jowan Geplaatst 5 april 2016 Rapport Share Geplaatst 5 april 2016 Goeiemorgen. Dagpact: jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 5 april 2016 Rapport Share Geplaatst 5 april 2016 Goedemorgen allemaal Huttula gefeliciteerd met je verjaardag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ronja Geplaatst 5 april 2016 Rapport Share Geplaatst 5 april 2016 Goede morgen , Huttula gefeliciteerd .Bedankt nog voor de leuke , liefe en opbouwende reacties op mijn posting van gisteren .Heeft mij goed gedaan .Voor iedereen een fijne dag maar ik trek mij ook even terug . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 5 april 2016 Rapport Share Geplaatst 5 april 2016 Fiesjat Hut!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 april 2016 Rapport Share Geplaatst 5 april 2016 goeiemorgen frummers Huttula van harte meis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 5 april 2016 Rapport Share Geplaatst 5 april 2016 Gefeliciteerd Hutje!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 5 april 2016 Rapport Share Geplaatst 5 april 2016 Proficiat Huttatula!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 april 2016 Rapport Share Geplaatst 5 april 2016 goeie morgen op deze druilerige dag. Hut van harte en maak er een mooie dag van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 5 april 2016 Rapport Share Geplaatst 5 april 2016 Een hele goede morgen allemaal, Huttola, Van harte gefeliciteerd, en een hele fijne dag toe gewenst , Vandaag, maar 3 uurtjes werken. 9.30 beginnen. Luxe toch! Met dank aan het afzeggen van 1 van mijn werkadresjes, op dinsdagmiddag. Heerlijk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tine Geplaatst 5 april 2016 Rapport Share Geplaatst 5 april 2016 Proficiat Huttola!! Jeetje,Gipsy....is dit n reactie op je onderzoek gisteren? Heftig!! Ga maar lekker even slapen. Je hebt hulp dat is fijn!! Ik schrijf me in voir de dagpact!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 april 2016 Rapport Share Geplaatst 5 april 2016 Och meis toch... wat een ellende nu. Hoe komt dat nou opeens allemaal? Je hebt jezelf al weer (ten dele) bij elkaar geraapt.. das goed. Geen drank meer in huis neem ik aan? Echt van alle rommel afblijven nu hoor. En jezelf alsjeblieft geen pijn meer doen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 april 2016 Rapport Share Geplaatst 5 april 2016 Het lijkt Gipsy of je in een cirkeltje terecht bent gekomen meis. Probeer daar zo gauw mogelijk uit te komen anders word je mee gezogen. Sterkte voor vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 5 april 2016 Rapport Share Geplaatst 5 april 2016 Bedankt voor de felicitaties..wat een berg. Niet verwacht..ik kom niet veel in de huiskamer 51 geworden. Weet niet of ik dit geworden was als ik nog doorgedronken had. Kan me niet voorstellen..ik was mezelf echt aan het kapot drinken. Geen uitweg meer en geen drank genoeg om me voor altijd te verdoven. Toch voor mezelf gekozen En daar ben ik mezelf en alle hulpverlening dankbaar voor. En ook jullie❤ Geen makkelijke weg..wel de moeite waard Zo en nu taart Skip, smart, rapilos en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 april 2016 Rapport Share Geplaatst 5 april 2016 Dear Hutje, van harte meis. Ik hoop dat je een fijne verjaardag hebt. En ik wens je een grandioos mooi nieuw levensjaar toe, je verdient het!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 5 april 2016 Rapport Share Geplaatst 5 april 2016 Ach Gipsy, wat ellendig allemaal weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 5 april 2016 Rapport Share Geplaatst 5 april 2016 Huttala, heel hartelijk gefeliciteerd. huttula en smart reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 5 april 2016 Rapport Share Geplaatst 5 april 2016 Huttula, onnitella!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tine Geplaatst 5 april 2016 Rapport Share Geplaatst 5 april 2016 Dagpact: jowan Rosa Wijfie Huttula, gefelciteerd met je verjaardag Gipsy, wat heftig weer allemaal, heb even niets anders te zeggen helaas... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tine Geplaatst 5 april 2016 Rapport Share Geplaatst 5 april 2016 Oh, ik wil er ook bij!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 5 april 2016 Rapport Share Geplaatst 5 april 2016 Gipsy, gisteren wenste ik je sterkte met je hele afkicktoestand en vond dat zelf achteraf een raar bericht. Nu wens ik je sterkte met je hele afkicktoestand.. want het is wel een hele toestand. Ik heb zo één, twee, drie geen pasklaar advies voor je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 5 april 2016 Rapport Share Geplaatst 5 april 2016 Dagpact:jowanRosa Wijfie Tine Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 5 april 2016 Rapport Share Geplaatst 5 april 2016 Goedemorgen, Dagpact jowan Rosa Wijfie Tine Nadia Heb een mooie dag, allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 april 2016 Rapport Share Geplaatst 5 april 2016 Het begin is er dus weer Gipsy. Ik hoop zo dat fact je echt kan helpen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 5 april 2016 Rapport Share Geplaatst 5 april 2016 Huttula, gefeliciteerd! Gipsy, je bent me er wel eentje, he? Is het geen coke, dan is het drank en is het geen drank dan is het snijden. Schiet lekker op. Ik zie het met verbijstering aan. Ik snap dat je van binnen pijn hebt en dat dit jouw manier is om daaraan te ontsnappen. Wat weer nieuwe pijn met zich meebrengt, omdat je ook wel weet dat het het níet klopt. Ik hoop dat ze vanmiddag iets voor je kunnen betekenen. Hou je haaks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 april 2016 Rapport Share Geplaatst 5 april 2016 Even voor Fleurtje nog: van harte met de verjaardag van dochterlief meis. En dank voor de mooie lieve woorden , maarrrrr, je hebt het toch echt helemaal zelf gedaan. En daar mag je hartstikke trots op zijn, echt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden