Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Klinkt best lekker @lady jane nog steeds een airfryer fan?

Het was hier geen goede dag. Het hoofd blijft maar draaien en de flashbacks maar stromen. Weinig geslapen, matig gegeten (ja, ik weet best dat Brinta niet echt telt), acht keer gedouchet en nog een keer in bad gedobberd. 

Maar het was geen slechte dag. Ik heb iets gegeten, de meds geslikt, niet gedronken, kort met c gebeld, geen drugs.

En c zei net als je het echt nodig hebt om het aan te kunnen, regel dan maar iemand. Maar geen vent, okay? 

Is het nou een zegen of een vloek als iemand je zo goed kent dat ie zelfs op die afstand dwars door je heen kijkt?

Geplaatst

Jazeker fan nog, alleen doet hij het niet omenteel.
Maar ik heb gisteren wel een nieuwe gescoord op MP.
Die moet nog worden uitgepakt, nadat ik eerst de kapotte
nog 1 x aan de praat probeer te krijgen. En als dat lukt heb
ik een dubbele als reserve. Lukt het niet dan mag hij via
het repaircafé naar iemand anders. Hoezo verslaafd en bang
zonder te komen zitten he?:blush:

C is iemand waar je zuinig op moet zijn Q.
Hij weet wat echte liefde is en kan je loslaten om je te behouden:heart:

Geplaatst

Ik was gisteren echt bang dat je overstag zou gaan. Dat zijn van die situaties die vragen om verdoving. Op zich al erg genoeg (zelfs zonder die zelfkastijding met die brinta). Goed gedaan !

Geplaatst

Pak uit, masker af, mok koffie en poten op tafel. Dit werk ligt me prima en het gaat me gemakkelijk af, maar vandaag was het toch echt hard werken. 

Geplaatst
Op 23-2-2021 om 21:10 zei Quinn:

Maar de harde waarheid is dat ik helemaal niet weet of het goed komt. Dat het nooit goed geweest is, dus hoe kan het dan weer goed komen? Jawel, het is wel degelijk goed geweest. Of op z'n minst minder slecht. Ik ben een flinke periode nuchter geweest Ik ben door depressies heen gekomen. Ik heb tegen wil en dank medicijnen geslikt en m'n bord leeg gegeten. Ik ben er nog. Ik leef nog. Zolang ik nog adem, ben ik aan de winnende hand. Ik ga dit winnen. Misschien niet vandaag, misschien niet volgende week, maar ik ga winnen.

Hoor je me? IK GA WINNEN.

Boy o boy, what a day.

Op 23 februari 2021 schreef ik dit, vrijwel vijf jaar geleden. Ik ben er nog, adem nog even, leef nog. Er waren nuchtere periodes, er waren gelukkiger periodes. Vooruit, achteruit. Domme keuzes, slimme acties.

Ik ben er nog. Ik vecht nog. En zolang ik dat doe, heb ik niet verloren.

Ik ga winnen. 

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...