Tatum Geplaatst 2 april 2021 Rapport Share Geplaatst 2 april 2021 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 2 april 2021 Rapport Share Geplaatst 2 april 2021 Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 2 april 2021 Rapport Share Geplaatst 2 april 2021 Nog eentje dan. lady jane en Tatum reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 3 april 2021 Rapport Share Geplaatst 3 april 2021 23 uur geleden zei Renaldo61: Om maar weer Proberen on topic te komen @Artemis Richard je plaats dit beter ergens anders op het forum. Tanx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 3 april 2021 Rapport Share Geplaatst 3 april 2021 Ik kom de boel opschudden op stille Zaterdag. Een fout liedje, maar ik vind hem ge-wel-dig! Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 3 april 2021 Rapport Share Geplaatst 3 april 2021 Snoepje van de week: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 3 april 2021 Rapport Share Geplaatst 3 april 2021 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 3 april 2021 Rapport Share Geplaatst 3 april 2021 Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 3 april 2021 Rapport Share Geplaatst 3 april 2021 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 4 april 2021 Rapport Share Geplaatst 4 april 2021 22 uur geleden zei Renaldo61: Wat vind je van het liedje? Voor U veel te oud? veeeeeeel te oud, doe maar maar wat nieuwers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 4 april 2021 Rapport Share Geplaatst 4 april 2021 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 4 april 2021 Rapport Share Geplaatst 4 april 2021 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 4 april 2021 Rapport Share Geplaatst 4 april 2021 Smaragd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 4 april 2021 Rapport Share Geplaatst 4 april 2021 @Smaragdvoor jou lieverd Smaragd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 4 april 2021 Rapport Share Geplaatst 4 april 2021 @Renaldo61 Te hip en modern voor jou misschien maar wel voor jou. Je bent lief. Tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 4 april 2021 Rapport Share Geplaatst 4 april 2021 Djw @ikkanhet Deze voor jou en log ik uit. Tranen sorry en jij bent echt en hou mij vast dan hou ik jou ook vast nog steeds. Top mens ben je net als @Bor, voor haar is dit nummer ook ikkanhet reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 4 april 2021 Rapport Share Geplaatst 4 april 2021 Hou nou s op met dat gesijsjeslijm. This is 4 real: lady jane en Smaragd reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 4 april 2021 Rapport Share Geplaatst 4 april 2021 Smaragd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 5 april 2021 Rapport Share Geplaatst 5 april 2021 @Renaldo61Ik hou van Rammstein en dit nummer maar ik vind die video zo eng. Kan het ook niet bekijken, wel beluisteren. @StaticePrachtig en treffend, dank voor het delen! Voor beiden veel betekenis denk ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 5 april 2021 Rapport Share Geplaatst 5 april 2021 Ben helemaal stapel op haar @Statice. Fijne 2e paasdag nog! Ik ga even rusten. Nog 1 van haar, die tekst raakt mij zo.. In goede zin hoor. Origineel is van Beyonce maar deze vertolking raakt mij het meest. Dank voor het reageren, hou je goed bijeen, je bent goed bezig en fijn je te lezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 5 april 2021 Rapport Share Geplaatst 5 april 2021 Tatum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 5 april 2021 Rapport Share Geplaatst 5 april 2021 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 5 april 2021 Rapport Share Geplaatst 5 april 2021 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden