Moppie Geplaatst 4 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2016 (bewerkt) Lieve frummers, Ik heb aan het eind van de draad van gisteren gereageerd op jullie lieve berichten. Nieuwe week, nieuwe kansen voor iedereen. Yvonne, ik ben niet zo goed in het plaatjes plakken, maar vanmorgen kun je ook koffie of thee hier komen halen. Bol, sterkte met de uitslag. Succes allemaal vandaag Moppie p.s. het is hier trouwens kwart over zes en niet kwart over vijf 4 januari 2016 bewerkt door Moppie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2016 Goedemorgen frummers. Vandaag weer even terug naar 'normaal'.. Lekker Mop, die koffie en thee, dan zet ik mijn potjes er maar gewoon naast, want had inmiddels ook al gezet Zag trouwens toen ik naar buiten keek dat er een laagje sneeuw op de auto's ligt, niet op straat. Even naar buiten gelopen..... ja hoor, onder dat onschuldige laagje sneeuw een hele laag ijs op de ramen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2016 O ja Moppie, je kunt de tijd aanpassen als je rechtsboven op je naam klikt, dan op 'instellingen' en dan de tijdzone op Brussel, kopenhagen enz. zet... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 4 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2016 Goede morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 4 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2016 Dagpact Agnieta Albert Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2016 Goedemorgen Albert... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 4 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2016 Goedemorgen. Vies koud winderig rot weer buiten.... , maar goed zal Harry jeuken, dus aan de wandel... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2016 Ik ga hier ook maar eens de hond uitlaten. Hopen dat het niet glad is... Las Joop even op de draad van gisteren... tóen had ik nog geen last van die pegels.... dochter trouwens wel uiteraard. Nu ben ik inderdaad de klos, hihi. Las ook over de reactie van Moppie's gezin... ja, hartstikke rottig Mop, maar wel te begrijpen, het zal slijten meis, echt. Moppie reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 4 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2016 Nu ik na dagen rommelen ivm wachtwoord weer kan inloggen toch even iets laten horen. Het gaat hier goed Monster reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
leila Geplaatst 4 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2016 goedemorgen Dagpact Agnieta Albert leila Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 4 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2016 Goedemorgen beste mensen. Stilletjes hier. Regen op het dak bij mij, eens kijken of ik er doorheen ga straks of niet ... Goede dag voor iedereen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2016 heb de boel in de warmhoudkannen gedaan Sowhat.. Mooi, tijd om te gaan. Auto ijsvrij, wegen niet bevroren , wel natte sneeuw... Mensen maak er een mooie dag van hoor. Eline, fijn je even te zien, fijn dat het goed gaat... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 4 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2016 Morgen allemaal, Kinderen weer naar school, ik in bed. Weet niet of ik er deze week nog uit kom. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2016 Goeie morgen allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 4 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2016 Ik vind jullie 's ochtends altijd zo opgeruimd. En zo rete vroeg... . Ik snap dat dat een vertekend beeld geeft, de vroege vogels melden zich, de normale mensen blijven nog een poosje onder het radar, maar toch. Ik vind jullie vroeg. *mompelt nog een poosje door, maar eigenlijk nauwelijks meer te verstaan* Indigo, HappyDays, Moppie en 2 anderen reageerden hierop 5 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ronja Geplaatst 4 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2016 goedemorgen Dagpact Agnieta Albert leila Ronja Goede morgen . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2016 goeiemorgen frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 4 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2016 Goede morgen, De regen stelde hier vanmorgen vroeg niet veel voor. Hondje vond het niet eens nodig zich bij de voordeur te schudden.. Echt koud vind ik het ook nog steeds niet. Nog altijd m'n "tussen" jas aan, die voor voorjaar en herfst Maar ik zal blij zijn als het 's morgens om zes uur weer licht is. Zo weer naar boven. Verder met sausen, schilderen en laminaat leggen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skip Geplaatst 4 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2016 Meya voor jou een reallife opname in huize skip: "8:30 Verkreukelde vrouw 50 gefronste wenkbrauwen Joggingbroek sloffen trui ( geen bh Dit even voor de beeldvorming ) Met Kopje koffie in stoel Zucht Eindelijk de schoolvakantie voorbij 9:00 : dezelfde vrouw in de zelfde positie in de zelfde stoel met nieuw kopje koffie " Einde opname Monster, lady jane, nancy en 4 anderen reageerden hierop 7 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 4 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2016 goedemorgen! Dagpact Agnieta Albert leila Ronja Nadia Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
walrus Geplaatst 4 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2016 Jeminee. Dacht een tijdje terug de boel wel zo goed onder controle te hebben dat ik zoetjes aan wel een keertje enz enz. Dat leek heel goed te gaan tot oud & nieuw. Nu zijn we vier dagen en een paar emmers verder en het lijkt wel of er iets in mij wakker geworden is waarvan ik dacht dat het vertrokken was. Het lijkt nu net of dat hele jaar droog helemaal niet is geweest, alsof ik mezelf voor de gek heb gehouden door even niet te drinken - maar dat hier mijn ware, echte zelf zich weer toont. Ik schaam me dood. Ook om het hier - anoniem maar toch - toe te geven. Maar ik weet dat ik zeker in het begin heel veel had aan elke dag even langskomen hier. Dus ik doe weer mee. Dagpact dan maar om te beginnen. An reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
walrus Geplaatst 4 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2016 AgnietaAlbertleilaRonjaNadia Walrus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skip Geplaatst 4 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2016 Walrus ik denk dat ik begrijp wat je bedoelt dat het lijkt alsof het jaar er niet is geweest Rem nog steeds kapot dus en misschien dacht je het op de Fred Flinststone manier ( met je benen) bij te kunnen remmen Dapper van jou om het te melden en leerzam voor mij Dank walrus en hou je goed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 4 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2016 dagpact AgnietaAlbertleilaRonjaNadia Walrus Kruidenthee Goeiemorgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 4 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2016 Niet schamen Walrus, zo liefdevol mogelijk naar jezelf en de draad weer oppikken. Goed dat je schrijft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden