Mormel Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden Dagpact: Mormel Goedemorgen allen, hoop dat iedereen zo goed geslapen heeft als ik. Daarnet bij het lezen van de kranten kreeg ik zin in pannenkoeken dus dat wordt mijn ontbijt straks (zeker twee jaar geleden dat ik ze nog gegeten heb). Waar het vorige week mentaal weer moeilijker was, ben ik deze ochtend goed geluimd opgestaan, dus morgen aan de psychiater vragen om mijn medicatie te verhogen daar die schommelingen het niet makkelijker maken om volledig te stoppen met alcohol. Kaatjee reageerde hierop 1
Marjolijn Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Goedemorgen. Hier nog ziek. hopelijk knap ik vandaag wat op. Katje wijkt niet van mijn zijde. Zo aandoenlijk. Maar ook zo sneu voor haar, vind ik. Heerlijk @Mormel.pannekoeken. ik maak af en toe amandelmeelpannekoekjes voor ontbijt. Ook erg lekker. Als ik meer fut heb ook gauw weer eens maken!!!! DAGPACT: Marjolijn
Kaatjee Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden (bewerkt) Goedemorgen morgen allemaal redelijk geslapen maar te kort nog 1 uur geleden zei Mormel: vragen om mijn medicatie te verhogen Dat zijn spannende dingen wel goed dat je het zelf aan voelt wel gezellig zo’n katje @Marjolijn probeer hier me man te overtuigen maar helaas. pannenkoeken heerlijk met Nutella mmm of met spek en stroop. vandaag komt er een mini droom uit heb een nieuw goed koffie apparaat voor thuis besteld was hard nodig. En als Oud. barrista erg belangrijk natuurlijk 🤣 ook gelijk is het voor mij een beloning voor niet drinken. En het als het goed is sporten vandaag heb een 3 maanden kaart gekocht voor de Winter.oke kijken of het me lukt met een luister boek aan en gaan ler die banaan ofzo luister nu een boek over dopamine verslaving interessant DAGPACT: Marjolijn kaatje🌺 3 uur geleden bewerkt door Kaatjee Mormel reageerde hierop 1
Kaatjee Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden 5 minuten geleden zei bumperjim: Haha ja dopamine verslaving 😑 Dat ja sorry verkeerd 🤣
Marjolijn Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden @Kaatjee .leuk zo'n cadeautje aan jezelf. Ik heb een mooi boek besteld. Dat komt vanmiddag. Ook cadeautje aan mezelf. ( "Wat je alleen ziet met een kat aan je zijde" schrijver is koreaanse monnik Bokeyeong Sunim")
Marjolijn Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Oeps .ik zie nu pas dat ik @Mormelvan het dagpact had overgeslagen. Sorry!!! Dagpact: Mormel Marjolijn Kaatje🌺
Yvonne Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Goedemorgen frummers, Het belooft een mooie zonnige dag te worden. En zo'n dag wordt nog mooier als je die beleeft met een nuchter koppie. Dussssss: Dagpact: Mormel Marjolijn Kaatje🌺 Yvonne
Yvonne Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden En daar hoort natuurlijk een bakje bij..
bolletje Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Goeie morgen mensen, Wat mij betreft komt Spirit zo gauw mogelijk terug, ze hoort bij onze oude garde. Ze begrijpt inderdaad niet alles maar wie wel. Goed ik ben ook vaak flink kwaad geweest op haar maar dat helpt niet, dus probeer ik dat niet meer te doen. Maar als we kijken naar het stoppen met drinken en hoe ze toch gegroeid is zijn er weinig mensen die het haar na doen duhus SPRIETJE KOM MAAR TERUG. lady jane reageerde hierop 1
lady jane Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Ze is al terug hoor @bolletje, maar komt wel minder vaak. bolletje reageerde hierop 1
Mormel Geplaatst 1 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 1 uur geleden @Kaatjee: ik hoop op een goed gesprek morgen want ik vermoed dat mijn huidige psychiater (heb hem nog maar anderhalf jaar) die stemmingswisselingen wijt aan het drinken. Om één of andere stomme reden heb je hier in België wel een globaal medisch dossier maar worden gegevens van psychiatrische instellingen daarin niet gedeeld. @Marjolijn: doe ik mijn best om de week fleurig te starten, sodemieter je mij er zomaar af. 👿 Maar het is je vergeven. Hopelijk ben je snel weer beter.
rapilos Geplaatst 12 minuten geleden Rapport Geplaatst 12 minuten geleden Een hele goede morgen allemaal, Net bij de huisarts geweest voor een hart filmpje Mijn wandelapp op de telefoon heeft een hart meter functie. Die gaf een paar weken achter elkaar aan dat mijn HRV gehalte veel te laag was en stress niveau veel te hoog (wat kan duiden op hart ritme stoornissen) Vanochtend dus voor de zekerheid dus een hart filmpje laten maken Nou, niets aan de hand Ze zagen niets bijzonders. Ik ga echt niet meer meten hoor. Krijg er de zenuwen van ! 🙄
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden