Spring naar bijdragen

Woensdag 1 mei 2013


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 93
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

mijn vaders verjaardag was 1 mei,

nou als er één harde werker was

dan was hij het.

Mooie dag dus om in het zonnetje

met maatje te gaan fietsen en daarvan

te genieten.

Vrijwilligerswerk is mooi, ik ben er altijd welkom,

ik moet soms ook een drempel nemen om te gaan,

maar eenmaal aan het fietsen is het altijd goed.

En wie weet strand na afloop? t zal toch ooit

wel eens ...............................:rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose:

hele fijne zonnige dag mensen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tijdens het fietsen Aicha? Amai. Ik ben momenteel zeer voorzichtig, rijd amper met de auto en zo... Misschien in het vervolg rilatine nemen als ik toch moet rijden.

Enfin, 't is goed weer en daar ga ik van genieten. Prettige dag allemaal!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

dagpact:

albert

lytse

Miranda

Ietje

Tatum

Lydia

Acer

Kastanje

Goedemorgen allen,

Ook bij mij wachten wat huishoudelijke klusjes.

Vanmiddag met mijn dochter naar de kermis in de stad.

Ach, voor de rest zie ik wel hoe de dag verloot.

Heb het goed vandaag.

:rose::heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op de valreep: Jopie een fijne dag en lees maar net zoveel als ik.

Geeft mij wel rust in het hoofd.

Verschillende boeken van Irving heb ik al gelezen maar dat is zolang geleden dat ik Garp maar weer eens ter hand heb genomen.

En nu verdwijn ik ook de :rose: in.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Middag mensen,

Ik heb er zin in vandaag!

wasje 2 hangt al weer..boodschappen in huis...huisje schoon...hondjes tevreden...ikke automatisch ook :D

wel word ik gesjuffeld van een bedrijf die boven mij bezig is...de hele dag zijn ze al aan het frezen, en boren ( vanaf 07.30 al??:huh:)

nou ja...zet gewoon de muziek wat harder.

ook ben ik bezig met zaadjes tot waardige plantjes op te laten groeien...en warempel het lukt!!!:D

zie de eerste groene kinders al het koppie boven de prut uitsteken *lol*

ik ga nog wel even op jacht naar een soort oppottafeltje, maar dan een hele smalle, omdat ik natuurlijk maar een balkonnetje heb.

zo en nu terug lezen en daarna lekker in de zon zitten:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Allereerst bedankt voor de felicitaties mensen! Vraag me opeens af hoe ik me vorig jaar om deze tijd gevoeld moet hebben. Zal wel niet al te best geweest zijn want ik had de avond ervoor mijn hele biervoorraad soldaat gemaakt.

Dat was overigens nog een niet te onderschatten klus zo in m'n eentje maar ik kan nu eenmaal slecht iets weggooien. :)

Ik zie dat meer mensen de kweekkolder in de kop hebben. Tot voor een paar jaar heb ik heel veel tomaten, pepers en ook wel paprika's (zijn ook pepers) gekweekt. Maar ik had toen een knoert van een kas. Uhh.. drie zelfs die helemaal vol stonden. Veel verkocht ook.

Het leukst vond ik het om bijzondere rassen uit te proberen.

Ik had nog wat zelf genomen zaden daarvan liggen en momenteel ben ik weer bezig met drie soorten daarvan. Green Velvet, Lady fingers en een min of meer (iets van 5e generatie of zo) soort cherry tomaat. Ik moet het nu ook doen met een balkon. Zal nog lastig worden dus.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Yvonne
...
Wat denken we dat telkens een nieuwe president aan centjes zou kosten met alles daar omheen? ...
quote>

Niet veel extra want die hebben we toch min of meer al? Gewoon het woordje minister er voor weglaten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jaap: De monarchie bestaat denk ik enkel nog omdat het nu al zo'n kleine eeuw goed gaat. Zo lang dat zo blijft vindt ik het inmiddels wel best, al zou er wel behoorlijk wat minder geld naar toe mogen.

En tja, uitbundig feesten in de zin van "flink uit mijn dak gaan" is nooit zo mijn ding geweest. Ze kregen mij niet aan de polonaise hoor. Maar dat betekent allerminst dat er geen sprake is van een belevingsprobleem. Dat is er wel degelijk.

En waar die blokkades vandaan komen zal vast medisch verklaarbaar zijn maar feit is dat ze er blijkbaar zijn bij sommigen en dat alcohol die weg kan nemen. Kan natuurlijk ook flink uit de hand lopen bij sommigen, maar daar had ik nooit last van.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jopie: Nu verder... maar wel op jouw manier schrijf je. Ik lees daarin een zacht verwijt dat ik anderen mijn weg zou willen opdringen. Dat is niet het geval, immers, er zijn meer wegen die naar Rome leiden. Daar heb je gelijk in.

Om maar even in deze beeldspraak te blijven, ik denk zelfs dat we niet eens in Rome zullen aankomen. Daarvoor zouden we terug in de tijd moeten reizen.

Misschien in de streek waar Rome ligt of wellicht kunnen we Rome zelfs op enig moment zien liggen met een verrekijker. Ik weet het niet, maar het is genoeg en het loont de moeite om op reis te gaan.

Wel constateer ik, hier virtueel om mij heen kijkend gedurende het afgelopen jaar, dat mensen die ergens in de buurt zijn gekomen, vrijwel allemaal een weg of paadje, hoe kronkelend ook, gevonden hebben waarop alcohol geen rol meer speelt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiedag,

Ik heb vannacht bagger geslapen, me druk liggen maken om van alles en niks,

ben vanmorgen met een pesthumeur naar mijn werk gegaan, en heb gewoon

een lekker dagje gewerkt :)

Er was weer eens niets aan de hand, alleen in mijn hoofd.

Leer ik het ooit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dag allemaal,

Helaas heb ik nog niet veel gelezen. Dat komt later wel.

Vandaag ben ik met de buurvrouw in haar rolstoel op kledingjacht geweest. Het was een lange dag. We hebben wel lekker buiten in de zon een broodje gegeten. Het is gelukt één keer een broek te passen met veel moeite, maar andere zijn op zicht gekocht. Die Parkinson speelt ook op, op de vervelendste momenten!

We zijn goed geslaagd gelukkig. Binnenkort gaat één van hun zoons trouwen en dan wil je er toch een beetje knap uitzien.

@ Lavendel: van harte gefeliciteerd met je verjaardag!

:heart::present::musicnote::sun::sun::heart::present::musicnote::sun::sun::heart::present::musicnote::sun::sun::heart::present::musicnote::sun::sun::heart::present::musicnote::sun::sun::heart::present::musicnote::sun::sun::heart::present::musicnote::sun::sun::heart::present::musicnote::sun::sun::heart::present::musicnote::sun::sun:

Wat zal je je nu beter voelen dan een jaar geleden!:D

Hetzelfde geldt voor Dylan: van harte met je jaar droog!

:light::light::present::musicnote::light::light::present::musicnote::light::light::present::musicnote::light::light::present::musicnote::light::light::present::musicnote::light::light::present::musicnote::light::light::present::musicnote::light::light::present::musicnote::light::light::present::musicnote::light::light::present::musicnote::light::light::present::musicnote::light::light::present::musicnote::light::light::present::musicnote::light::light::present::musicnote::light::light::present::musicnote::light::light::present::musicnote:

Een groot cadeau aan jezelf!

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nog vertellen dat het slechter gaat met mijn schoonmoeder. Ze eet sinds zondag niet meer en drinkt niet meer sinds gisteren. Ze krijgt morfine, nu via een slangetje en de dokter verwacht dat het één dezer dagen afgelopen is. Ze heeft geen koorts, maar wel veel pijn en niemand weet waar dat vandaan komt. Tja, ze is 90!

Nu voor het eten gaan zorgen.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goede avond allemaal,

heb net een wiskundige toespraak , gulde snede etc, "gedaan"...

met vriendinntje uit ....

ik laat haar zelf even aan het woord,

ik vond het voornl. zeer leuk om met haar te praten,

dus nu woord aan...

Goeienavond van Jen,

ik snapte d'r geen kl** van. Van die toespraak dan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Schattekes, heel lief om me te feliciteren, maar ik heb geen idee wie daar op gekomen is?

Best leuk, ik neem het dan aan omdat mijn eerste 3 maanden enkele dagen geleden terug in de zak zitten. En ik heb zin om er nog vele maanden bij te doen!

Ik lees dat het forum zijn gangetje verder gaat. Tof!

Zelf lees ik nog af en toe mee en post nog zelden. Niet minder voel ik me betrokken bij alle ADBers. :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Dylan

Niet veel extra want die hebben we toch min of meer al? Gewoon het woordje minister er voor weglaten.

quote>


Felicitados, droge!

Maar dit gaat niet op.
De minister-president presideert over de ministers, is de primus inter pares onder de ministers. Vgl. prime minister in het engels.
'n President is het staatshoofd, dus niet het hoofd van de regering.

De droogkloot

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...