Spring naar bijdragen

Vrijdag 6 november

Gast Vlok

Aanbevolen berichten

Goedemorgen frummers. 

Koffie en thee staan klaar inmiddels. 

Vlok, wat heerlijk voor je dat je honden thuis zijn en dat het je mee valt. 

Verstandig Blondie. Door blijven gaan tegen beter weten in brengt je alleen 

maar verder van huis ben ik bang. 

Maar kan me indenken dat het verschrikkelijk moeilijk voor je is om je ziek te melden. 

En toch is het beter meis. 

Ondertussen staan koffie en thee hier klaar. 

post-1140-0-04457800-1387954739_thumb.jpgpost-1140-0-88924300-1387265240_thumb.jpg
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sterkte Blondie! Doorkwakkelen als je ziek bent is net als door blijven rennen met een blessure: je gaat wel vooruit maar uiteindelijk kom je niet heel op je bestemming..

Een goede en nuchtere dag aan iedereen toegewenst! Hier een ochtend thuiswerken en dan naar de kerk :-(. Maar eerst ga ik pannekoeken maken voor de kinderen bij het ontbijt als verrassing :-)

Dagpact:

Thomas

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De draad van gisteren even snel doorgesjeesd. 

Mooie manier zoals jij het stoppen met roken aanpakt Joop. 

Maar wat mij betreft zouden al die berichten ook niet op een apart rokendraadje hoeven hoor. 

Net zoals ik het eigenlijk jammer vind dat zovelen op een 'persoonlijk draadje'  verwoorden hoe het ze vergaat. 

Ik heb er simpelweg de tijd niet voor om dat allemaal te lezen.. 

Maar goed... het zal wel ergens goed voor zijn. 

Thomas, voor jou vandaag veel sterkte. Zal heel moeilijk weer zijn het verdriet aan te zien...

Mooi dat je pannenkoeken bakt voor de kinderen. EN lekker  :P

Genieten Thomas, van elke dag die je gegund wordt.... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Drukke bedoening hier op de vroege ochtend:

19 personen aanwezig, waarvan de meeste als gast,

zeker nog de slaap uit ogen aan het wrijven. 

Voor mij de hoogste tijd om er vandoor te gaan. 

Zal een lange dag worden: ben nu al moe, gisteren 

tot té laat doorgewerkt en vervolgens de slaap niet

kunnen vatten, uiteindelijk vier uur in dromenland vertoefd...

Ik wens iedereen een mooie dag. 

En sterkte voor hen die dat nodig hebben. 

Koffie en thee in de warmhoudkannen. 

post-1140-0-51888300-1391668807_thumb.jpgpost-1140-0-43934800-1391668614_thumb.jpg
post-1140-0-84218000-1388215736_thumb.jpg
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allemaal,

Ik zat de laatste weken aan teveel koffie, waardoor ik 's nachts heel slecht sliep. Nu zit ik sinds kort aan de thee, aan de Pyramide Russian Earl Grey van Lipton (gewonnen bij de Postcodeloterij, jawel) 

Maar nu moet ik er elke nacht 3 x uit om te zeiken, dus ik ben echt een zeikwijf geworden. Dat was ik al, maar nu is het nog erger geworden.

Vruchtensappen hebben teveel suikers, frisdranken ook. Ik vraag me af of er nog restjes plutonium of radio-activiteit van Tsjernobyl in die Russische Earl Grey thee zit. Heeft iemand enig idee?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wopsy, ik denk dat er inderdaad plutonium in die russian earl grey zit. Maar het lijkt me nog steeds beter of in elk geval lekkerder dan het hete water met citroen dat ik elke dag drink op advies van Burchill. Eigenlijk denk ik ook dat hij me dat alleen geadviseerd heeft om er voor te zorgen dat ik dagelijks aan hem denk.

Daarnaast heb ik deze week een mooie waterkan en speciaal water glas gekocht. Voelt een beetje getikt. Maar het werkt wel. Kraanwater drinken is het beste dat er is, en uit een speciale kan met glas voelt het echt een beetje als luxe.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...