Jan1000 Geplaatst 6 augustus 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2022 108,6. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2022 77,6 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 6 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2022 89.5 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 6 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2022 67.7 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maverick Geplaatst 6 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2022 85,4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 6 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2022 98,9 de vakantie heeft gesmaakt Yvonne. Ik heb me eraan overgegeven. Nu tijd voor een iets andere aanpak. Ben weer terug bij af. Maar toch ook niet. Tis echt net drinken. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 6 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2022 114,0 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 6 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2022 106 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 7 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2022 (bewerkt) Goedemorgen, De resultaten van de afgelopen week vind je hieronder... Met stip is @ikkanhet Topper van deze week. @Lika is weer thuis, het heeft dus gesmaakt, dat is fijn. Nu weer een tikkie terug. Vertel je nog even op welke manier je het gaat aanpakken Lika? Zou ik leuk vinden. @Maja, ik hoop dat het heel heel lekker heeft gesmaakt Lieve mensen, we hebben weer een hele week om stukje af te leggen op onze wel naar ons doel. Maak er een mooie week van hoor.... Topper van de week Gewichtsafname vanaf 1 kilo Aanmoedigingshartje Alarmbel (bij stijging van gewicht 3 weken op rij) Gewichtsafname. Nog geen gegevens doorgegeven Even niet hier... Gelijk gebleven Gewichtstoename Gewichtstoename vanaf 1 kilo Kilokiller regeltjes * Je kunt alleen Topper van de week worden als je (daadwerkelijk) de voorgaande week je gewicht had doorgegeven. * Als je te laat bent en het weekoverzicht is al geplaatst kun je je gewicht uiteraard nog doorgeven, het wordt de volgende week verwerkt, je doet dan alleen niet meer mee voor de Topper van de week. * Meld het even als je tijdelijk niet mee kunt doen, dan blijf je in de lijst staan. * Als je 4 keer zónder bericht geen gewicht doorgeeft word je uit de lijst verwijderd en gaat een wachttijd van 4 weken in... * Graag je gewicht uiterlijk zaterdag doorgeven, dan kan ik op zondagmorgen gelijk aan de slag.... 7 augustus 2022 bewerkt door Yvonne nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 7 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2022 Ha @Yvonne, op welke manier, dat is me wat. Ik heb van alles gedaan en alles werkt als je eraan werkt. Ik heb de laatste tijd een enorme behoefte aan zoet en ben daarin doorgeslagen. Dat ga ik minderen en ik moet wat meer doen met mijn achterliggende behoeftes. (Stoppen als ik moe ben of een rondje lopen ipv eten bijvoorbeeld) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 7 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2022 Ja, dat zoete spul... Gek, ik ben er nooit gek op geweest, hou meer van hartig. Maar ook ik merk dat ik steeds vaker trek in iets zoets heb .... en er dan ook aan toegeef helaas. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 7 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2022 Ik hield er ook nooit van! Maar nu. Hartig kan me niets meer schelen. Gek he? Ik denk de overgang en wat ik gisteren bedacht… ik mis mijn vader zo en mijn moeder gaat achteruit. Door corona knuffelen we niet meer (zij is niet gevaccineerd ) en ik merk dat zij steeds meer inzichzelf keert. Minder aandacht voor haar omgeving. Een natuurlijk proces, maar ik mis het/haar. En ik vind het heel erg moeilijk te accepteren. nancy en lady jane reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2022 77,2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 13 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2022 Kaal aan de haak58.7 kg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 13 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2022 58.1 Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 13 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2022 72,3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Donder Geplaatst 13 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2022 (bewerkt) Vanaf nu doe ik ook graag mee @Yvonne. Start = 59,7 Wens = 64 Dat het maar flink oranje en rood bij mij mag zijn! 13 augustus 2022 bewerkt door Donder nancy en ikkanhet reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 13 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2022 89.5 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 13 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2022 115,3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 13 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2022 68.3 En gestaag kruipen we weer omhoog Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 13 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2022 106 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 13 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2022 70 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 13 augustus 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2022 109,3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maverick Geplaatst 14 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2022 85,8 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 14 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2022 (bewerkt) Goedemorgen luitjes, De resultaten van de afgelopen week vind je hieronder. @Maja is mooi teruggekomen na haar uitspatting van vorige week, knap hoor. En ze is ook verdiend Topper van de week.... En @Donder, jij welkom hier, ik ga geen rode vakjes vullen voor jou, ik verzin wel wat anders als je bijgekomen bent . Lieve mensen, we hebben weer een hele week voor ons liggen.. we gaan ons best weer doen. Succes. Topper van de week Gewichtsafname vanaf 1 kilo Aanmoedigingshartje Alarmbel (bij stijging van gewicht 3 weken op rij) Gewichtsafname. Nog geen gegevens doorgegeven Even niet hier... Gelijk gebleven Gewichtstoename Gewichtstoename vanaf 1 kilo Kilokiller regeltjes * Je kunt alleen Topper van de week worden als je (daadwerkelijk) de voorgaande week je gewicht had doorgegeven. * Als je te laat bent en het weekoverzicht is al geplaatst kun je je gewicht uiteraard nog doorgeven, het wordt de volgende week verwerkt, je doet dan alleen niet meer mee voor de Topper van de week. * Meld het even als je tijdelijk niet mee kunt doen, dan blijf je in de lijst staan. * Als je 4 keer zónder bericht geen gewicht doorgeeft word je uit de lijst verwijderd en gaat een wachttijd van 4 weken in... * Graag je gewicht uiterlijk zaterdag doorgeven, dan kan ik op zondagmorgen gelijk aan de slag.... 14 augustus 2022 bewerkt door Yvonne nancy en lady jane reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden