Spring naar bijdragen

Zaterdag, 26 maart 2016


jowan

Aanbevolen berichten

Goedemorgen.

 

Hier slecht geslapen.lk blijf moe en mijn lijf voelt ongezond.

Het is duidelijk dat de alcohol flinke schade heeft aangericht. Organen lijken nog steeds van slag.

Het elke dag ik zijn en niet meer verdoven blijft wennen.

Vandaag maar eens een goede rust dag houden, verder lijk ik niet te komen, zoals de afgelopen weekenden.

Ik wens een ieder een mooie zaterdag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kan me indenken dat je het allemaal wat sneller had willen hebben Mikki, maar inderdaad zoals Lars zegt: geduld, geduld, geduld.... 

Komt goed... 

 

Erik, hoop dat je een fjine werkdag hebt... 

 

En Lars, lekker wandelen, hier schijnt de zon al, nog wel koud denk ik... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En ik slaap na al die tijd ook nog niet al te best. Ik wil er geen pillen voor, wil niet afhankelijk zijn/worden.

Toen ik een paar jaar geleden 's morgens om 4 uur weer mokkend en boos in bed lag te woelen omdat die k*tdag al bedorven was voor die goed en wel begonnen was, dacht ik ineens:

"Waarom zoek je het niet bij jezelf?"

Toen ben ik opgestaan, aangekleed en wandelschoenen aan en naar buiten.

Nu is dat nog steeds mijn meditatieve ochtend rondje van om en nabij 6 km. Om 7 uur zit ik dan daarna aan mijn eerste koffie en kan de dag beginnen, wat er ook komt.

Daarmee zijn de ergste slaapproblemen meteen ook opgelost.

Je kan het zelluf.  Ik geloof daar in!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal,

 

Op zaterdag pas om 9.30 beginnen

Werken tot 14.30, dan opnieuw verjaardag van 2 andere kleindochters vanmiddag.

Om 17.30 dan weer een uurtje werken, en dan is de dag weer om.

 

Maar nu eerst; tanden poetsen, en vogels verschonen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Morgen iedereen,

Bleef hangen bij het zinnetje (én goede aanpak) van Jowan: liever geen slaappillen en wandelen in de ochtend.

Heb me aangesloten op dit forum wegens slaapmiddelenverslaving. Kom geregeld ook een piepen bij "alcoholdebaas". Sprokkel hier trouwens veel doorzettingsvermogen en inzichten bijeen. Ja, ieder zijn eigen "specialiteit" :-) maar komt uiteindelijk min of meer op hetzefde neer.

Fijne dag aan iedereen!

't Is hier al heerlijk in het zonnetje met alweer een nacht zonder slaappillen.

Roos

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mij werd gisteravond gevraagd om volgende week mijn levensverhaal te gaan vertellen in een Minesotakliniek.

Degene die dat zou doen is verhinderd en belde mij met dit verzoek.

Het is inmiddels al wel vijf jaar geleden dat ik dat voor het laatst gedaan heb.

Ik heb "ja" gezegd, maar mijn hemel.. ik weet m'n levensverhaal niet meer zo goed.. :huh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen iedereen  :)

 

Vandaag mooi weer. Morgen en overmorgen een stuk minder. Dus vandaag de deur uit. Een museum en vanavond een stand up comedy. Morgen eitjes voor het ontbijt.

 

Lidia, heftig bericht heb je gisteren op de dagdraad geschreven. Ik weet niet er niet zo goed op te reageren. Maar goed slapen is wel belangrijk. En veel dingen herken ik ook wel in mijn eigen familie voor wat betreft slechte communicatie en verwijten.

 

Ik wens iedereen morgen een vrolijk pasen en AR een rustige vlucht naar Frankrijk maandag.

 

eiermutsen-haken-patroon.1390452216-van-

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen

 

Agnieta, ik kan me supergoed voorstellen hoe het moet voelen als je telkens weer het gevoel hebt terug te worden gezogen naar zoveel jaar geleden.
Ik heb geen idee hoe je je daar gevoelsmatig anders in kan opstellen buiten vasthouden aan hoe ver je al staat en dat niet vergeten.
Je kan de situatie niet veranderen, alleen maar beter maken.

Een schuldgevoel zal altijd denk ik wel blijven zweven ergens denk ik. Wat niet volledig slecht is want het houdt je bij de les.
Anderzijds brengt het weinig.
Ik kamp daar zelf met periodes wel heel erg mee.
Maar ook vooral met het feit dat mijn dochter nooit echt een stem had. En daarmee bedoel ik dat ik nog steeds geen gesprek met haar daaromtrent heb gehad.
Daar heb je de confrontatie dan weer.

Maar goed..Ik ben de laatste tijd heel moe dus ik laat dat gewoon even hangen. 

 

Hoop dat je wat geniet van je zoon tijd

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gisteren waren de buurjongens weer aan het voetballen in de straat.
Voor de zoveelste keer knalden ze de bal tegen mijn raam.
Ik heb het rustig aangepakt, aardig in het verleden maar nu had ik er genoeg van en heb me flink boos gemaakt.
Het maakt geen verschil.
Resultaat => nog steeds heel boos
Hoe maak ik het gemakkelijker voor mij in deze situatie?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bal afpakken? hmhm.... vervelend!

 

Goeiemorgen trouwens,

 

Er staat veel wind bij een mager zonnetje. Hoop maar dat het snel warmer wordt!

 

Ik lijk elke ochtend al iets eerder wakker te worden. 1/4 ad minder.... Ik ben benieuwd.

Nog niet zo in staat tot veel praten, dus ga maar kalm wat ondernemen.

Veel buiten.... hoop ik?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tsja Fleurtje. Hoe vaak gebeurd dat en hoe erg is dat een bal tegen de ruit? Kinderen moeten toch ook kunnen spelen.

De een heeft een hondje wat steeds op het gras poept, de ander wast zijn auto op zondag ochtend 8 uur of klust, weer andere staan de hele dag op een stoep te kletsen voor je raam of slaat de deur hard dicht. Mensen leven.

Misschien handig te kijken waarom je je daar zo boos over maakt en zo op let?

Hier vliegt ook wel eens een bal tegen de ruit, of kinderen gillen hard in de straat etc etc.

Ik kan me er niet echt druk om maken. Het zijn van die kleine dingen, daar heb ik geen tijd voor. Leven en laten leven (tot op zekere hoogte)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...