Kaatjee Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Heb een giga pan nasi gemaakt voor 2 dagen Italiaans heerlijk @Quinn
Quinn Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Geavanceerd ding hoor, al een favoriete smaak? Ik moet dat Italiaans nog zien hoor @Kaatjee ze beweren hier wel vaker wat.
Kaatjee Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Latte macchiato met caramel siroop niu ben benieuwd wat het word bij jou @Quinn
Quinn Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Sterke zwarte koffie @Kaatjee geen gesodemieter met mijn koffie. Kaatjee reageerde hierop 1
Kaatjee Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Haha snap ik ook wel is ook veel gezonder @Quinn wat heb je gegeten?
Yana Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Kom maar bij mij op de koffie @Quinn, 2 eetlepels goeie koffie per kopje en langzaam opschenken... the best! Kaatjee reageerde hierop 1
Marjolijn Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Hier qua eten. Twee taco's met gehakt, ui, paprika, tomaat en afgetopt met paar plakjes augurk. Nieuw voor mij. Kaatjee reageerde hierop 1
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden