lady jane Geplaatst gisteren om 14:50 Rapport Geplaatst gisteren om 14:50 https://www.facebook.com/reel/1344357603568041
lady jane Geplaatst gisteren om 15:17 Rapport Geplaatst gisteren om 15:17 https://www.facebook.com/reel/913984360844120 karin123 reageerde hierop 1
Mormel Geplaatst 19 uur geleden Rapport Geplaatst 19 uur geleden @Smaragdie en dan plaats je een clip van een vrouw die duidelijk lijdt. Geef ze toch wat woede.
Smaragdie Geplaatst 18 uur geleden Rapport Geplaatst 18 uur geleden Nee @Mormel Dat was een strijdende vechtende vrouw. Vrouwen zijn sterker dan mannen maar dat is mijn mening ja. Sluit emo en sterk af. Mannen mogen huilen net als vrouwen. Tot morgen!
Mormel Geplaatst 17 uur geleden Rapport Geplaatst 17 uur geleden @Smaragdie: wat voor een emotionele vrouw is me dat. Breek me de mond niet open over de deelnemers. Stuk voor stuk strandjanetten.
Mormel Geplaatst 17 uur geleden Rapport Geplaatst 17 uur geleden Zoveelste keer dat ik deze plak en weer janken.
Mormel Geplaatst 17 uur geleden Rapport Geplaatst 17 uur geleden En ik wil me echt niet vergelijken met veteranen, ik zie gewoon veel gelijkenissen.
knakker Geplaatst 17 uur geleden Rapport Geplaatst 17 uur geleden 2 uur geleden zei Mormel: Ik wil het duister feestje niet bederven, maar elke keer als Marilyn Manson hier ‘the beautiful people’ zingt hoor ik ‘de billen van Pipo’. Als je het eenmaal hebt gehoord raak je het niet meer kwijt. Bob reageerde hierop 1
karin123 Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden @Mormel en @Sanity (San Mi), jullie zouden moeten gaan samenwonen! San zorgt voor het inkomen en Mormel voor onderdak en fatsoenlijk eten! bumperjim reageerde hierop 1
bumperjim Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden (bewerkt) Jaren neeeeeegentig 🤘🏼🤘🏼🤘🏼🤘🏼🤘🏼 Dit is echt heelijk om te drummen 1 uur geleden bewerkt door bumperjim
bumperjim Geplaatst 21 minuten geleden Rapport Geplaatst 21 minuten geleden Niet dat er wat mis is met de jaren 70, ook daar werd het dak eraf gespeeld 😈😈😈
renaldo61 Geplaatst 2 minuten geleden Rapport Geplaatst 2 minuten geleden 1976 was een zeer productief jaar.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden