Gast Lila Geplaatst 14 december 2015 Rapport Share Geplaatst 14 december 2015 Goedemorgen allemaal. Korte nacht, zelf ziek & kind ziek. Maar eens kijken wat deze dag weer brengt! Dagpact: Lila Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 14 december 2015 Rapport Share Geplaatst 14 december 2015 Goeiemorgen. Dagpact: Lila jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 14 december 2015 Rapport Share Geplaatst 14 december 2015 goedemorgen iedereen heerlijk weer buiten, windstil en een beetje mistig beterschap lila Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 14 december 2015 Rapport Share Geplaatst 14 december 2015 Goede morgen, nog een paar dagen hard werken en scriptie is af. Maar nu eerst even mensen verzorgen. Doorrrr dus. Fijne dag iedereen Jan1000 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 14 december 2015 Rapport Share Geplaatst 14 december 2015 Goedemorgen frummers. Ook al heel even buiten geweest, inderdaad heerlijk windstil en een beetje mistig. Alle geluiden komen dan ook gedempt binnen, beetje vredig.. Mooi, eerst maar even koffie en thee zetten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 14 december 2015 Rapport Share Geplaatst 14 december 2015 Pfff, Lila, hoop dat jullie allebei snel opknappen. En wat kan zo'n korte nacht dan lang duren hè ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cas Geplaatst 14 december 2015 Rapport Share Geplaatst 14 december 2015 Goedemorgen iedereen, veel plezier met deze mooie maandag beste dag v d week. Lila beterschap voor jullie ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 14 december 2015 Rapport Share Geplaatst 14 december 2015 Ook goedemorgen Cas. Mooi, koffie en thee klaar inmimddels. Las net even gisteren terug, Hoop dat Gipsy toch lekker is gaan slapen, dat ze een goed gesprek heeft gehad... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 14 december 2015 Rapport Share Geplaatst 14 december 2015 Goedemorgen, Geslapen als een blok... Utrecht 3 punten Vandaag drukke dag.. Fijne dag toegewenst Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 14 december 2015 Rapport Share Geplaatst 14 december 2015 Goedemorgen Koffie en daarna de donkerte in met doggiedog. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
leila Geplaatst 14 december 2015 Rapport Share Geplaatst 14 december 2015 beterschap lila hier nog 3 drukke dagen en dan een beetje rust Dagpact: Lila jowan leila vierde week in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 december 2015 Rapport Share Geplaatst 14 december 2015 goeiemorgen frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 14 december 2015 Rapport Share Geplaatst 14 december 2015 Goede morgen, Sowhat, ik zal even naar het dierendraadje gaan.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tomtom2 Geplaatst 14 december 2015 Rapport Share Geplaatst 14 december 2015 Goede morgen, druk weekeinde gehad en nog een berg werk voor de boeg dus ik ga maar snel aan de slag. Ik werd wakker alsof ik verdoofd was vannacht. Een mooie maandag gewenst, met speculaas en andere belangrijke zaken :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 december 2015 Rapport Share Geplaatst 14 december 2015 Goeie morgen allemaal. Lila wat rot dat jullie allebei ziek zijn. Je bent er toch voor je kind en moet jezelf op de tweede plaats zetten. Hoop dat het gauw over is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 14 december 2015 Rapport Share Geplaatst 14 december 2015 Hier nog 4 drukke dagen en dan even rust. Loop op t randje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 14 december 2015 Rapport Share Geplaatst 14 december 2015 Dagpact: Lila jowan leila Nadia Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 14 december 2015 Rapport Share Geplaatst 14 december 2015 Morgen allen, Dagpact: Lila jowan leila Nadia Meya Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 14 december 2015 Rapport Share Geplaatst 14 december 2015 Een mens lijdt dikwijls 't meest Door 't lijden dat hij vreest Doch dat nooit op komt dagen. Zo heeft hij meer te dragen Dan God te dragen geeft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 14 december 2015 Rapport Share Geplaatst 14 december 2015 twijfelen lijkt me altijd goed, belicht je een zaak van meerdere kanten en heeft volgens mij niets met onzekerheid te maken. je moet natuurlijk niet blijven twijfelen, wel een keer de knoop doorhakken zeg maar. mocht die keuze verkeerd zijn geweest, kan je daar altijd weer van leren. elk nadeelt heeft zijn voordeelt natuurlijk ook weer zo op zijn johan cruifs.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 december 2015 Rapport Share Geplaatst 14 december 2015 DA maatje is net hier geweest en heeft besloten om weer weg te gaan bij DA Helmond. Wil nu kijken of hij in Eindhoven terecht kan. Ik heb gezegd dat ik er ook al een tijd over loop na te denken om weg te gaan. Dat wist hij ook allang. Zeker weer na gisteren waarin ze me weer hebben laten zitten. En als ik zelf niet gebeld had, had ik weer niets geweten. Heb gezegd tegen maatje dat als ze mij ook kunnen gebruiken, ik ook weg ga bij Helmond. Eindhoven rijdt ook in mijn dorp dus is het een kleine moeite mij even op te pikken. Ik wil toch graag met en voor dieren zorgen. Dat is mijn grootste passie. Ik hoop echt dat het door gaat. Wel het gevoel dat ik dan mensen in Helmond die ik graag mag, kwijt raak maar goed, dan moet dat maar. Het is niet anders. Na 14 jaar ben ik het echt beu Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JaNina Geplaatst 14 december 2015 Rapport Share Geplaatst 14 december 2015 Dat lijkt me een heel strak plan bolletje! Ik hoop dat je in een fijne werksfeer terecht komt, waar je op waarde wordt geschat. Succes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 december 2015 Rapport Share Geplaatst 14 december 2015 Ja Janina ik hoop het ook. Ik voel me best wel wat onzeker hoor. Wat als het niet lukt, wat als ik het niet kan, daar zijn toch andere regels. Ik moet het echt hebben van de ervaring die ik met dieren heb 14 jaar lang, maar is dat genoeg. Nou ja we zien het wel. Dank voor je reactie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 14 december 2015 Rapport Share Geplaatst 14 december 2015 dronken mensen spreken in het begin vaak de waarheid, daarna is het vaak gebrabbel, beetje babytaal ha... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 14 december 2015 Rapport Share Geplaatst 14 december 2015 Ik zie voor mezelf een verschil tussen twijfelen en onzekerheid. Bij twijfel ga ik wel een keuze maken maar weet nog niet welke. Het is een afweging waar ikzelf helemaal bij ben, met gevoel en verstand. Bij onzekerheid zit het dieper in mezelf, mijn eigen zijn. Ernstiger. Meya reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden