karin123 Geplaatst gisteren om 12:16 Rapport Geplaatst gisteren om 12:16 Op 21-2-2026 om 11:40 zei Quinn: @karin123 Ja, kuur vandaag dat drie. Voor c staat zo snel als kan PrEP klaar, maar eigenlijk wil ik eerst zelf goede uitslagen hebben, zodat dat geen issue wordt. Mooi. Belangrijk. Quinn reageerde hierop 1
Quinn Geplaatst gisteren om 16:24 Auteur Rapport Geplaatst gisteren om 16:24 De vierde dag zit er in trouwens. Morgen psych. Genoeg punten om het over te hebben, zullen we maar zeggen.
Quinn Geplaatst 18 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 18 uur geleden Denken en schrijven en formuleren voor de psych, hulpvraag, de kern, je weet wel, what's going on in this beautiful mind... Maar ik heb de echte kern te pakken. Maar of ik die durf te stellen, dat weet ik niet. Hardop uitspreken lukt ook nog niet. Want wat als... Lieve beste kundige vriendelijke psych, ik zie geen uitweg meer. Help me om weer te willen leven. Reacher reageerde hierop 1
Yana Geplaatst 16 uur geleden Rapport Geplaatst 16 uur geleden Ik kan vaak geen woorden vinden om aan jou te schrijven maar ik denk aan je en ik hoop voor je en wens en gun je het allerbeste. lady jane reageerde hierop 1
lady jane Geplaatst 16 uur geleden Rapport Geplaatst 16 uur geleden hier nog zo een Quinn, morgen is vandaag alweer voorbij en je laatste zin lijkt een kern vppr de psych(?)
Quinn Geplaatst 15 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 15 uur geleden Pillen er maar vast in. Koffie. Gaan. Reacher reageerde hierop 1
Yvonne Geplaatst 15 uur geleden Rapport Geplaatst 15 uur geleden Ik hoop van harte dat het je gaat lukken datgene wat in jouw zit te uiten naar jouw psych Quinn. Ik denk aan je ❤️
Reacher Geplaatst 13 uur geleden Rapport Geplaatst 13 uur geleden Als het ooit tijd voor een forum cuddle puddle was dan is het nu wel. Komt ‘ie. Jij bent die ene in het midden. Ik denk aan je man. Francoise en karin123 reageerden hierop 2
karin123 Geplaatst 13 uur geleden Rapport Geplaatst 13 uur geleden @Quinn ik snap het gevoel dat erachter zit als je die woorden hardop uitspreekt. Het is een heel angstig gevoel. Schrijf het, als je kunt, nogmaals op een briefje en geef het de psych. 🍀
Yvonne Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Hoe is het gegaan vandaag Quinn? Heb je datgene wat in jou zit en wat je maar niet kunt uiten tóch uiteindelijk op papier kunnen zetten? Of misschien wel kunnen vertellen???
Reacher Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Beetje gek om op zijn draadje te doen maar hier is toch waar wordt gecheckt of er nieuws is van Q. Ik mag namens hem doorgeven dat hij voor nu veilig is. Maar minimaal een week even uit de lucht. En C. schreef dat hij graag wil laten weten dat hij blij is dat het forum er voor Q is. karin123, lady jane en Rosee reageerden hierop 3
Yvonne Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Fijn dat je het even doorgeeft Reacher, dankjewel ❤️
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden