou ja, slechte grap. Maar goed, drift dus. Doorslaande woede en buitenproportioneel geweld. En hoewel de hele bende als één mens achter me stond en me gelijk gaf, weet ik heel goed dat dit geen normale, gezonde reactie was. Dus dat. Probleem met woede beheersing, niet voor het eerst ook. En recht of niet, het moet anders, want dit gaat nog eens grandioos verkeerd.
Mormel Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden @Quinn: wij zijn op slechte voet gestart. Ik heb jaren doorgebracht in bruine kroegen en alles wat dat met zich meebracht en wat betreft je laatste bericht wees je echt bewust dat dit ooit verkeerd loopt. Qua woedebeheersing kan ik je maar één ding meegeven: omarm ze met liefde en je zult snel merken dat iedereen met dezelfde shit kampt.
Jannigje Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden 21 uur geleden zei Quinn: Maar c zegt dat het okay is, Reach zegt dat het okay is, dus het is okay. Ik ben okay. Ik hoop dat je dit kunt blijven geloven én voelen. Zo fijn dat zij in jou geloven, ik ook voor wat het waard is. En ja, je hebt nog huiswerk te doen.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden