Spring naar bijdragen

Maandag 14 december 2015

Gast Lila

Aanbevolen berichten

twijfelen lijkt me altijd goed, belicht je een zaak van meerdere kanten

en heeft volgens mij niets met onzekerheid te maken.

je moet natuurlijk niet blijven twijfelen, wel een keer de knoop doorhakken zeg maar.

mocht die keuze verkeerd zijn geweest, kan je daar altijd weer van leren.

elk nadeelt heeft zijn voordeelt natuurlijk ook weer zo op zijn johan cruifs.. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

DA maatje is net hier geweest en heeft besloten om weer weg te gaan bij DA Helmond. Wil nu kijken of hij in Eindhoven terecht kan. Ik heb gezegd dat ik er ook al een tijd over loop na te denken om weg te gaan. Dat wist hij ook allang. Zeker weer na gisteren waarin ze me weer hebben laten zitten. En als ik zelf niet gebeld had, had ik weer niets geweten.

Heb gezegd tegen maatje dat als ze mij ook kunnen gebruiken, ik ook weg ga bij Helmond. Eindhoven rijdt ook in mijn dorp dus is het een kleine moeite mij even op te pikken. Ik wil toch graag met en voor dieren zorgen. Dat is mijn grootste passie.

Ik hoop echt dat het door gaat.

Wel het gevoel dat ik dan mensen in Helmond die ik graag mag, kwijt raak maar goed, dan moet dat maar. Het is niet anders. Na 14 jaar ben ik het echt beu  :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Janina ik hoop het ook. Ik voel me best wel wat onzeker hoor. Wat als het niet lukt, wat als ik het niet kan, daar zijn toch andere regels. Ik moet het echt hebben van de ervaring die ik met dieren heb 14 jaar lang, maar is dat genoeg. Nou ja we zien het wel. 

Dank voor je reactie. :lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zie voor mezelf een verschil tussen twijfelen en onzekerheid.

Bij twijfel ga ik wel een keuze maken maar weet nog niet welke. Het is een afweging waar ikzelf helemaal bij ben, met gevoel en verstand.

Bij onzekerheid zit het dieper in mezelf, mijn eigen zijn. Ernstiger.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...