hub02 Geplaatst 11 uur geleden Rapport Geplaatst 11 uur geleden Zojuist zei lady jane: Dan ben ik ouder dan jij @hub02 Ha, kan niet. Niemand is ouder dan ik. Ik zie jou in bikini de Limburgse heuvels met 100 km/uur afdalen. De wind in je lange haren. Iedereen uitlachen omdat niemand je bij hield. Bederf mijn fantasie niet. Ik vond je altijd zo lief. lady jane reageerde hierop 1
Adri02 Geplaatst 11 uur geleden Rapport Geplaatst 11 uur geleden 29 minuten geleden zei hub02: Ik van 1959. Met zo'n oudje als jij doe ik nog wel een wedstrijd😄 Haha, kom maar op. Sinds kort heb ik ook een bokszak in de schuur hangen, dus beware
hub02 Geplaatst 10 uur geleden Rapport Geplaatst 10 uur geleden 3 minuten geleden zei Adri02: Haha, kom maar op. Sinds kort heb ik ook een bokszak in de schuur hangen, dus beware Een bokszak slaat niet terug. Zo kan ik het ook. Maar de 400 meter wil ik nog wel tegen je lopen. Ik ga nog liever dood dan dat ik verlies. Ik stop even met roken en drinken. Paar maanden ok? Moet je het wel echt doen.
spirit Geplaatst 10 uur geleden Rapport Geplaatst 10 uur geleden Ik wil mijn eigen draadje gescheiden van de dagdraad. Hier geen zon maar wel benauwd. Toch maar proberen te wandelen. Met een pijnstiller lukt het wel. Vaatwasser al uitgeruimd en weer ingeruimd. Vloeren gedweild. Ben uit m'n doen.
Adri02 Geplaatst 10 uur geleden Rapport Geplaatst 10 uur geleden (bewerkt) 13 minuten geleden zei hub02: Een bokszak slaat niet terug. Zo kan ik het ook. Maar de 400 meter wil ik nog wel tegen je lopen. Ik ga nog liever dood dan dat ik verlies. Ik stop even met roken en drinken. Paar maanden ok? Moet je het wel echt doen. Ja, daar heb je me... Hardlopen is niet mijn sterkste punt (vermoed ik -- ik doe het nooit ). Maar wat mij betreft: jij holt ergens in het zuiden je 400 m en neemt zelf je tijd op; en ik doe dat hier in het oosten. En laten we meteen ook 20 km fietsen dan, uiteraard zonder hulpmotor . Als ik je met zo'n afspraak een paar maanden van de drank en het roken af kan houden, heb je al gewonnen natuurlijk (al maak ik je wel in met het fietsen uiteraard ). 10 uur geleden bewerkt door Adri02 Momentum reageerde hierop 1
hub02 Geplaatst 10 uur geleden Rapport Geplaatst 10 uur geleden 1 minuut geleden zei Adri02: Ja, daar heb je me... Hardlopen is niet mijn sterkste punt (vermoed ik -- ik doe het nooit ). Maar wat mij betreft: jij holt ergens in het zuiden je 400 m en neemt zelf je tijd op; en ik doe dat hier in het oosten. En laten we meteen ook 20 km fietsen dan, uiteraard zonder hulpmotor . Als ik je met zo'n afspraak een paar maanden van de drank en het roken af kan houden, heb je al gewonnen natuurlijk (al maak ik je wel in met het fietsen natuurlijk ). Nee, geen gelul. Als jij zegt dat je een rondje (een rondje van 400 meter op een atletiekbaan) met mij wil hardlopen wil ik het weten. Ik vraag 2 maanden, ik moet dan stoppen met zuipen en roken, en dan gaan we ervoor. Wil het wel eens zien. lady jane reageerde hierop 1
lady jane Geplaatst 10 uur geleden Rapport Geplaatst 10 uur geleden Neem de uitdaging maar aan A3, dan maken we er meteen een adb-meeting van en komen we in chearleaderstenue aanmoedigen. De winst voor Hub is dan al de eerste winst, 2 maanden trainen en dat gaat niet samen met drinken. 400m moet te doen zijn, zelfs met pijn in de zij (heb ik meteen als ik probeer te joggen). Adri02 reageerde hierop 1
Adri02 Geplaatst 10 uur geleden Rapport Geplaatst 10 uur geleden 10 minuten geleden zei hub02: Nee, geen gelul. Als jij zegt dat je een rondje (een rondje van 400 meter op een atletiekbaan) met mij wil hardlopen wil ik het weten. Ik vraag 2 maanden, ik moet dan stoppen met zuipen en roken, en dan gaan we ervoor. Wil het wel eens zien. Hoho, wie heeft bepaald dat jij de wapens voor het duel mag kiezen (i.c. de atletiekbaan)? De uitgedaagde partij mag vanouds het wapen kiezen. Ik zeg: de fiets!
hub02 Geplaatst 10 uur geleden Rapport Geplaatst 10 uur geleden 2 minuten geleden zei Adri02: Hoho, wie heeft bepaald dat jij de wapens voor het duel mag kiezen (i.c. de atletiekbaan)? De uitgedaagde partij mag vanouds het wapen kiezen. Ik zeg: de fiets! Ik wil LadyJane graag in chearleaderstenue zien. Je kunt er dus donder op zeggen dat ik me niet zal terugtrekken. Gewoon, rondje rennen, ok?
Adri02 Geplaatst 9 uur geleden Rapport Geplaatst 9 uur geleden Nou mooi niet. Rennen doe ik alleen om de bus te halen 😵.
hub02 Geplaatst 9 uur geleden Rapport Geplaatst 9 uur geleden Ik zal strijden voor mijn 1 minuut geleden zei Adri02: Nou mooi niet. Rennen doe ik alleen om de bus te halen 😵. Ik wou strijden om mijn dulcinea, Lady Jane. En ik nu zie haar niet meer in bikini, niet meer als cheerleader. Ben het wel met je eens dat dit macho-gedrag beetje belachelijk is.
Quinn Geplaatst 9 uur geleden Rapport Geplaatst 9 uur geleden Macho gedrag is nooit belachelijk en altijd constructief. Update forum is uitgesteld naar 15 oktober.
Adri02 Geplaatst 9 uur geleden Rapport Geplaatst 9 uur geleden 17 minuten geleden zei hub02: Ik zal strijden voor mijn Ik wou strijden om mijn dulcinea, Lady Jane. En ik nu zie haar niet meer in bikini, niet meer als cheerleader. Ben het wel met je eens dat dit macho-gedrag beetje belachelijk is. Zo, daar kom ik dan mooi mee weg. En jij ook trouwens. En @lady janenog het meest . lady jane reageerde hierop 1
bumperjim Geplaatst 9 uur geleden Rapport Geplaatst 9 uur geleden (bewerkt) @Quinn Visioenen van een enorm pakket floppies dat bij de ptt is zoekgeraakt. In de jaren 90 blijven hangen... 9 uur geleden bewerkt door bumperjim
Quinn Geplaatst 9 uur geleden Rapport Geplaatst 9 uur geleden Van die grote natuurlijk @bumperjim bumperjim reageerde hierop 1
Yana Geplaatst 9 uur geleden Rapport Geplaatst 9 uur geleden (bewerkt) Haha, floppies, is het raar dat ik een lachstuip krijg van dat woord? 9 uur geleden bewerkt door Yana spirit reageerde hierop 1
Quinn Geplaatst 9 uur geleden Rapport Geplaatst 9 uur geleden Hmm, ik weet nog dat studenten hun werk niet inleverden omdat ze per ongeluk de floppy hadden geformatteerd. Soms was het nog waar ook. bumperjim en Yana reageerden hierop 2
hub02 Geplaatst 8 uur geleden Rapport Geplaatst 8 uur geleden 23 minuten geleden zei Adri02: Zo, daar kom ik dan mooi mee weg. En jij ook trouwens. Had er het wel op aan laten komen hoor. Adri02 reageerde hierop 1
lady jane Geplaatst 8 uur geleden Rapport Geplaatst 8 uur geleden 25 minuten geleden zei Adri02: Zo, daar kom ik dan mooi mee weg. En jij ook trouwens. En @lady janenog het meest . Jullie hadden mij ook niet als chearlleader willen zien hoor. Adri02 reageerde hierop 1
Adri02 Geplaatst 8 uur geleden Rapport Geplaatst 8 uur geleden 48 minuten geleden zei Quinn: Hmm, ik weet nog dat studenten hun werk niet inleverden omdat ze per ongeluk de floppy hadden geformatteerd. Soms was het nog waar ook. Ik heb nog wel eens een scriptie met carbonpapier zitten tikken
hub02 Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden 33 minuten geleden zei lady jane: Jullie hadden mij ook niet als chearlleader willen zien hoor. Ik wel! Niet alle mannen denken zoals vrouwen denken hoe mannen denken. Of zoiets. Volgens mij klopt dit, maar moet ook moeite doen om het te snappen. lady jane reageerde hierop 1
spirit Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden Ik heb nog een oud keyboard dat op floppys werkt. Heb nog een doos vol van die dingen. Nu doe je gewoon een USB Stick in je keyboard en heb alle styles die je hebben wilt. Geef me toch maar gewoon een ouderwets orgel zonder ritme en met voetpedalen. Al dat voorbespeelde gedoe is leuk, maar zelf hoef je weinig te doen. Ach, ieder zijn ding.
hub02 Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden (bewerkt) 10 minuten geleden zei spirit: Ik heb nog een oud keyboard dat op floppys werkt. Heb nog een doos vol van die dingen. Nu doe je gewoon een USB Stick in je keyboard en heb alle styles die je hebben wilt. Geef me toch maar gewoon een ouderwets orgel zonder ritme en met voetpedalen. Al dat voorbespeelde gedoe is leuk, maar zelf hoef je weinig te doen. Ach, ieder zijn ding. Met een piano kun je spelen wat je wilt. Geen moeilijk gedoe, blijft altijd mooi. Trouwens, op een van je video's zag ik een Eminent orgel staan. Heb er ook ook eentje gehad. Ik werd gek van die Syncopator. Het ritme blijft maar doordrammen, geen enkele manier om gevoel te leggen in de muziek. 7 uur geleden bewerkt door hub02
Quinn Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden Dus. Het is hier vanavond een echt Nederlands avgtje. En jullie?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden