Spring naar bijdragen

maandag 29 april

igor

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 81
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Middag! :present:

Vandaag een superdag gehad.

om 06.00 opgestaan ( dat viel wel tegen :P )om om 07.30 bij mijn broer te zijn.

Ik heb heerlijk tot 14.00 op mijn nichtje gepast.

het is zo'n lekker ding, altijd vrolijk!

hop weer naar huis, kwam een vriend even een klusje doen hier, waar ik hem heel dankbaar voor ben.

toen ben ik eten gaan maken, want m'n zoon komt altijd erg hongerig thuis van dat buiten werken...ben ik klaar kom ik tot de conclusie dat ie na zijn werk doorgaat naar z'n vader :huh:

even niet meer aan gedacht....nou ja er is genoeg, dus ik pak er zo wat van en de rest is voor morgen.

@ Jen....wat vreselijk balen joh.. sterkte

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Leen,

Wij zijn de enigen op dit moment. Leuk hè, dat oppassen. Je ontdekt steeds nieuwe dingen!

Enerzijds balen dat je teveel gekookt hebt, anderzijds kan je morgen (als je wilt) naar de vrijmarkt of voor de buis hangen, zonder dat je nog uitgebreid hoeft te koken!;)

@ Snoepie: ik vergat je nog te feliciteren met je drie weken. Hou vol meid!

@ Jen: balen joh. Die baas leek me al niet van het meelevende soort, gezien zijn reacties, maar je zit nu in een situatie dat je niet anders kunt dan ophouden. Wel dacht ik meteen, dat ik blij was dat je niet door drankproblemen bent ontslagen.

Als je eraan toe bent, komt er vast weer iets geschikts op je weg. Je hebt in ieder geval nu weer wat werkervaring opgedaan.

@ Nance: fijn je weer te lezen. Hoe gaat het momenteel?

Wij zijn vanmiddag naar het tehuis van schoonma geweest. Met psychologe ma 's levensloop opnieuw bekeken. Wat is ze mentaal achteruit gegaan in die tijd! Ze is nog steeds niet in orde, na het virus op de afdeling. Blaasontsteking? De dokter laat nader onderzoek doen.

Nu weer aan het eten. Allemaal eet smakelijk en tot straks.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jullie hebben gelijk, Lytse en Kate, mijn baas is niet bepaald van het meelevende soort, dus wilde ik eigenlijk wel voor hem werken?

Wat me zorgen baart, is dat ontslag na vier maanden niet zo mooi staat op mijn cv.

Maar ja, da's een zorg voor later. Zolang ik geen geschikte behandeling heb, ga ik sowieso nog niet solliciteren.

Gelukkig is het zomer... dat maakt de invulling van mijn tijd gemakkelijker.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geniet er maar van Leen. Met je snuit in de zon en maar lekker genieten van de warmte.:rose:

Jen vervelend allemaal zeg, want zo werk je niet met plezier meid. Misschien helemaal niet verkeerd om het met sollicitaties wat rustig aan te doen tot je weer wat lekkerder in je velletje zit.;)

Hier de hele dag druk gehad. Eerst vanochtend mijn neef die hier komt stuken. Hij zit niet zo heel erg lekker in zijn vel. Wat moeilijkheden met zijn vader (mijn broer). Ja dat is niet zo'n heel makkelijk iemand, dus begreep ik mijn neef wel.

Daarna tegels uit gaan zoeken. Het zijn grijze vrij grote rechthoekige muurtegels geworden en de zelfde kleur vloertegels.

Als ik datgene gekocht zou hebben, dus die kleine langwerpige tegels, zou ik voor 12 vierkante meter bijna E 800,-- moeten betalen. En dat voor een douche van 2 bij 1.90. Dat werd me toch te gortig.

Dit wordt ook erg mooi.

Zo nu ff eten want dat schiet er ook vaak bij in met zulk soort dagen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jen, in Ned. mag je dacht ik niet ontslagen worden bij ziekte.

In belgie ook niet?

En misschien is het handig te informeren of je dus niet moet

protesteren schriftelijk. al was het maar voor de uitkering.

En mocht je daarna zelf daar niet meer willen werken dan is

er geen sprake van een neg. punt op je cv.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vanavond heb ik écht genoten van wat boodschapjes doen. Ik werd me ontzettend bewust dat ik maar een paar dingen nodig had voor de komende dagen en dat ik niet naar 2 (of meer) winkels hoefde te fietsen om steeds 2 flessen wijn mee te nemen. Met meer durfde ik niet aan te komen bij de kassa.

