Lars Geplaatst 6 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2019 Volgende week weer naar de huisarts. Ik ben ongeduldig niet dat ik volgende week meteen wil gaan maar zou wel graag duidelijkheid willen en een datum. Voor mezelf heb ik een datum in ieder geval na de zomer dus jullie zijn niet zomaar van me af. Ongeduldig maar ook ontevreden en ik mopper veel overal op. Merk dat ik ook geen geduld voor forum heb nou ja het is zoals het is denken we dan maar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 6 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2019 (bewerkt) Ik respecteer je keuze maar zou/ga je wel heel erg missen, dat sowieso!. Komt goed op jouw manier, zorgvuldig en wat jij wil. Voor nu alle liefs vanuit hier. Mopperen mag hoor graag zelfs, heel menselijk, doe ik soms ook weleens. Is uiten, is goed....... 6 maart 2019 bewerkt door Smaragd toevoeging Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 6 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2019 Dikke zoenen @Lars Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2019 eerst maar eens voorjaar dan Lars Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 7 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2019 Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 8 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2019 Nog wel samen paaseitjes eten dus Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 8 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2019 8 uur geleden zei Reacher: Nog wel samen paaseitjes eten dus Lieve schat moet eerst allemaal maar mogen en dan zeer zeker na de zomer heb nog een doe lijst dus ben er nog wel even Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 9 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2019 Yessss!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 11 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2019 Omdat ik je zo je rust gun en omdat ik je zal missen! lady jane en Lars reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 11 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2019 Afspraak gehad met arts ach het is nog een lange weg eerst nu weer de scan afwachten net alsof daar uit zal komen dat het straks stukken beter met me gaat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 18 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2019 Hee Lars! Ik kom sinds tijden weer es kijken en lees je. Ben er wat ondersteboven van... Het liefst zou ik hard roepen: hoe haal je het in je harses!! Ik vind dat dus best heel- heel erg lastig! Niet omdat ik jouw keus niet zou willen respecteren, maar verdorie: omdat je niet en nooit gemist kan worden!!!! NEVER Ik lijk wat radicaler te worden de laatste maanden: vanuit mijn eigen diepe wens om te willen weten dat het leven altijd de moeite waard blijft en betekenis heeft. Omddat de mens ook gezien wil zijn. Jij en ik ook. (en ten diepste omdat ikzelf ook veel zie en voel waardoor leven niet immer dragelijk lijkt te zijn) Tegenstrijdig dus. Ik wens jou geduld toe en .. wijsheid. Ik denk aan je. Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 20 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2019 @smart smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 21 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2019 (bewerkt) En als ik geen toestemming krijg sla ik de hand aan mezelf kan ook natuurlijk nog ben klaar hier op deze aardbol mijn draadje dus ik zeg wat ik denk die parkiet ligt zo op zijn rug niet ziek bats boem en weg is die ik wil dat ook 23 maart 2019 bewerkt door Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 21 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2019 Nee dat doe je niet. Je hebt 2 lieve dochters en leuke kleinkinderen. Je bent het waardig aan het regelen, niet dat laatste deel voor hen ook nog zo verzieken. Begrijp dat je boos bent en baalt. Kom op Lars. Nog heel even, ws nog 1 zomer. Kunnen we een keer samen gaan zwemmen in de zee....x bumperjim reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
IJsvogel Geplaatst 21 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2019 Lars, klote dat je je zo voelt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 22 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2019 Ik ga het forum verlaten het ga jullie goed en bedankt voor alles voor degene die mijn berichten wel begrijpen smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 22 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2019 (bewerkt) 2 uur geleden zei Lars: Ik ga het forum verlaten het ga jullie goed en bedankt voor alles voor degene die mijn berichten wel begrijpen Dat zijn er best veel denk ik Blijft nou nog ff Lars dan zet ik nog een bakkie. Wacht ik zet ook ff een muziekje op voor je: 22 maart 2019 bewerkt door bumperjim Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 22 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2019 Lars? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Senna33 Geplaatst 22 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2019 Lars, trek het je niet aan. Ik begrijp je frustratie. Jij vind dat je er klaar mee bent. En de ander wacht zich een ongeluk op weg naar beter.. Totaal verschillend. Dat snap ik dan ook weer niet.. Maar, hé.. Dit is JOUW draad! En ik vind jou nu nog onmisbaar. Je kunt bijna je bed hier neerzetten, je woont hier zo ongeveer Tot, morgen dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2019 Ik hoop dat je niets beslist in een opwelling Lars als je toch gaat, dan respect daarvoor en jammer voor mij/ons hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 22 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2019 Kom op Lars............Als je er even genoeg van hebt, blijf dan gewoon een paar dagen weg en niet voor altijd. Ik lees je erg graag vaak, net als veel anderen hier denk ik. Hou je goed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 22 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2019 Lars kom tikken op jouw eigen draadje, natuurlijk snap ik dat je met heel veel te dealen hebt, uit je hier, ook de irritaties etc, alleen maar goed! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 22 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2019 Ja Lars, een weloverwogen besluit zal iedereen accepteren, ook jij zelf als je er later op terug kijkt, maar in dit geval lijkt het toch echt wat overhaast en met een te onbelangrijke aanleiding en vraag ik me af of je er later nog net zo over blijft denken. Geef het even de tijd en bekijk het dan opnieuw, zou ik je willen aanraden. Soms gaat communicatie wat stroever, soms wat vlotter, zo is het nu eenmaal. Niet zo heel vreselijk toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 22 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2019 Klopt ik zit niet lekker in mij vel en heb het gevoel dat niemand mij begrijpt en ik nergens terecht kan het loopt op en dan ga ik me op verkeerde manier uiten sorry voor de mensen die ik hier mee raakte Bob reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 22 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2019 Ondanks mensen om mij heen en familie voel ik me enorm eenzaam Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden