lady jane Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden 1 minuut geleden zei Quinn: En nee, dat vonden ze niet echt goed, maar het moest wel. in het kader van alles wat je hier schrijft, zie ik het wel degelijk als goed hoor. We schrijven het wel vaker, elke stap is er 1 al lijkt die nog zo klein. Gestaag vooruit. Ervaar jij het als goed genoeg? Je laatste zin zie ik als beloning/vooruitgang. Dan maar kut en beroerd, maar aards
Quinn Geplaatst 1 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 1 uur geleden Het zo naar huis gaan vonden ze eigenlijk niet goed, ze hadden liever dat ik wachtte tot c me kwam halen. Maar het was mij best, ik moest daar weg. En goed genoeg? Natuurlijk niet. Maar wel eens stap.
lady jane Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden perfectionist! Je bent hard voor jezelf Quinn. Je deed t alleen, zonder c. dappere dodo. En dat je daar weg moest en dat hebt gevolgd is ook goed. je creeert zo ruimte. ik zie het ook als grenzen stellen. niet ergens blijven waarvan je weg moet. En je bent ook weer terug, dus dat is dan niet weglopen in mijn beleving. Maar voor jou kan het anders voelen. Ik ben wat milder voor mezelf geworden. zouden meer mensen mogen doen/zijn
lady jane Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden lees even hoe je naar Hub schrijft. (en anderen hier) zo mag je jezelf ook best toespreken.
Quinn Geplaatst 1 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 1 uur geleden Meerdere maten hè? Ik merk trouwens dat ik wat onduidelijk schrijf. Ik was daar met mijn wandelende psych, dat ten eerste. En het tweede is dat ik weekendverlof heb, dus ik ben nu bij c. Alleen wat eerder dan geadviseerd.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden