Spring naar bijdragen

Woensdag 6 januari 2016

Skip

Aanbevolen berichten

Goedemorgen allemaal op Driekoningen.

Misschien heb ik t verhaal niet goed begrepen maar zijn die koningen nu pas bij de kribbe aanbeland? En dat is dan voor ons het teken dat de kerstbomen massaal de stoep op kunnen ... Op de een of andere manier vind ik t toch een beetje verdrietig zo'n afgedankte boom die eigenlijk nog best groen is op straat.

Het is koud! Gister van man een "onesie" gekregen. Een wat ? Een soort pyama of huispak uit een stuk. Een soort overal ....maar dan om in te slapen of lui te zijn

Mijn kinderen kon je opvegen toen ik in dat rose pak door de kamer huppelde.

Die zien me ook niet meer voor vol aan.

En nu ik dat hier schrijf ...... Jullie ook niet (meer)

Maar het is aan te bevelen ! Heerlijk warm ....maar als de loodgieter , de glazenwasser , de jehova getuige of je schoonmoeder (Gerrit !) op de stoep staan, heb je wel wat uit te leggen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen!   

Het koufront is gezakt, ben benieuwd of het tot mijn woonplaats gekomen is,

straks maar voorzichtig op de fiets.

Wel mooi, die filmpjes op het journaal van de noordelijke provincies!

Goh, zo'n onesie in het roze heb ik ook, sinds vorige week, mét oortjes eraan, haha!

Hub heeft gelijk, wel een heel gedoe en kouuuuuuudddddd  als naar de wc moet, haha!

Nu even kijken of Yvonne al klaar is in de badkamer en dan hup, aan de slag.

Fijne dag allen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haha, mijn zoon van 21 heeft tijdens een studie dag ook de hele dag in zo'n pak rondgelopen als draak. Gaat de bel, doet ie gewoon open Wij hier binnen helemaal in een deuk natuurlijk. De postbode kon er gelukkig ook wel om lachen.

Geniet van je onesie Skip. ik ga weer aan de arbeid.

fijne dag allemaal.

Moppie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb nog niet eens naar mijn schuurtje durven lopen de afgelopen dagen.

Ik mis de frisse lucht, dus ik moet straks wat gaan verzinnen; iets onmodieus... dikke sokken over de schoenen of zo. Of van die rubbertjes, maar die moet ik nog gaan zoeken :face-icon-small-shocked:

Dus ook geen campral halen bij de apotheek... hopelijk morgen!

Blondie: van harte meid. :rose: :rose: :rose:  Artax, ook nog felicitaties van mij. :rose: :rose: :rose:

Ik was gisteren nog even bij de lichtbak gaan zitten, maar idd slecht idee, want ik lag om 2 uur nog klaarwakker te zijn.

Dat doen we dus niet weer zo!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...