smart Geplaatst 19 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2016 (bewerkt) IK WIST HET! :heart: Ik had nog een leuk inkoppertje voor jou 3x raden! Krijg m niet gekopieerd (youtube ALCOHOL) Kun jij hem er voor mij opzetten: gaaf! Enne, bussen op de grote markt heb ik nog meegemaakt, kun je nagaan! 19 oktober 2016 bewerkt door smart Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 20 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2016 Bedankt Bor!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2016 https://www.youtube.com/watch?v=IzYY11ElUe8 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 20 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2016 Mooi. Maar wel verdrietig. Gaat ie een beetje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 22 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2016 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 25 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2016 https://www.youtube.com/watch?v=IOVYzQj1wik nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 25 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2016 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2016 Vandaag is het drie jaar geleden dat hij overleed.... Maar wat heeft hij mooie muziek achtergelaten... lady jane en erik reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 27 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2016 Ik zou Transformer zomaar het beste album ooit kunnen noemen. En ik wist niet dat hij dood was. Rust in vrede. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 27 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2016 erik en smart reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2016 aangrijpend Quinn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 27 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2016 Luister nu pas goed naar de woorden van dit nummer dat ik al kende. Indrukwekkend. Krijg er kippenvel van! En een ding viel mij op; "you are someone else I am still right here" Die gedachten die ken ik en ook dat het een illusie is dat slechts de ander veranderd en ikzelf er nog steeds (onveranderd) ben. Het thema van terugkijken op je leven en stel dat dingen overnieuw konden sluit dynamiek uit. Dat ik mijn ex mis ondanks alles wat er gebeurd is, ondanks alle verhaal lagen en dingen die ik ondernomen heb.....in de kern is het een verlangen naar zoals het ooit was. Maar zo is het niet meer. Alles is anders. Niet alleen de ander is someone else geworden, ik ben dat ook en alles is dat ook. Het leven is niet statisch, niks blijft hetzelfde en soms is dat jammer en soms is dat een zegen....... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2016 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 9 november 2016 Rapport Share Geplaatst 9 november 2016 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 9 november 2016 Rapport Share Geplaatst 9 november 2016 Beetje vreemd wel lekker. Deze CD luister ik veel de laatste tijd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 11 november 2016 Rapport Share Geplaatst 11 november 2016 You want it darker. Kippenvel als ik nu de tekst van dit nummer van zijn nieuwste CD luister. RIP Leonard Cohen. "You want it darker, I am ready my lord" lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 november 2016 Rapport Share Geplaatst 11 november 2016 dit is ook een juweeltje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 november 2016 Rapport Share Geplaatst 11 november 2016 allemachtig prachtig Erik, thnx thnx Leonard Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 11 november 2016 Rapport Share Geplaatst 11 november 2016 Wat gaan we doen als we dit prachtige mens gaan missen? Ik vind het iig een tof mens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 12 november 2016 Rapport Share Geplaatst 12 november 2016 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skyer Geplaatst 16 november 2016 Rapport Share Geplaatst 16 november 2016 (bewerkt) en Beetje op de U2 toer dit moment . 16 november 2016 bewerkt door Skyer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 16 november 2016 Rapport Share Geplaatst 16 november 2016 Herontdekking van dit prachtige nummer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skyer Geplaatst 18 november 2016 Rapport Share Geplaatst 18 november 2016 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 18 november 2016 Rapport Share Geplaatst 18 november 2016 Volgens mij versta ik het verkeerd, maar dit vind ik een ingewikkeld nummer. En toch wel mooi omdat sommige delen van tekst soms wel een beetje herkenning geven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 19 november 2016 Rapport Share Geplaatst 19 november 2016 Emotioneel lig ik gigantisch met mezelf overhoop nu.Daar kan niemand mij mee helpen zo ga ik om met stress blijkbaar en gevoelens. Is het mijn eigen weg en manier. Maar voornamelijk voel ik me een afgeschoten vogeltje nu zoals in dit nummer. Mag geen fouten meer maken en ik zit vol met fouten. Want ik leer alleen van fouten en spijt. Zo zit mijn brein nu eenmaal in elkaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden