Spring naar bijdragen

Vrijdag 16 januari


AlbertRemmo

Aanbevolen berichten

Zo, alweer terug van de kapper.

 

Stilzitten is goed gelukt hoor Kaboutertje. Met wat jij hier over je clowntje verteld, kan ik mij voorstellen dat dat voor hem een lastige opgave is. Gaat de kapper er een beetje ontspannen mee om? Ik ben vroeger weleens in mijn oor geknipt. Acheraf denk ik, dat die kapper dat gewoon expres deed, want je hoorde het wel vaker. En stilzitten deed je daarna wel.

Jouw clowntje heeft volgens mij een behoorlijk hoog niveau voor een kind met een Downsyndroom? Dat zal het enerzijds makkelijker maken, maar anderzijds ook weer meer aandacht vereisen.

 

Nu zo de tuin in om wat rommel op te ruimen. Het is echt nog een cadeautje, zo'n dag vrij in de week. Heerlijk!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemorgen deze morgen!

 

Tsjonge jonge, gaat het weer wat kouder worden laat iedereen z´n extra laag haar weghalen. Mensen dat kan je veel beter in de lente of de zomer doen dan zorgt het tenminste nog een beetje voor verkoeling. ;)

Vandaag was het plan om winkels langs te gaan om te solliciteren maar aangezien mijn katten vannacht een meningsverschil hadden dat uiteindelijk in mijn gezicht tot een einde werd volbracht zag ik dat deze morgen toch niet helemaal zitten. Ook omdat ik echt niet weet hoe ik goed met een poederdoos overweg kan zonder er als clown uit te gaan zien. Dan maar familiebezoeken afleggen met een stickie met foto´s ben ik sinds mijn terugkomst ook nog niet geweest.

Wat houd ik toch van mijn katten! :heart:

 

Fijne dag allemaal! :sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemorgen!

 

Gisteren genoten van de film De Marathon, geweldig! :)

 

Daarna eindelijk weer eens goed geslapen, dus ik kan er weer tegen vandaag.

 

Een van mijn katten geeft me af en toe een harde liefdesbeet, in m'n neus.

Ook dan kan je de straat met goed fatsoen niet op.

Hopelijk geneest het snel Spud.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bol, ik ben klaar in de tuin en heb het droog gehouden. Ik kreeg overigens best koude handen, de grond blijft vochtig en koud.

 

Janina, Marathon is hier ook met plezier gezien door mijn vrouw en deels door mij. Mooie Rotterdamse plaatjes en praatjes doen mij altijd nog wel wat; erg vertrouwd.

 

Plof nog niet wakker denk ik?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vandaag een gesprek gehad met huisarts zonder te huilen...

Moet zeggen dat voelt ook wel sterk

Fundering..muren staat..dak is erop..huis staat

Inrichting op schema

Trots op mezelf...zit nog een zwakke plek..maar oke

Met huis bedoel ik mezelf :)

Fijne dag.

Sowhat sterkte

Blondie mooi om te te lezen je eigen peut weer terug

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...