Bob Geplaatst 3 maart Auteur Rapport Geplaatst 3 maart (bewerkt) Maandag 3 maart 2025. Gisteren in een regenachtig Bergen aangekomen en van boord gegaan. Vandaag gaan we hier nog een lokaal boottochtje maken en met een kabelbaantje een berg op voor het uitzicht (als dat er is...). 4 maart bewerkt door Bob Francoise reageerde hierop 1
Bob Geplaatst 3 maart Auteur Rapport Geplaatst 3 maart 3 maart 2025, Noorwegen. Een regenachtig Bergen van bovenaf gezien.
Bob Geplaatst 4 maart Auteur Rapport Geplaatst 4 maart Een toepasselijke muurschildering in Bergen. Weg met die drank. lady jane reageerde hierop 1
Claudius Geplaatst 4 maart Rapport Geplaatst 4 maart Dat heb ik nooit gekund, mijn alchohol weggieten. Mooi plaatje.Â
Bob Geplaatst 4 maart Auteur Rapport Geplaatst 4 maart We verlaten Bergen om met een veerboot naar Hirsthals in Denemarken te varen. Morgenochtend komen we daar aan. Eén overnachting aan boord. Francoise en Maia reageerden hierop 2
Maia Geplaatst 5 maart Rapport Geplaatst 5 maart Het is daar ook zo mooi he Veel plezier daar en geniet!
Bob Geplaatst %s om %s Auteur Rapport Geplaatst %s om %s Deense westkust, strakblauwe lucht maar harde wind en dus een stevige golfslag. lady jane reageerde hierop 1
Claudius Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Ben je terug thuis? Je plaatst geen foto's meer.Â
Bob Geplaatst %s om %s Auteur Rapport Geplaatst %s om %s Ik ben afgelopen zaterdag 8 maart weer thuisgekomen. Inmiddels is de auto weer schoon, de was gedaan en de bagage opgeruimd. Het was een heerlijke vakantie. Niet goedkoop, zo'n bootreis langs de Noorse kust, maar ik houd toch nog ca. 20% over van het bedrag dat ik ervoor had gespaard. En het eten aan boord was fantastisch, net als het uitzicht en de totale ervaring. karin123, Moeps, Wendy75 en 1 andere reageerden hierop 4
Wendy75 Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Heerlijk toch? Klinkt goed! Ik ben een keer in Denemarken geweest met mijn gezin voor een weekje. We hadden enkel regen. Legoland in de stromende regen, alles eigenlijk in de regen. Gelukkig heb jij een betere vakantie gehad!
HollandStom92 Geplaatst 18 uur geleden Rapport Geplaatst 18 uur geleden Ongelooflijk mooie foto's. Denk er eens over na, misschien bent u fotograaf? Bob reageerde hierop 1
Maja Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden Dankjewel voor jouw reisverslag @Bob! Genoten😄 Bob reageerde hierop 1
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden