Roberto Geplaatst 12 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2021 En deze is voor Nelson, hij heeft zijn overgrootvader en die hele kant van zijn familie nooit gekend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 12 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2021 (bewerkt) 12 minuten geleden zei Smaragd: @Robertoje kan het niet laten om mijn naam te noemen he??? Fijne avond nog. Ja, sinds die ander in Kolkutta zit moet ik toch iemand anders kunnen pesten? Of denk jij daar anders over? Mijn liedjes hier zijn wel bloedserieus bedoeld. Probeer mij nu eens te begrijpen habibi. 12 februari 2021 bewerkt door Roberto Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 12 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2021 (bewerkt) Daar heb je wel gelijk in! Maar goed het is geen datingsite hier, nog niet Pesten mag altijd, ben ook zo. Grappig pesten en teasen dan. Alhoewel niet geheel waar, er zijn zelfs mensen getrouwd die elkaar hier hebben ontmoet. Log echt uit nu. Voel mij echt niet goed. Ws ben ik er over een uur weer, ja ik ken mijzelf. Toch een veilige basis voor mij hier en dat meen ik echt. Niet beluisteren/kijken als je epilepsie hebt. Dit is mijn muziek dan kan ik losgaan en ook zonder drank dan, juist dan. Hou je bijeen @Roberto 12 februari 2021 bewerkt door Smaragd toevoeging Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 12 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2021 (bewerkt) En voor de duidelijkheid @Smaragd:het gaat niet over die muziek, maar over de tekst die ik erboven schrijf. Vandaag heb ik ook een reactie op de dagdraad geschreven over het verschil tussen lezen en begrijpelijk lezen. Die boodschap is niet over gekomen. Blijkbaar kom je dan in een vicieuze cirkel terecht van een gevoel van aanval en verdediging. Dat heeft geen enkele zin. 12 februari 2021 bewerkt door Roberto Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 12 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2021 Dat begreep ik al hoor want ik kan ook lezen. Ja las het, je noemde haar een typemiep. Vond ik niet aardig. Zij heeft mij achter de schermen heel veel gesteund en begrijpt meer dan jij denkt. Dit zijn maar woorden op een forum, je ziet er geen gezichten bij, gaat op gevoel af en logisch. Voor @ikkanhet top lieverd. Heel veel waard! ikkanhet reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 12 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2021 (bewerkt) Ruth Jacott is mijn meest favoriete Nederlandse zangeres. Ilse de Lange ook met haar CD World of Hurt.@Smaragd Ik ga nu even rustig naar haar luisteren. Bloedstollend mooi dit nummer, dankjewel. 12 februari 2021 bewerkt door Roberto Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 13 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2021 10 uur geleden zei Smaragd: Dat begreep ik al hoor want ik kan ook lezen. Ja las het, je noemde haar een typemiep. Vond ik niet aardig. Zij heeft mij achter de schermen heel veel gesteund en begrijpt meer dan jij denkt. Dit zijn maar woorden op een forum, je ziet er geen gezichten bij, gaat op gevoel af en logisch. Voor @ikkanhet top lieverd. Heel veel waard! Dank je lieverd, heel mooi Smaragd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 13 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2021 @Renaldo61 hou niet van musicals maar toevallig is dit de enige waar ik heel van hou. Ook nog toen in de bioscoop gezien toen, was 8 of 9 denk ik. Sweet memories Annie! Gaat het met je? Kom op. Niet opgeven dan doe ik het ook niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 13 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2021 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2021 Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2021 en deze blijft het allermooiste Roberto reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 14 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2021 Na het origineel dan. En het Floor en Henk duet vind ik ook erg goed. Prachtig nummer, eigenlijk altijd. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 14 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2021 Voor iedereen, voor mij mooiste liedje ever Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 14 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2021 Ja @lady jane, deze versie van de Sound of Silence kende ik nog niet. Heb ik vandaag al 3 keer beluisterd. Schitterende opnames. Om dit echt goed tot mij door te laten dringen kost mij wat tijd. Dan moet ik hier nog een x-aantal keren naar kijken en luisteren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 14 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2021 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 16 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2021 (bewerkt) Voor de crematie van onze vader heb ik de Canon in D van Pachelbel laten draaien. Hij heeft vier dagen thuis dood op de bank gelegen voor hij gevonden werd. Wel in een rustiger versie als deze, die ik soms draai om mijzelf af te kunnen reageren. 16 februari 2021 bewerkt door Roberto Smaragd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 16 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2021 (bewerkt) Al in de jaren tachtig had ik een groot alcoholprobleem. Met veel moeite heb ik dat voor mijzelf toegegeven, om hulp te vragen. Een goede vriend heeft mij geholpen om een eerste stap te zetten. Dat was naar het toenmalig CAD. Twee jaar lang had ik wekelijkse goede gesprekken met een hulpverlener. Na een avond flink doorzakken werd ik wakker met een enorme kater en ben niet op komen dagen op onze afspraak om 16. 00 uur of zoiets. Hij is naar huis gegaan en onderweg dodelijk verongelukt, met zijn auto onder een trein gekomen. Ik heb mij jarenlang afgevraagd: als ik niet doorgezakt was dan was dit misschien niet gebeurd. Komt nu weer bij mij boven. Ik heb een muziekcassette voor hem gekocht. Niet deze, maar wel rustige muziek. 16 februari 2021 bewerkt door Roberto Smaragd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 21 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2021 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 26 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2021 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 27 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2021 Mooi @spirit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 27 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2021 40 minuten geleden zei rapilos: Mooi @spirit ahhhhh Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 27 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2021 ik zit hier drinken Smaragd, lady jane en Lieke7777 reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 27 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2021 10 minuten geleden zei Vocatus: ik zit hier drinken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2021 (bewerkt) je drinkt op de verkeerde draad we waren op jouw eugen draadje bij wie is wie 28 februari 2021 bewerkt door lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 28 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2021 Knuffel @spirit als iemand gaat drinken, gaat iemand drinken. Niet doordat of ondanks, maar omdat ie het deep down gewoon wil. Niet jouw schuld. Smaragd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden