erik Geplaatst 4 januari Rapport Geplaatst 4 januari (bewerkt) Hoor net deze in een café in Luik waar ik geniet van helder zijn en hoeveel ik gewandeld heb deze mini vakantie (laatste vakantiedag vandaag) Deze staat op en het raakt mij onverwacht. Zomaar met natte ogen aan mijn espresso. Dankbaar dat mijn lijf zo veerkrachtig is vooral. 4 januari bewerkt door erik Smaragdie en Maja reageerden hierop 2
Mai Geplaatst 5 januari Rapport Geplaatst 5 januari En de lucht wordt donker En de maan verschijnt Maar ik word niet dronken Want er is iets dat harder toeslaat En dat maar niet niet verdwijnt En de maan klimt hoger En de wereld kraakt En ik word dover Ik hoor m'n eigen woorden vallen Maar niemand wordt geraakt En ik zoek naar het woord dat alles open maakt En ik zeg Open open open moet het zijn Open open open moet het zijn Want de lichten branden En de hemel kijkt Of er iets verandert Want er is teveel verlangen Er is te weinig tijd En de maan klimt hoger En m'n wereld kraakt En ik word dover Want ik hoor de woorden vallen Maar niemand wordt geraakt En ik zoek naar het woord dat alles open maakt En ik zeg Open open open moet het zijn En ik open open open me voor jou Dus open je voor mij Maar het blijft gesloten En 't rookt en zwijgt En 't blijft geloven Dat 't onterecht is Dat de lafaard nooit iets krijgt Dat 't onterecht is En ik zeg Open open open moet 't zijn En ik open open open me voor jou Open open open moet 't zijn Dus open open open je voor mij -Thé Lau- Smaragdie en lady jane reageerden hierop 2
bumperjim Geplaatst 8 januari Rapport Geplaatst 8 januari Dit is voor iedereen die driftig probeert te stoppen of gewoon op een andere manier een butdag beleeft. Volume helemaal op maximum 😈 Oskar reageerde hierop 1
Oskar Geplaatst 8 januari Rapport Geplaatst 8 januari (bewerkt) Et maintenant, mon Dieu, maintenant je vais pleurer 8 januari bewerkt door Oskar erik, Maja en Smaragdie reageerden hierop 3
bumperjim Geplaatst 9 januari Rapport Geplaatst 9 januari Amai, ja Brel dat is van een intensiteit, dat snijdt door alles heen 😳 Oskar reageerde hierop 1
Oskar Geplaatst 12 januari Rapport Geplaatst 12 januari Wel snotverdorie, dat heb ik weer. Kraftwerk in mijn hoofd. Maar wacht maar, ik geeft het virus gewoon door. Wee degene die dit aanklikt.
Oskar Geplaatst 12 januari Rapport Geplaatst 12 januari Vreselijk hè, een band die bestaat uit 4 synthesizers. En soms nog een drumcomputer erbij. Ontzielde muziek. Toch vind ik het prachtig want het roept een enorme weemoed bij mij op. De soundtrack van mijn puberteit. De New Wave doet dat ook. Volledig in het zwart. En dat introverte dansen waarbij je vooral naar de punt van je eigen schoenen keek. Mooi was dat. Ik vind introverte mensen nog altijd enorm veel interessanter dan extraverte. Die hebben geen mysterie.
bumperjim Geplaatst 12 januari Rapport Geplaatst 12 januari (bewerkt) 1 uur geleden zei Oskar: Vreselijk hè, een band die bestaat uit 4 synthesizers. En soms nog een drumcomputer erbij. Ontzielde muziek. Toch vind ik het prachtig want het roept een enorme weemoed bij mij op. De soundtrack van mijn puberteit. De New Wave doet dat ook. Volledig in het zwart. En dat introverte dansen waarbij je vooral naar de punt van je eigen schoenen keek. Mooi was dat. Ik vind introverte mensen nog altijd enorm veel interessanter dan extraverte. Die hebben geen mysterie. Haha ik ben met eentje getrouwd 😁 tis niet altijd makkelijk, nog steeds niet, maar ik snap nou wel dat het net zoveel communiceert als een extravert, alleen niet via dezelfde kanalen en met veel minder lawaai... De holenbeer is er ook zo een. Zit je samen in de auto, schitterend weer buiten. Zeg ik: goh wat een lekker weer. Zegt zij helemaal niks terug. En ik: hallo je kan wel wat terugzeggen? Is ze stomverbaasd. Is het verplicht dan om wat terug te zeggen? Nee, eigenlijk niet natuurlijk 😁 12 januari bewerkt door bumperjim Lika reageerde hierop 1
Mai Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Wat kon je soms boos zijN mijn lieve Omdat ik het met je wilde delen Mai,die kennen we nu wel ik vond je nog niet dood gehoeven Echter zag je pijn Tot gauw Topwijf! 💫❤️✨ lady jane reageerde hierop 1
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden