Spring naar bijdragen

Oudjaarsdag 31 december 2015


blondie6173

Aanbevolen berichten

Geloof dat ik een beetje misselijk ben van de oliebollen.

LOL (zo jammer dat m'n smileys het niet doen).

Ik ben ook misselijk van de vele hapjes die ik heb ingeslagen en de zes oliebollen plus een stuk appeltaart en twee grote truffels :-).

Het is'ik mag vandaag los' dag. Qua eten dan ;-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bol, Maar Albert hielt stand want hij had niks gedaan.

Truus is weer vertrokken. Als je voor je waarheid leeft sta je daar volledig achter en volgens mij deed die hele truus dat niet. Die had een appeltje met mij te schillen dat was wel duidelijk, maar waarom geen idee. Daarom haat ik de gemakzucht van je nick kunnen veranderen ook. Ik weet echt niet meer met wie ik te doen heb.

Na de klok van 12 zal ik daar geen last meer van hebben

 

Ben is effe niet zo naief en wordt wat minder vaak gekwetst

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik wens jullie allemaal een heel gezond nieuwjaar en ons allemaal sterkte om vol te houden. Gelukkig heb ik me een aantal dagen geleden weer gemeld, daardoor ben ik broodnuchter het nieuwe jaar in gegaan. Ik had andere plannen, ik wilde graag verdwijnen en vergeten.

Nu zit ik met een kop thee naar het vuurwerk te kijken en ben blij dat ik niet heb gedronken.

Dus een goed begin van het jaar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ploeps in een nieuw jaar beland, met nieuwe dromen en wensen. Niet te vergeten de zelf te ondernemen acties die kunnen leiden tot resultaten die klinken als een klok!

 

Ik zou uit logeren. Poes redt zich normaal gesproken goed ware het niet dat er hier vandaag al oorlog uitgebroken leek te zijn: karbid. En ook nu is het nog onrustig vlakbij, op de jongerenhangplaats van het dorp. Poes mocht binnenblijven en ik ben naar huis gekomen. Maar het rare dier schoot direct naar buiten toen ik de deur opende.

 

Begrijp er maar es wat van....

Ik kijk terug op een tamelijk somber jaar met een paar positieve uitschieters. Vanuit de positieve uitschieters ga ik het nieuwe jaar in: zin in!

Gewoon lekker plannen maken.

Fris hoofd erbij. Genieten en uit de oude patronen zien te raken.

 

En dan maar es eerst lekker slapen nu. Trusten! :musicnote: En nogmaals de allerbeste wensen!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...