Quinn Geplaatst 13 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 13 uur geleden Heb niet gedronken. Douche en bed nu. Reacher en lady jane reageerden hierop 2
Quinn Geplaatst 9 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 9 uur geleden Ik wil jullie enorm bedanken voor alle lieve woorden. Ze komen binnen, keihard. Als ik weer in normalere staat ben, kom ik er zeker op terug. Reacher reageerde hierop 1
Yana Geplaatst 9 uur geleden Rapport Geplaatst 9 uur geleden Een goeie dag gewenst Quinn, geef jezelf een knuffel van mij. Quinn en lady jane reageerden hierop 2
Quinn Geplaatst 5 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 5 uur geleden (bewerkt) X Ik ben een idioot. Daar komt het op neer. Stukken bij elkaar vegen, proberen te helen. Stom, ongelofelijk stom. 5 uur geleden bewerkt door Quinn
Reacher Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Boos zijn op jezelf, teleurgesteld zijn in jezelf, zelfhaat : het leidt tot willen verdoven. En dat verdoven leidt weer tot… Ontzettend clichématige suggestie van mij maar drie dingen schrijven waar je blij mee bent/dankbaar voor bent? Je hoofd moet naar een meer neutrale rustiger stand 🧡
Quinn Geplaatst 19 minuten geleden Auteur Rapport Geplaatst 19 minuten geleden Tot geweld dit keer. Voor nu ben ik kapot en intens verdrietig. Sorry dat het zo melodramatisch klinkt.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden