Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Dagpact:

Mormel

Goedemorgen allen, hoop dat iedereen zo goed geslapen heeft als ik. 
Daarnet bij het lezen van de kranten kreeg ik zin in pannenkoeken dus dat wordt mijn ontbijt straks (zeker twee jaar geleden dat ik ze nog gegeten heb). 
Waar het vorige week mentaal weer moeilijker was, ben ik deze ochtend goed geluimd opgestaan, dus morgen aan de psychiater vragen om mijn medicatie te verhogen daar die schommelingen het niet makkelijker maken om volledig te stoppen met alcohol. 

Geplaatst

Goedemorgen. 

Hier nog ziek.  hopelijk knap ik vandaag wat op. Katje wijkt niet van mijn zijde. Zo aandoenlijk. Maar ook zo sneu voor haar, vind ik. 

Heerlijk @Mormel.pannekoeken. ik maak af en toe amandelmeelpannekoekjes voor ontbijt. Ook erg lekker. Als ik meer fut heb ook gauw weer eens maken!!!!

DAGPACT:

Marjolijn 

Geplaatst (bewerkt)

Goedemorgen morgen allemaal 

redelijk geslapen maar te kort nog

1 uur geleden zei Mormel:

vragen om mijn medicatie te verhogen

Dat zijn spannende dingen wel goed dat je het zelf aan voelt 

wel gezellig zo’n katje @Marjolijn probeer hier me man te overtuigen maar helaas.

pannenkoeken heerlijk met Nutella mmm of met spek en stroop.

vandaag komt er een mini droom uit heb een nieuw goed koffie apparaat voor thuis besteld was hard nodig. En als Oud. barrista erg belangrijk natuurlijk 🤣

ook gelijk is het voor mij een beloning voor niet drinken.

En het als het goed is sporten vandaag heb een 3 maanden  kaart gekocht voor de Winter.oke kijken of het me lukt met een luister boek aan en gaan ler die banaan ofzo

luister nu een boek over dopamine verslaving interessant 

DAGPACT:

Marjolijn 

kaatje🌺

bewerkt door Kaatjee
Geplaatst

Goedemorgen frummers, 
Het belooft een mooie zonnige dag te worden. 
En zo'n dag wordt nog mooier als je die beleeft met een nuchter koppie. 
Dussssss: 
Dagpact:
Mormel
Marjolijn 
Kaatje🌺
Yvonne 

Geplaatst

Goeie morgen mensen,

Wat mij betreft komt Spirit zo gauw mogelijk terug, ze hoort bij onze oude garde. Ze begrijpt inderdaad niet alles maar wie wel. Goed ik ben ook vaak flink kwaad geweest op haar maar dat helpt niet, dus probeer ik dat niet meer te doen. Maar als we kijken naar het stoppen met drinken en hoe ze toch gegroeid is zijn er weinig mensen die het haar na doen duhus SPRIETJE KOM MAAR TERUG.

Geplaatst

@Kaatjee: ik hoop op een goed gesprek morgen want ik vermoed dat mijn huidige psychiater (heb hem nog maar anderhalf jaar) die stemmingswisselingen wijt aan het drinken. Om één of andere stomme reden heb je hier in België wel een globaal medisch dossier maar worden gegevens van psychiatrische instellingen daarin niet gedeeld. 

@Marjolijn: doe ik mijn best om de week fleurig te starten, sodemieter je mij er zomaar af. 👿 Maar het is je vergeven. Hopelijk ben je snel weer beter. 

Geplaatst

Een hele goede morgen allemaal,

Net bij de huisarts geweest voor een hart filmpje
Mijn wandelapp op de telefoon heeft een hart meter functie.
Die gaf een paar weken achter elkaar aan dat mijn HRV gehalte veel te laag was en stress niveau veel te hoog
(wat kan duiden op hart ritme stoornissen)
Vanochtend dus voor de zekerheid dus een hart filmpje laten maken 

Nou, niets aan de hand
Ze zagen niets bijzonders.
Ik ga echt niet meer meten hoor.
Krijg er de zenuwen van ! 🙄

Geplaatst

Herkenbaar @rapilos, dan voel ik me een dag goed en dan zegt dat apparaat dat het slecht met me gaat en dan voel ik me ook meteen beroerder. 
Het is net zoiets als op een app kijken wat voor weer het is i.p.v. uit het raam te kijken.

Geplaatst

Ik blijf gewoon hoor. Soms schrijf ik wat minder, maar dat wil niet zeggen dat het niet goed met mij gaat. Gelukkig mijn verjaardag weer "overleefd". Niets bijzonders eraan gedaan. Een hele mooie bos bloemen gehad van mijn lief. We willen graag een verwenweekendje in een hotel, maar dat komt nog wel. Gelukkig gaat het met onze beestjes goed en dat is even het belangrijkste. Eerst de hernia van de zwarte teckel en toen de tanden en kiezen onder narcose getrokken van onze oudste teckel. De DA had gelijk. Haar hartje is goed, dus de narcose is goed gegaan. Hij heeft die hondjes samen gehad met zijn overleden vrouw en staan zelfs op haar grafsteen bijgeschreven. Wel weer flink wat geld kwijt maar dan maar niet naar een hotel en sober leven. Dat sober leven is aan mij wel besteed. Geef weinig geld uit. Ik heb kleding genoeg en ik kan van een drol nog iets lekkers maken 😀. Zo'n septembermaand maakt mij altijd wat weemoedig. Ging bij mij ook vaak mis in september. Vriend is weer aan het werk. Het is gewoon weer maandag. Nu koffie!!!

Geplaatst (bewerkt)

Is je koffiemachine al binnen? @Kaatjee Ben benieuwd wat voor eentje. 

Is weer een race tegen de klok vanavond. Gelijk vantuit zijn werk naar de vereniging. Spullen inladen is nog het meeste werk. Toch beter blokfluit kunnen gaan spelen. Ik hou me maar rustig. Kan er nooit zo tegen.

bewerkt door spirit
Geplaatst
4 uur geleden zei Yana:

Herkenbaar @rapilos, dan voel ik me een dag goed en dan zegt dat apparaat dat het slecht met me gaat en dan voel ik me ook meteen beroerder. 
Het is net zoiets als op een app kijken wat voor weer het is i.p.v. uit het raam te kijken.

Precies dat @Yana

Laat me door dat soort dingen ook enorm beïnvloeden. 

Blijf wel op mijn stappenteller kijken want vind dat ook wel boeiend 

Wil minimaal 6000 ,stappen per dag doen, maar zit nu al ruim aan de 7400

Voordeel van een hond hebben

Toch kan dat ook dwangmatig worden, want als ik minder tijd heb omdat ik b.v een paar uur in de tuin heb gewerkt, voel ik me schuldig als ik de 6000 niet gehaald heb

Weet dat dat belachelijk is, maar toch he ...

Fijn dat het goed met jullie gaat @spirit

Geplaatst (bewerkt)

Zo wat een dag begonnen in de sport school wat heerlijk zeg was even vergeten hoe lekker dat is. Koffie bij me moeder vlees bij de slager gehaald in de aanbieding. gebeld door me jongste zoon heeft z’n rijbewijs gehaald na 4 keer met een faalangst examen wist nietdat dat bestond. Maar hij heeft hem binnen

wat een feest 🥳 

top gezegd lief  @bolletje

8 uur geleden zei Mormel:

psychiatrische instellingen daarin niet gedeeld. 

Wat onhandig @Mormelpfff succes morgen ben benieuwd en àlles opschrijven hè wat je wilt zeggen of vragen.

geeft mij altijd zoveel rust 

de afbeelding is voor @spiritblij hier ben nog geen jaar gestopt met drinken maar bos dat ik hem al mocht hebben de ander deed gek.

bewerkt door Kaatjee
.gezicht in spiegelbeeld

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...