smart Geplaatst 18 december 2016 Rapport Share Geplaatst 18 december 2016 5.... JA!! :rose: Congrats! Skyer reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skyer Geplaatst 19 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 december 2016 Bedankt voor jullie mooie berichten! De 'vakantie' is bijna in zicht, dus de stoomtrein dendert nog even door . Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skyer Geplaatst 31 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 december 2016 (bewerkt) Ook droog de kerstdagen doorgekomen en oudjaarsavond gaat ook wel lukken . Voor het eerst in 6 jaar een droog oud en nieuw! Maar lig toch tegen 00:05 weer in bed. 31 december 2016 bewerkt door Skyer lady jane, Quinn en Lika reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skyer Geplaatst 31 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 december 2016 Jullie ook een goede jaarwisseling en een droog 2017 ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 december 2016 Rapport Share Geplaatst 31 december 2016 Skyer reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skyer Geplaatst 31 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 december 2016 Goede berichten Skyer. Wens je een fijne jaarwisseling toe. Jij ook! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 31 december 2016 Rapport Share Geplaatst 31 december 2016 Kanjer! Jouw jaar, 2017! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skyer Geplaatst 31 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 december 2016 Op zich kan ik tevreden terugkijken naar dit jaar, mijn beste beslissing was het stoppen met alcohol drinken. Ben blij dat ik elke dag fris en fruitig uit mijn bed stap en elke avond nuchter door kom. Sita2, kruidenthee67 en Lika reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 31 december 2016 Rapport Share Geplaatst 31 december 2016 En zonder al te veel moeite (tenminste zo kom je over) Ben echt blij voor je! Niks is het waard om weer te gaan drinken Jij bent het waard om fris en fruitig door het leven te stappen. Een mooie toekomst heb je voor je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 31 december 2016 Rapport Share Geplaatst 31 december 2016 Ja je klinkt echt goed! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skyer Geplaatst 1 januari 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 januari 2017 (bewerkt) En zonder al te veel moeite (tenminste zo kom je over) Ben echt blij voor je! Niks is het waard om weer te gaan drinken Jij bent het waard om fris en fruitig door het leven te stappen. Een mooie toekomst heb je voor je Dank voor de mooie woorden! Stoppen ging redelijk 'makkelijk', maar dat ging bij mijn vorige poging ook. Maar nu heb ik het ook aan directe familie verteld, dus krijg geen drank meer voorgeschoteld .Drank is geen optie meer voor mij en houd het liever op thee en water. 1 januari 2017 bewerkt door Skyer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 1 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2017 Graag gedaan, ik vind je een inspirerende stopper Scheelt he, als je omgeving het ook weet? Dat vraagt soms wel wat moed, en die heb jij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skyer Geplaatst 1 januari 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 januari 2017 (bewerkt) Graag gedaan, ik vind je een inspirerende stopper Scheelt he, als je omgeving het ook weet? Dat vraagt soms wel wat moed, en die heb jij. Krijg je tenminste ook geen bier cadeaus . Maar zonder hulp van jullie was het mij ook niet gelukt. De steun heb je echt nodig, dus voor iedereen een Heb de laatste maanden veel lopen 'afbouwen', van koffie (nu maximaal 1 per dag) tot radical minderen in gebruik van technologie: een lange en indringende zoektocht naar hoe ik rustig en gelukkig door het leven kan. Beetje leven zoals ik ook leefde toen ik een jaar of 13/14 was (ja ik liep al bijna 10 jaar te klieren in mijn hoofd hoofd). Het klinkt misschien radicaal, maar het helpt mij goed . 1 januari 2017 bewerkt door Skyer Sita2, basta en smart reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skyer Geplaatst 3 januari 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 januari 2017 Voel me de laatste dagen erg goed, dus dat is al een goed begin van 2017 . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 3 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2017 Tsjonge Skyer, ik heb net je verhaal gelezen. Rot dat je het hele alc gedoe al op zo'n jonge leeftijd mee moe(s)t maken. Tegelijkertijd: wat geweldig dat je nu al bent waar je bent! Heb een goed jaar Skyer reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skyer Geplaatst 3 januari 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 januari 2017 Tsjonge Skyer, ik heb net je verhaal gelezen. Rot dat je het hele alc gedoe al op zo'n jonge leeftijd mee moe(s)t maken. Tegelijkertijd: wat geweldig dat je nu al bent waar je bent! Heb een goed jaar Bedankt en hetzelfde gewenst! Jannigje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skyer Geplaatst 4 januari 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 januari 2017 Met Jannigje eens. Je bent nog zo jong fijn dat je nu al je problemen hebt aan gepakt. Het was nu of nooit, dus ben er voor gegaan. Nu 'kick' ik af van de koffie en dat valt me ook wel zwaar. Ben volgens mij erg verslavingsgevoelig.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skyer Geplaatst 13 januari 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 januari 2017 Zo deze week een sessie gehad bij de psycholoog, de sessiereeks loopt ten einde en we zijn beide tevreden over de voortgang . Singbluesilver, lady jane, smart en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 13 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2017 Top! Skyer reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skyer Geplaatst 16 januari 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 januari 2017 De komende tijd ben ik nagenoeg niet aanwezig hier op het forum. Jullie zien me wel weer verschijnen ! Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2017 zo lang je maar sky(high)er blijft♥ Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 16 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2017 Succes de komende tijd Skyer! Met die andere dingen vooral dan natuurlijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 16 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2017 Succes met alles Skyer! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 16 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2017 Fijn dat je dat even zegt. Hoef ik me geen zorgen te maken. Ga goed! Skyer reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 18 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2017 19 januari ben je 6 maanden alcoholvrij. Gefeliciteerd, Skyer! Skyer en Lika reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden