Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Quinn, je hoeft je toch niet van iedereen iets aan te trekken? We leven in een maatschappij die mede uit mensen bestaat die het nooit echt nodig vonden/vinden om ergens over na te denken. Die meningen kun je negeren. “Vergeef het hun, want ze weten niet wat ze doen”, zei mijn broer altijd. Als je je tijd spendeert aan de domheid van anderen, aan domme meningen, dan krijg je je leven wel om. Probeer je te richten op wat mensen zeggen die wèl nadenken en die weten waar ze het over hebben. Je zit toch niet daar omdat je het zo leuk vindt of om de tijd om te krijgen? Dingen weerleggen die nergens op slaan is onbegonnen werk, daar zijn er te veel van. Die maken je het leven niet zuur, dat doe jezelf als je je er iets van aantrekt. Denk liever na over de doordachte zaken die professionals je aanreiken. Je kunt je energie wel beter gebruiken, nl. voor jezelf. En wat drinken enz. betreft, daar heb ik jou harder bij nodig dan jij mij. Ook als dat niet altijd lukt, we kunnen wel ons best doen. Meer kunnen ze lekker toch niet verlangen van ons.

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...