Spring naar bijdragen

Maaandag 4 januari

Moppie

Aanbevolen berichten

Lieve frummers,

Ik heb aan het eind van de draad van gisteren gereageerd op jullie lieve berichten. Nieuwe week, nieuwe kansen voor iedereen.

Yvonne, ik ben niet zo goed in het plaatjes plakken, maar vanmorgen kun je ook koffie of thee hier komen halen. 

Bol, sterkte met de uitslag.

Succes allemaal vandaag

Moppie

p.s. het is hier trouwens kwart over zes en niet kwart over vijf :face-icon-small-shocked:

bewerkt door Moppie
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen frummers. 

Vandaag weer even terug naar 'normaal'.. 

Lekker Mop, die koffie en thee, dan zet ik mijn potjes er maar gewoon naast, want had inmiddels ook al gezet :blush:

post-1140-0-21437600-1389158804_thumb.jpgpost-1140-0-04457800-1387954739_thumb.jpg

Zag trouwens toen ik naar buiten keek dat er een laagje sneeuw op de auto's ligt, niet op straat. 
Even naar buiten gelopen..... ja hoor, onder dat onschuldige laagje sneeuw een hele laag ijs op de ramen...  :(
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ga hier ook maar eens de hond uitlaten. 

Hopen dat het niet glad is... 

Las Joop even op de draad van gisteren... tóen had ik nog geen last van die pegels.... dochter trouwens wel uiteraard. 

Nu ben ik inderdaad de klos, hihi. 

Las ook over de reactie van Moppie's gezin... ja, hartstikke rottig Mop, maar wel te begrijpen, het zal slijten meis, echt. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind jullie 's ochtends altijd zo opgeruimd. En zo rete vroeg... .

Ik snap dat dat een vertekend beeld geeft, de vroege vogels melden zich, de normale mensen blijven nog een poosje onder het radar, maar toch.

Ik vind jullie vroeg.

*mompelt nog een poosje door, maar eigenlijk nauwelijks meer te verstaan*

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goede morgen,

De regen stelde hier vanmorgen vroeg niet veel voor. Hondje vond het niet eens nodig zich bij de voordeur te schudden..

Echt koud vind ik het ook nog steeds niet. Nog altijd m'n "tussen" jas aan, die voor voorjaar en herfst

Maar ik zal blij zijn als het 's morgens om zes uur weer licht is.

Zo weer naar boven. Verder met sausen, schilderen en laminaat leggen..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Meya voor jou een reallife opname in huize skip:

"8:30 Verkreukelde vrouw 50

gefronste wenkbrauwen

Joggingbroek sloffen trui ( geen bh Dit even voor de beeldvorming )

Met Kopje koffie in stoel

Zucht

Eindelijk de schoolvakantie voorbij

9:00 : dezelfde vrouw in de zelfde positie in de zelfde stoel met nieuw kopje koffie "

Einde opname

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jeminee. Dacht een tijdje terug de boel wel zo goed onder controle te hebben dat ik zoetjes aan wel een keertje enz enz. 

Dat leek heel goed te gaan tot oud & nieuw. Nu zijn we vier dagen en een paar emmers verder en het lijkt wel of er iets in mij wakker geworden is waarvan ik dacht dat het vertrokken was. Het lijkt nu net of dat hele jaar droog helemaal niet is geweest, alsof ik mezelf voor de gek heb gehouden door even niet te drinken - maar dat hier mijn ware, echte zelf zich weer toont. 

Ik schaam me dood. Ook om het hier - anoniem maar toch - toe te geven. Maar ik weet dat ik zeker in het begin heel veel had aan elke dag even langskomen hier. Dus ik doe weer mee. Dagpact dan maar om te beginnen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Walrus ik denk dat ik begrijp wat je bedoelt dat het lijkt alsof het jaar er niet is geweest

Rem nog steeds kapot dus en misschien dacht je het op de Fred Flinststone manier ( met je benen) bij te kunnen remmen

Dapper van jou om het te melden en leerzam voor mij

Dank walrus en hou je goed

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...