Morgen ga ik ook genieten: ik ga samen met dochter de stad afstruinen naar opbergmogelijkheden. Ikzelf zoek dan wat mandjes en glazen voorraadpotten. Dochter zal gaan voor opbergmanden die in haar nieuwe kast passen. Nu ik dit schrijf: ik doe gelijk maar een rolmaat in mijn tas. Morgen vergeet ik die vast. En schatten is in zulke situaties zo moeilijk . :angry:

@Nancy, als ik op het internet kijk, dan kunnen oude bomen best wel tegen bleek. Waar ze niet tegen schijnen te kunnen is een gat van 10-20 cm in de bast boren (ik denk tot de kern van de boom) en daar een koperen spijker of schroef in te doen. Binnen een jaar schijnt de boom dan te verrotten. In zo'n haag zou ik een boom uitkiezen - net naast het midden - waarbij de buren denken: "zonder die boom is de haag niet mooi meer". Let wel op: de boom verrot van binnen uit dus moet uiteindelijk veilig om kunnen vallen zonder schade te maken.

@Jen: rot voor je dat je je baan kwijt bent. Goed dat je het zo positief mogelijk oppakt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heerlijk gegeten: gebakken aardappels, rabarber, kipbraadworstjes, zelfgemaakte groene aspergesoep vooraf en het toetje moet ik nog bedenken.

@ Kate: leuk zo 'n afspraak met mannie!

@ Lenie morgen ook onder de pannen!

@ Bollie: wat loop dat op zeg, die tegels. Gelukkig heb je een goedkoper alternatief.

@ Jen: leuk even uit eten. Niet gaan drinken hoor, want dan ben je nog verder van huis. Het minderen beviel niet echt, toch?

@ Tatum: sla je slag. Een centimeter is niet overbodig!

@ Nance: dat die coniferen blijven leven als ze aan één kant vrijwel kaal zijn. Misschien

eerst even een wetswinkel of hoe die dingen tegenwoordig heten, raadplegen voordat je drastische maatregelen neemt. Toevallig laatst een stukje rijdende rechter gezien. Als je nu een schutting plaatst en die coniferen staan al al die tijd op jullie terrein, moet je uitkijken. . De grens van je tuin kan door verjaring verschuiven en in het bezit komen van je buren. Kadaster raadplegen? Als ze op jouw terrein staan hebben ze er, denk ik, niets over te zeggen.

Ik ga weer wat anders doen. Tot later.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bedankt voor de info, Dylan, Tatum en Lytse!

Tja, het gaat maar om zo'n 12 boompjes van 2 meter hoog, maar ja.

Ik ben een zacht ei in die dingen, heb ook wel de Rijdende Rechter gezien en

me verbaasd over die meningsverschillen. Zo ver zal ik het ook nooit laten komen, hoor.

Ben ik het type niet naar.

Wel ga ik nog even goed nadenken over jullie info, want zoals het nu gaat, is het eigenlijk

niet zoals ik het wil....hmmm....

Lytse, nee, ganiegoenie hier, nogal depressief. Weet zelf geen reden. Weet wel dat ik weer

eens in de gevarenzone zit...had ik dat ook niet bij mijn vorige terugval na 6 maanden??

Moet oppassen dus.

In het kader van: doe weer eens wat aan je huwelijk (hahaha!) heb ik via Vakant.Veil.nl

(heb ik het zo veilig omschreven??) een dagje/avondje Scheveningen geboekt voor a.s. vrijdag

en een dagje hoeveZwaluw op de maandag erna. Even weer wat positiefs samen doen,

niet dat er narigheid is, maar wel in mijn hoofd.

Actie ondernemen en eruit gaan helpt, weet ik. En dan bof ik dus dat dat kan...

Voor wie sterkte nodig heeft, een grote bos :present:

Trouwens, nu ik toch bezig ben, eentje voor iedereen: :present:

En weer even weg,

liefs, Nance.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kom me ook droog afmelden. Ik ga nog maar een beetje t.v. kijken, alhoewel ik bijna oranje uitsla van al het koningsnieuws!

Verder zit ik kranten te lezen van de achterstallige berg en draai wasjes e.d. Niet zo vrolijk vanavond na het gesprek over schoonma vanmiddag. Zo 'n 90-jarige is een breekbaar persoontje, maar ze heeft ook al twee keer een zware longontsteking overleefd. We zien wel hoe het gaat.

Welterusten allemaal en tot morgen.

Lytse.:lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jopie, jouw manier is voor jou

de enige goede manier (wat een waarheid

als een koe)...ik bedoel hiermee te zeggen

dat het prima is wanneer, of wat, je vertelt.

Maar eigenlijk hoef ik jou dit niet te zeggen,

dit weet je al.

Lekker slapen voor straks, voor alle frummels,

Nightynight!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een goedenavond allen,

ben een beetje aan de late kant, had een drukke dag. Eigenlijk teveel op mijn agenda staan. Plannen is niet echt mijn sterkste kant zo bleek vandaag maar weer eens.

kijk wel met een tevreden gevoel terug op vandaag en dat is dan wel weer winst.

afspraken zorgden wel voor wat spanning en onrust, leverde gelukkig geen trek op

vandaag.

Groet, Wim.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...