Spring naar bijdragen

dinsdag 9 juni


Aanbevolen berichten

Kabouter weer een druk program vandaag, wat heerlijk dat jouw vriendin een weekje over is, fijn. 

 

Blondie weer helemaal opgeknapt??? 

 

Luitjes, ik moet er vandoor. 

Plicht roept. 

Geen zon buiten hier, dan maar zelf het zonnetje aanzetten he?  ;)

Dag dag... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen,

 

Beetje duf. Kom voor nu niet verder dan:

 

Dagpact:

Lucide

Kaboutertje

Blondie

BillyBob

jowan

joris

Kohtje

 

Mezelf 's morgens beloven dat ik vandaag niet zal drinken is zo'n beetje het enige waarvan ik weet dat het die dag kans van slagen heeft.

Maar zelfs dát is niet zeker. Gelukkig heb ik weer zoiets als vertrouwen kunnen ontwikkelen. Daardoor hoef ik niet meer met angst en beven

de hele dag te gaan zitten hopen dat de dag maar snel en zonder al te veel brokken voorbij mag zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dagpact:

Lucide

Kaboutertje

Blondie

BillyBob

jowan

joris

Kohtje

 

Vandaag drink ik niet. Ervaring heeft me geleerd dat dat grote kans van slagen heeft!!!

 

Beter, jowan?  Het typt in elk geval wel lekkerder weg... en de dufheid verdwijnt er ook wat mee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bedankt voor de felicitaties, geeft een feestelijk gevoel! :)

 

Heb het gisteren gevierd met een gezellig en overheerlijk etentje: vandaag ben ik gewoon aan de schoonmaak bezig.

Hopelijk komt vanmiddag het zonnetje nog door, dan ren ik meteen naar buiten.

 

Fijne dag allemaal!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Klopt Gerrit, een sinterklaascadeautje :)

 

Heb mensen om me heen tot nu toe gevraagd in mijn bijzijn niet te drinken, behalve bier want dat vind ik toch niet te hachelen.

Dat heb ik gisteren bij het etentje losgelaten, en gezegd dat men maar lekker moest nemen waar men zin in had.

Dat werd wijn natuurlijk. Ik rook het wel, maar het deed me niet veel, heerlijk!

Was al rozig van het lekkere eten, dat was ruim voldoende :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen

Het is alweer een tijdje geleden dat ik online geweest ben.

Ik heb er geen reden voor maar ach ben ook niet gemist dus maakt het ook niet uit

uit.

Vandaag werken

Hier Is het weer somber en nat

Hoop dat het snel beter wordt

bewerkt door finniks
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben nog steeds uit mijn hum en mijn doen door het netwerkgedoe. De NAS lag er ook uit en na heeeeeel veel bellen met de provider, resetten, geen internet en nog een paar keer bellen met de fabrikant van de NAS is ie nu eindelijk toegevoegd. Pffffff. Die providers doen maar wat. 

Ik ben er nu 1,5 dag mee aan het stoeien geweest en ik heb er mega veel trek van gekregen. super gespannen en heb echt geen zin meer om uit mijn stoel te komen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mopperdemopperdemopper. Was ik zo lekker bezig met elk uur iets actiefs te doen, zit ik nu in mijn stoel vastgeplakt. En maar chocola eten. Gisteren Bossche Bollen, mjam.

En koffie te drinken natuurlijk. Dat tank ik de hele dag door. Allemaal vervanging voor jeweetwel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik niet meer hoor. Ik heb net wat ramen gelapt en wat gekletst op mijn hobbyforum. Ik ben bezig met een restjesquilt en nu doneren wat clubgenoten mij wat restjes stof. Leuk hoor. 

 

Ik kan niet meer nadenken over wel of niet want ik heb die keus niet. Ik ben gewoon superblij met de refusal omdat ik juist zo gek werd van dat denken wel/niet. Ik ben behoorlijk impusief, dus ik kon maar zo naar de winkel rennen voor bier of wijn, ook al had ik me voorgenomen niet te drinken. Dat kan nu niet. Ook al moet ik dit spul tot aan mij dood slikken, ik heb daar geen problemen mee. Ik vond het gedoe eromheen altijd erger dan de problemen van de alcohol zelf, want ik dronk meestal niet eens heel veel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...