lady jane Geplaatst 23 uur geleden Rapport Geplaatst 23 uur geleden getver koude erwten dan klonken de noodles me een stuk beter in de oren
Artax Geplaatst 23 uur geleden Rapport Geplaatst 23 uur geleden (bewerkt) die eet ze ook koud..🙃 23 uur geleden bewerkt door Artax lady jane en karin123 reageerden hierop 2
Reacher Geplaatst 22 uur geleden Rapport Geplaatst 22 uur geleden Zeg jullie! 😠 lady jane en Artax reageerden hierop 1 1
Quinn Geplaatst 20 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 20 uur geleden Laat ze maar kletsen @Reacher, ik zie hen niet vertellen wat ze vandaag aten. Ik heb nu paprikachips.
lady jane Geplaatst 20 uur geleden Rapport Geplaatst 20 uur geleden chipolataś winterwortel en opgebakken verse frietjes
Quinn Geplaatst 20 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 20 uur geleden Klinkt best lekker @lady jane nog steeds een airfryer fan? Het was hier geen goede dag. Het hoofd blijft maar draaien en de flashbacks maar stromen. Weinig geslapen, matig gegeten (ja, ik weet best dat Brinta niet echt telt), acht keer gedouchet en nog een keer in bad gedobberd. Maar het was geen slechte dag. Ik heb iets gegeten, de meds geslikt, niet gedronken, kort met c gebeld, geen drugs. En c zei net als je het echt nodig hebt om het aan te kunnen, regel dan maar iemand. Maar geen vent, okay? Is het nou een zegen of een vloek als iemand je zo goed kent dat ie zelfs op die afstand dwars door je heen kijkt? Reacher reageerde hierop 1
lady jane Geplaatst 19 uur geleden Rapport Geplaatst 19 uur geleden Jazeker fan nog, alleen doet hij het niet omenteel. Maar ik heb gisteren wel een nieuwe gescoord op MP. Die moet nog worden uitgepakt, nadat ik eerst de kapotte nog 1 x aan de praat probeer te krijgen. En als dat lukt heb ik een dubbele als reserve. Lukt het niet dan mag hij via het repaircafé naar iemand anders. Hoezo verslaafd en bang zonder te komen zitten he? C is iemand waar je zuinig op moet zijn Q. Hij weet wat echte liefde is en kan je loslaten om je te behouden Reacher en Quinn reageerden hierop 2
hub02 Geplaatst 13 uur geleden Rapport Geplaatst 13 uur geleden Ik was gisteren echt bang dat je overstag zou gaan. Dat zijn van die situaties die vragen om verdoving. Op zich al erg genoeg (zelfs zonder die zelfkastijding met die brinta). Goed gedaan !
Quinn Geplaatst 9 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 9 uur geleden Ik ook @hub02 het was een kutdag gisteren. En zonder drank en middelen is de kater vandaag al groot genoeg. Dank je @lady jane, zonder c was ik allang vertrokken. lady jane reageerde hierop 1
Quinn Geplaatst 5 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 5 uur geleden Pak uit, masker af, mok koffie en poten op tafel. Dit werk ligt me prima en het gaat me gemakkelijk af, maar vandaag was het toch echt hard werken.
Quinn Geplaatst 1 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 1 uur geleden Op 23-2-2021 om 21:10 zei Quinn: Maar de harde waarheid is dat ik helemaal niet weet of het goed komt. Dat het nooit goed geweest is, dus hoe kan het dan weer goed komen? Jawel, het is wel degelijk goed geweest. Of op z'n minst minder slecht. Ik ben een flinke periode nuchter geweest Ik ben door depressies heen gekomen. Ik heb tegen wil en dank medicijnen geslikt en m'n bord leeg gegeten. Ik ben er nog. Ik leef nog. Zolang ik nog adem, ben ik aan de winnende hand. Ik ga dit winnen. Misschien niet vandaag, misschien niet volgende week, maar ik ga winnen. Hoor je me? IK GA WINNEN. Boy o boy, what a day. Op 23 februari 2021 schreef ik dit, vrijwel vijf jaar geleden. Ik ben er nog, adem nog even, leef nog. Er waren nuchtere periodes, er waren gelukkiger periodes. Vooruit, achteruit. Domme keuzes, slimme acties. Ik ben er nog. Ik vecht nog. En zolang ik dat doe, heb ik niet verloren. Ik ga winnen. Lonster1 en Reacher reageerden hierop 2
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden