Kaatjemama Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s 9 minuten geleden zei Kaatjemama: ❤️❤️ O @Quinnje tekst raakt me snap je heel goed. 🥹hoop dat de donkere wolken gauw verdwijnen.of hier en daar wat licht toe laten.
lady jane Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s ik leen even Yvonnes gouden hart. Want dagen met gouden randjes zijn kostbaar. En misschien dat het verlangen naar méér daarvan je ook kan helpen op zwarte dagen/nachten. Reacher reageerde hierop 1
Yana Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s (bewerkt) Hé Quinn, ik denk aan je ☀️ Het wordt weer beter, écht waar. %s om %s bewerkt door Yana Senna34 reageerde hierop 1
Yvonne Geplaatst gisteren om 05:24 Rapport Geplaatst gisteren om 05:24 Lieve Quinn, Ik moet almaar denken aan de zin: 'There is a crack, a crack in everything. That's how the light gets in' ... Wat gun ik jou dat lichtpuntje weer... lady jane reageerde hierop 1
Kaatjemama Geplaatst 11 uur geleden Rapport Geplaatst 11 uur geleden Lieve @Quinnhoop dat de donkere wolken gauw verdwijnen voor je
Yana Geplaatst 11 uur geleden Rapport Geplaatst 11 uur geleden Wat kan het toch verdomd moeilijk zijn, zo diep wanhopig. Misschien zit jij daar nu niet maar ik wel en ik voel je naast me staan. lady jane en hub02 reageerden hierop 2
hub02 Geplaatst 9 uur geleden Rapport Geplaatst 9 uur geleden Quinn, je hoeft je toch niet van iedereen iets aan te trekken? We leven in een maatschappij die mede uit mensen bestaat die het nooit echt nodig vonden/vinden om ergens over na te denken. Die meningen kun je negeren. “Vergeef het hun, want ze weten niet wat ze doen”, zei mijn broer altijd. Als je je tijd spendeert aan de domheid van anderen, aan domme meningen, dan krijg je je leven wel om. Probeer je te richten op wat mensen zeggen die wèl nadenken en die weten waar ze het over hebben. Je zit toch niet daar omdat je het zo leuk vindt of om de tijd om te krijgen? Dingen weerleggen die nergens op slaan is onbegonnen werk, daar zijn er te veel van. Die maken je het leven niet zuur, dat doe jezelf als je je er iets van aantrekt. Denk liever na over de doordachte zaken die professionals je aanreiken. Je kunt je energie wel beter gebruiken, nl. voor jezelf. En wat drinken enz. betreft, daar heb ik jou harder bij nodig dan jij mij. Ook als dat niet altijd lukt, we kunnen wel ons best doen. Meer kunnen ze lekker toch niet verlangen van ons.
Quinn Geplaatst 3 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 3 uur geleden Lieve mensen. Geraakt worden in de kern van je diepste angsten is iets dat wel even doorwerkt. En daar bovenop een dieptepunt waarvan ik echt niet weet hoe je het moet noemen. Het kwam dicht bij wanhoop ja. Goed. Het is zo. En ik doe m'n best om verder te komen. Marjolijn en lady jane reageerden hierop 2
Marjolijn Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden @Quinn. Er wordt hier aan je gedacht. ❣️
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden