Lika Geplaatst 9 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2018 Jannigje Hoop op een dag te doen is voor je. Sterkte vandaag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2018 Jannigje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 9 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2018 23 minuten geleden zei Bor: @Jannigje; Ik had vanmorgen contact met thuiszorg van heit en ik heb navraag gedaan voor je. Mocht het zo zijn dat je vandaag ontslag van het ziekenhuis krijgt en je hebt thuis verzorging en/ of verpleging nodig dan kun je Thuiszorg in je regio bellen en dan komt er vandaag nog een wijkverpleegkundige bij je langs om een indicatie met je op te stellen en gaat de zorg per direct van start. Als je in aanmerking komt kost dit kost je niets, het zit standaard in het basispakket van je zorgverzekering. Dat is bij iedereen met een zorgverzekering zo. Bellen kan altijd, 24/ 7. Dag en nacht bereikbaar, ook in het weekend. Huishoudelijke hulp/ ondersteuning kun je via Thuiszorg aanvragen bij je gemeente en wordt vergoedt door de gemeente. Wow Bor , wat ben je toch een lieverd❤ . Soms Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 9 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2018 Ja Bor, doe maar niet net alsof je geen lieverd bent. We hebben je wel door, in elk geval Francoise en ik.. Lika en nancy reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 9 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2018 En ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2018 Hoe gaat het Jannigje? Inmiddels moet je ergens terecht zijn gekomen. Ik hoop dat je ergens zit waar je verwend wordt en je niet al teveel zorgen meer maakt. Want rust in de kop betekent ook vaak rust in t lijf. Houd je taai meis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2018 Oh Jannigje, wat hoop ik dat je op een plekje bent nu waar je rustig verder kunt opknappen... Jannigje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2018 misschien zit je wel bij Smart?☺ smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 11 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2018 Hoi Jannigje, Ik heb onlangs met ouder iets dergelijks ervaren...'moest' ook naar huis. Het 'nazorgteam' van het ziekenhuis heeft meegedacht over opties en geregeld dat de thuiszorg in gang werd gezet, voordat ouder naar huis kwam. Misschien heb je hier nog wat aan? Hoop dat het al voor je geregeld is...sterkte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 11 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2018 Goed idee Jan. Kom maar naar mij toe! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sensitief Geplaatst 11 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2018 (bewerkt) .. 11 maart 2018 bewerkt door Sensitief Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 11 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2018 @Sensitief Welkom. Ik denk dat je beter een nieuw item kan aanmaken bij 'wie is wie'. Je zit nu op iemand anders draadje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sensitief Geplaatst 11 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2018 Dank je voor de tip. Hoe verwijder ik dit bericht? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 11 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2018 Zojuist zei Sensitief: Dank je voor de tip. Hoe verwijder ik dit bericht? Uh, verwijderen kan volgens mij niet. Je kan wel jouw tekst weghalen en alleen een punt neerzetten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sensitief Geplaatst 11 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2018 Dank je Gypsy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 11 maart 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 maart 2018 (bewerkt) Goedenavond lieve mensen; ik groet jullie vanuit Deventer! Voor mij is dat niet naast de deur, maar dat maakt mij niet uit. Ik heb een kamer en dat is het allerbelangrijkste. @Bor, dank je wel dat je de moeite hebt gedaan om voor mij te informeren. @kruidenthee67, jij ook bedankt. Bij mij liep het allemaal anders, volgens de artsen uit het ziekenhuis kan ik volledig zelfstandig functioneren, daarom krijg ik geen thuiszorgindicatie. Ik heb me afgelopen do zelf gedoucht en aangekleed, deed daar 45 min over maar dat maakt niet uit. Zelfstandig is zelfstandig . Geen indicatie dus en daarom geen hulp vanuit het ziekenhuis bij het zoeken en of regelen. Ik kan zonder papegaai en in hoogte verstelbaar bed niet in of uit bed komen, maar daarvoor moet ik zelf de gemeente inschakelen. (Hulpmiddelen)Toen ik probeerde de deur naar mijn gallerij te openen, lukte me dat niet. Gelukkig was mijn vriendin bij me. Maar goed, het maakt allemaal niet meer uit. Ik ben onder de pannen en daar ben ik erg blij mee. Ik hoef hier niets te doen, alleen maar opknappen. Voor eten en drinken wordt gezorgd, ik ben betalende gast. Ik heb nog erg veel pijn, kan nog heel weinig, maar voel me hier veilig. Indien nodig kan ik hulp krijgen, zoals vanmorgen met het verschonen van de wond., dat lukt me echt niet alleen. Ik heb uitzicht op een mooie boom en het is hier rustig , ik ben heel opgelucht. Het was heel zwaar, maar de operatie is zonder complicaties verlopen. Daarna ging het niet goed met mijn bloeddruk (gevaarlijk laag) waardoor ik 2 dagen langer op de HC unit moest blijven en ik over moest op andere pijnmedicatie, dat was heftig! Na de operatie heb ik de cbirurg een aantal keer gesproken, die man keek elke keer zo opgelucht!!!! Ja zei hij, maar het was ook erg spannend. Hij heeft een tumor van 2,5 kilo uit mijn buik gehaald. Ik snap (nu) wel dat u daar last van had zei hij. 11 maart 2018 bewerkt door Jannigje lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 11 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2018 Heftig allemaal hoor. Heel veel beterschap! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 11 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2018 Fijn dat je je opgelucht en veilig voelt op deze plek. Dat lijkt me belangrijk voor je herstel. Nu aansterken en dan kun je ook weer naar je eigen plek Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 11 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2018 Heel veel sterkte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 11 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2018 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Amethist Geplaatst 11 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2018 Fijn dat je op een goede plek zit nu Jannigje, nu maar lekker opknappen! Beterschap! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2018 jakkes, 2,5 kg! (dat gaan de mensen op de kilokiller ook niet leuk vinden☺) Sjonge meis wat een naar avontuur heb je deels achter de rug, daarbij vergeleken wordt de laatste ruk niet makkelijk, maar waarschijnlijk toch een stuk lichter dan voorheen, letterlijk ook nog. Laat je maar lekker vertroetelen hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 14 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2018 Wat fijn dat je weer uit het ziekenhuis bent en dat alles goed verlopen is. Gelukkig wordt er nu goed voor je gezorgd. Op naar de gladiolen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 15 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2018 Hier zijn alvast een paar gladiolen Jannigje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2018 Jannigje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden