Spring naar bijdragen

Stoppen

Gast Lars

Aanbevolen berichten

Ik lees en leef met je mee Lars. Heel herkenbaar voor mij wat je schrijft. Ik probeer tegen mezelf te zeggen dat als de medicatie aanslaat het alleen maar beter kan worden maar nu nog even niet. Las dat je nieuwe medicatie gaat krijgen. Misschien werkt dat beter.

Houd je goed Lars! En fijn te horen dat je dochter goed is aangekomen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fijn dat ze al contact zocht Lars!

Hebbie niet een boekje om te lezen? Ik word daar vaak heel moe van en dan vallen

de oogjes zo weer dicht!

Gisteren schreef je dat je er s nachts uitgaat als je wakker bent. Mijn tip: blijven liggen en

een mindfulness oefening doen. Mij helpt dat althans; bij mij is mijn slaappatroon ook wat

veranderd: vaker even wakker worden.

p.s. vind het best gek dat je daar niet wat eerder je medicijnen kunt krijgen wanneer je eerder naar bed zou willen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hé, sterkte. Het valt wel, maar niet mee, zeg maar. Geen extra medicijnen zeg je, maar geven ze je daar ook aan wat ze wel doen, samen met jou, om de chaos en opgefoktheid hanteerbaar te krijgen? Want kan me niet voorstellen dat ze je voor de lol erin laten zwemmen. Kop erbij houden Lars.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lars, lieve lieve Lars, ik wil je echt helpen en steunen en motiveren en luisteren en er zijn, maar ga het niet hebben over mijn illegale pillen. Serieus, begin er niet aan. Eén: het kost klauwen met geld. Twee: in combinatie met wat je al krijgt, is het niet goed voor je (serieus, mijn maag is leeggepompt geweest, dat is niet feestelijk). Drie: juist omdat je al wat krijgt, is supervisie daarop en overzicht ervan zo belangrijk (zie mijn zin tussen haakjes hierboven). Vier: het is een hel om er weer vanaf te komen, je weet dat ik nog steeds niet slaap.

Weet je jongen, soms heeft een ander daadwerkelijk gelijk en weet die ander het echt beter. Wellicht is meer medicatie voor jou in dit stadium niet de lange termijn oplossing? En onthoud even dat je ziek bent, met koorts en alles. Dat heeft ook invloed op je stemming, emoties, alles.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Aan dat alles tijdelijk is? Misschien je nu overgeven aan het rotgevoel dat je nu hebt en het er laten zijn. Zonder in actie te komen om het weg te maken, zonder er iets mee te doen, maar door het uit te zitten en te wachten tot het over is gegaan. Verduren, verdragen... en op enig moment, misschien morgenvroeg wel, is het minder rot.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...