Yvonne Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Heftig Quinn. Wat een energie moet dit allemaal vreten, energie die je waarschijnlijk niet eens hebt... Kan me zo goed de neiging om weg te lopen voelt, weg van alle moeite, moeizaamheid, pijn en angst.. Je leven terug vechten, terug eisen... wat een klus. Moe, moedeloos soms... Maar diep respect voor je hoor, je geeft niet op. Zoon en dochter die contact houden nu, wat mooi. En C, die naast jou blijft staan, rijkdom Quinn. En wat ben je al een eind gekomen, misschien voelt het niet altijd zo, maar het is wél zo. Heel heel veel respect voor je hoor. lady jane en Quinn reageerden hierop 1 1
Quinn Geplaatst %s om %s Auteur Rapport Geplaatst %s om %s Op 20-6-2026 om 06:08 zei bumperjim: Ja dat. Maar gemakkelijk heeft geen waarde. Nee. Maar weerloos voelen is ook knap klote. lady jane en bumperjim reageerden hierop 2
lady jane Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s ik kwam dit verhaal tegen Quin, toen ik zocht op weerloosheid en ook de kracht er van. https://woordenbrug.wixsite.com/magic-of-ravia/post/dubbelzinnig-symbool-van-een-haas
Yana Geplaatst 19 uur geleden Rapport Geplaatst 19 uur geleden Hé Quinn, ik denk aan je, iedere dag. Dat de zon ook maar voor jou mag schijnen ☀️ lady jane reageerde hierop 1
lady jane Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Je leest vast mee hoop ik Quinn dus houden we je draadje levend bumperjim reageerde hierop 1
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden