bumperjim Geplaatst 31 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2021 (bewerkt) Hier hou ik het vanavond niet droog bij. Wat een ontzeeeettend badass band. En wat genieten ze. De maestro. 2013 en die gozer is nog zo fris als een hoentje en zo spannend als een string. Zit al 40 minuten en het enige bekende dat voorbij is gekomen is 1999 Beste blazerssectie ooit ever. Die gasten spelen rondjes en vierkantjes om de Tower of Power blazers en das geen klein bier. 31 mei 2021 bewerkt door bumperjim Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst 1 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2021 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 1 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2021 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst 2 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2021 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 2 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2021 haddock reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 3 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2021 lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 4 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2021 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 4 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2021 moet gewoon Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 4 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2021 Hello friend Reacher, Artemis, haddock en 1 andere reageerden hierop 1 1 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 4 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2021 Dit liedje is voor onze en @nikshaar mini Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2021 Quinn die intro dat zijn ze toch niet echt he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2021 haddock reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2021 Oh wat heb ik deze LP vaak gedraaid, Bat outa hell Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 4 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2021 Ik heb deze eerder gepost, no likes. Godsonmogelijk. Dus nogmaals, Van the Man. Artemis en Reacher reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 4 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2021 Ik heb deze. Prachtig! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 5 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2021 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 5 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2021 10 uur geleden zei Quinn: Hello friend hahahahahahahaha, wij hebben een andere muzieksmaak , even goeie vrienden @Quinn over smaak valt niet te twisten, maar ook ik heb heel veel gedanst op dit nummer, misschien vind ik het DAAROM niet mooi, Oud zeer. teveel oud zeer. Voer voor psychologen het roept teveel op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 5 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2021 @Artemis ik kan enorm veel soorten muziek waarderen Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2021 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 5 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2021 (bewerkt) Zie ook Fantasia van Disney... 5 juni 2021 bewerkt door bumperjim Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 5 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2021 De 6e van Beethoven vanaf 30:17 is de Storm, vind ik echt een subliem stuk spanning opbouwen, echt geweldig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 6 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2021 karin123 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 7 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2021 karin123 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 8 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2021 Niet Michael Jackson Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2021 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden