lady jane Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s https://www.facebook.com/reel/1344357603568041
lady jane Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s https://www.facebook.com/reel/913984360844120 karin123 reageerde hierop 1
Mormel Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s @Smaragdie en dan plaats je een clip van een vrouw die duidelijk lijdt. Geef ze toch wat woede.
Smaragdie Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Nee @Mormel Dat was een strijdende vechtende vrouw. Vrouwen zijn sterker dan mannen maar dat is mijn mening ja. Sluit emo en sterk af. Mannen mogen huilen net als vrouwen. Tot morgen!
Mormel Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s @Smaragdie: wat voor een emotionele vrouw is me dat. Breek me de mond niet open over de deelnemers. Stuk voor stuk strandjanetten.
Mormel Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s En ik wil me echt niet vergelijken met veteranen, ik zie gewoon veel gelijkenissen.
knakker Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s 2 uur geleden zei Mormel: Ik wil het duister feestje niet bederven, maar elke keer als Marilyn Manson hier ‘the beautiful people’ zingt hoor ik ‘de billen van Pipo’. Als je het eenmaal hebt gehoord raak je het niet meer kwijt. Bob reageerde hierop 1
karin123 Geplaatst 20 uur geleden Rapport Geplaatst 20 uur geleden @Mormel en @Sanity (San Mi), jullie zouden moeten gaan samenwonen! San zorgt voor het inkomen en Mormel voor onderdak en fatsoenlijk eten! bumperjim en Sanity reageerden hierop 2
bumperjim Geplaatst 16 uur geleden Rapport Geplaatst 16 uur geleden (bewerkt) Jaren neeeeeegentig 🤘🏼🤘🏼🤘🏼🤘🏼🤘🏼 Dit is echt heelijk om te drummen 16 uur geleden bewerkt door bumperjim
bumperjim Geplaatst 15 uur geleden Rapport Geplaatst 15 uur geleden Niet dat er wat mis is met de jaren 70, ook daar werd het dak eraf gespeeld 😈😈😈
renaldo61 Geplaatst 15 uur geleden Rapport Geplaatst 15 uur geleden 1976 was een zeer productief jaar. karin123 reageerde hierop 1
Mormel Geplaatst 9 uur geleden Rapport Geplaatst 9 uur geleden @bumperjim: de jaren negentig waren echt geweldig wat muziek betreft, en tegelijkertijd wil ik ze niet verheerlijken want er kwam ook zoveel geweldige muziek uit in de jaren daarvoor en de jaren die volgden. Bij deze heb ik even hulp nodig want in mijn hoofd is het een warboel van herinneringen en dromen. In mijn herinneringen werd ik voor het eerst geconfronteerd met Pink Floyd toen ik 7 was, in het jaar '89 en ik zie helder hoe we op televisie een optreden van hen volgden waarbij ze optraden terwijl ze hingen langs een muur van enorme blokken die afgebroken werd tijdens hun optreden. En ik kan oprecht niet uitmaken of dit een herinnering was of iets anders. Mijn kop is zo'n chaos.
Mormel Geplaatst 9 uur geleden Rapport Geplaatst 9 uur geleden En ondertussen was er ook deze muziek: Hebben we met de jaren negentig echt de jaren van krankzinnigheid betreden zoals sommige conservatieven claimen?
bumperjim Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden 7 uur geleden zei Mormel: @bumperjim: de jaren negentig waren echt geweldig wat muziek betreft, en tegelijkertijd wil ik ze niet verheerlijken want er kwam ook zoveel geweldige muziek uit in de jaren daarvoor en de jaren die volgden. Bij deze heb ik even hulp nodig want in mijn hoofd is het een warboel van herinneringen en dromen. In mijn herinneringen werd ik voor het eerst geconfronteerd met Pink Floyd toen ik 7 was, in het jaar '89 en ik zie helder hoe we op televisie een optreden van hen volgden waarbij ze optraden terwijl ze hingen langs een muur van enorme blokken die afgebroken werd tijdens hun optreden. En ik kan oprecht niet uitmaken of dit een herinnering was of iets anders. Mijn kop is zo'n chaos. Ja, the Wall. Was dat niet in Venetië, dat concert dat op een gegeven moment op tv was?
bumperjim Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden 7 uur geleden zei Mormel: Hebben we met de jaren negentig echt de jaren van krankzinnigheid betreden zoals sommige conservatieven claimen? De jaren 90 waren de meest vrije en gelukkige jaren en die komen nooit meer terug. En nu moeten we het beste ervan zien te maken terwijl alles langzaam naar de 🏈🏈 gaat. Dat is in het kort mijn visie op de wereld. Er blijft nog wel wat leuks over, maar minder en minder. Ik zou zelf weer eens muziek moeten maken, ik heb een gebrek aan fun de laatste tijd
Mormel Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden 9 minuten geleden zei bumperjim: Ja, the Wall. Was dat niet in Venetië, dat concert dat op een gegeven moment op tv was? Ik zou het echt niet kunnen zeggen omdat ik mijn geheugen niet vertrouw en zoals gezegd slechts een jaar of zeven was. Ga eens zoeken of ik er beelden van vind. Ik vind het moeilijk om iets over de jaren negentig te zeggen omdat ik toen tiener was en ik de indruk heb dat het mijn beeld verkleurd, maar toen leek er zoveel mogelijk.
knakker Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Concert was van Roger Waters in 1990 in Berlijn. Hij had ruzie met de rest van Pink Floyd. The Wall was hij ook beu, maar hij had ooit gezegd dat hij het alleen nog wilde uitvoeren als de Muur ooit zou vallen. Was concert met vele andere beroemdheden. Mormel reageerde hierop 1
Mormel Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden 2 minuten geleden zei knakker: Concert was van Roger Waters in 1990 in Berlijn. Hij had ruzie met de rest van Pink Floyd. The Wall was hij ook beu, maar hij had ooit gezegd dat hij het alleen nog wilde uitvoeren als de Muur ooit zou vallen. Was concert met vele andere beroemdheden. Bedankt, ik had het net gevonden en dat was inderdaad het optreden dat ik toen gezien heb. Eerste concert dat ik ooit zag. Toch wel een stevig stijlverschil als ik bekijk waar ouders hun kinderen tegenwoordig naartoe nemen (ja Studio 100, ik kijk naar jou).
knakker Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Ik heb jaren gedweept met de muziek maar ook de thematiek van The Wall: het getergd, verbitterd en gebroken optrekken van een steeds hogere muur rond jezelf. En uiteindelijk merken dat het cynisme dat daardoor overblijft je totaal verzuurt. Die verfilming van The Wall met Bob Geldof in de hoofdrol vond ik ook geniaal.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden