Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst
2 uur geleden zei Mormel:

Ik wil het duister feestje niet bederven, maar elke keer als Marilyn Manson hier ‘the beautiful people’ zingt hoor ik ‘de billen van Pipo’. Als je het eenmaal hebt gehoord raak je het niet meer kwijt.

Geplaatst

@bumperjim: de jaren negentig waren echt geweldig wat muziek betreft, en tegelijkertijd wil ik ze niet verheerlijken want er kwam ook zoveel geweldige muziek uit in de jaren daarvoor en de jaren die volgden. 

Bij deze heb ik even hulp nodig want in mijn hoofd is het een warboel van herinneringen en dromen. In mijn herinneringen werd ik voor het eerst geconfronteerd met Pink Floyd toen ik 7 was, in het jaar '89 en ik zie helder hoe we op televisie een optreden van hen volgden waarbij ze optraden terwijl ze hingen langs een muur van enorme blokken die afgebroken werd tijdens hun optreden. En ik kan oprecht niet uitmaken of dit een herinnering was of iets anders. Mijn kop is zo'n chaos. 

Geplaatst

En ondertussen was er ook deze muziek:

Hebben we met de jaren negentig echt de jaren van krankzinnigheid betreden zoals sommige conservatieven claimen? 

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...