Spring naar bijdragen

Nieuw hier en voorstellen


Skyer

Aanbevolen berichten

Man, pak een hele taart! Verdiend (oe..het moet weer alles of niets zijn  :blush: )

 

Nee joh, je bent zo supergoed bezig.

Een voorbeeld om te volgen...geniet van je taartje!

 

Dan mag ik oppassen bij het topic: Kilokiller :P!

 

@lady jane wat een prachtige taart! Bedankt :D.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn therapeut is zeer tevreden over mijn ontwikkelingen en we gaan als een speer, het is hard werken maar het resultaat mag er dan ook zijn. Deze positieve flow mag van mij nog wel een eeuwigheid duren :). Beste beslissing van dit jaar is om te kappen met alcohol en mezelf kwetsbaar op te stellen, zelf kon ik het niet (al dacht ik dit voor een langere periode wel).

 

Heel erg bedankt voor jullie steun, jullie zijn engelen.

bewerkt door Skyer
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Klinkt goed Skyer, ben blij voor je!

Gek is dat hè, zo'n langzaamaan ontwikkelend proces naar de uiteindelijk stap om alcohol op te kunnen/durven/willen geven. Herken daar heel veel in, heeft bij van van februari tot september geduurd. Met daarbij ook het besef hoe belangrijk het is om aan anderen te vertellen dat alcohol een te belangrijke rol in het leven heeft gekregen. Het voelt als met de billen bloot gaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Klinkt goed Skyer, ben blij voor je!

Gek is dat hè, zo'n langzaamaan ontwikkelend proces naar de uiteindelijk stap om alcohol op te kunnen/durven/willen geven. Herken daar heel veel in, heeft bij van van februari tot september geduurd. Met daarbij ook het besef hoe belangrijk het is om aan anderen te vertellen dat alcohol een te belangrijke rol in het leven heeft gekregen. Het voelt als met de billen bloot gaan.

 

Inderdaad, het kwetsbaar opstellen of met de billen bloot gaan speelt hier een belangrijke rol in. Vaak is dat nog wel het moeilijkste bij een verslaving en/of angstproblemen. Tot de conclusie komen dat je hulp nodig hebt. Jij bent goed bezig lees ik in je draadje, ga zo door!

bewerkt door Skyer
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Kleine update: nog steeds droog en vastberaden om dit zo te houden. Alcohol is definitief verleden tijd! Laatste weken druk bezig om mijzelf op diverse vlakken te verbeteren (sporten, lezen etc.). 2017 zal mijn jaar worden :)!

 

Wens iedereen alvast heel fijne (droge) kerstdagen en een voorspoedig nieuwjaar toe.

 

article-2252586-16A1CA6A000005DC-340_634

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...