bumperjim Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden (bewerkt) Goeiemorgen deze morgen Het niet-drinken wordt eenvoudiger. Hoe minder je drinkt, hoe minder je gaat drinken. Geinig, de minimumtemperatuur vandaag is straks om 10 uur! (17 graden). De hele nacht is alles afgekoeld en dat gaat nog steeds door, door de regen. We raken 10 graden kwijt. Het wordt echt thee-weer 😁 Straks met bumperhond netjes tussen de druppels door lopen. 2 uur geleden bewerkt door bumperjim
Marjolijn Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Goedemorgen Jim en wie er volgt. Ik las je bericht bij gisteren. Ja alle slechte nieuws in de wereld is verontrustend en al best lang. Ik ben zelfs minder nieuwsuitzendingen gaan kijken. Ik weet het, dat is een soort kop in het zand steken, maar het beïnvloedde me erg. Nou ja. Geen raad mee weten dus. Hier nog een behoorlijk slechte nacht gehad door alle narigheid van zondag/ maandag. Dat na een keurige adoptieprocedure. Ik droomde erg over de bedreigingen toen ik even wat geslapen heb. En verder voornamelijk wakker gelegen. Ik hoop dat er rust komt en dus ook rust in mijn kop vandaag. Nu eerst dagpact starten, want drinken gaan we dus echt niet doen. DAGPACT: Marjolijn
Kaatjemama Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden DAGPACT: Marjolijn kaatje🌺 het nieuws @bumperjimben er niet trost op maar ben ook zo’n struisvogel kijk ‘s avonds met me man tv en dan komt er al genoeg binnen van van alles . Dus ‘s morgens kijk ik geen nieuws meer bewust. Zo veel ellende . Kan daar slecht mee Gaan. 24 minuten geleden zei Marjolijn: Ik droomde erg over de bedreigingen wat naar @Marjolijnhoop dat je was afleiding vindt vandaag. gister heerlijk gelopen op de Veluwe aleen die bloeddruk gaat niet goed drink niet rook niet ben gezond aan eten ppff . Erg frustrerend slik al medicijnen ervoor sinds vrijdag. wat gaan we vandaag doen. Intake vandaag voor lichttherapie stiekem hoop ik ergens dat ze ineens zeggen nie 🤣meer nodig 😂 oja en opruimen thuis hard nodig langzaam is het best rommelig geworden. Dingen doen in mooie weer Vindt ik belangrijker. Ach heb de hele winter nog om opteruimen. 🤷🏼♀️ fijne dag allemaal ☔️🤗 bumperjim reageerde hierop 1
bumperjim Geplaatst 1 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 1 uur geleden (bewerkt) Het probleem van politici is, als het een goede leider is dan is het een k-zak. En als het geen k-zak is dan is het geen goede leider. En soms zijn ze zowel k-zak als geen goede leider. Het is een beroep waar veel foute mensen op af komen. Dus ja. Ik heb geen oplossing. Gelukkig is er koffie. 1 uur geleden bewerkt door bumperjim
Yana Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden En dan heb je een democratie en daar stemmen zo afschuwelijk veel mensen op de grootste k-zak, dat vind ik nog wel het meest verontrustend. Maar in mijn eigen kleine wereld is het allemaal pais en vree gelukkig, niets dan lieve mensen om me heen. (Behalve de buurvrouw dan, haar vind ik altijd al vreselijk moeilijk om mee om te gaan en nu kan ik er de energie niet meer voor opbrengen.)
Yana Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Heerlijk @bumperjim die trommelgroep van jou, voor zoiets leuks moet je natuurlijk tijd maken. bumperjim reageerde hierop 1
bumperjim Geplaatst 1 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 1 uur geleden 2 minuten geleden zei Yana: En dan heb je een democratie en daar stemmen zo afschuwelijk veel mensen op de grootste k-zak, dat vind ik nog wel het meest verontrustend. Ja, het helemaal-niet-snappen is angstig. Dan moet je t kringetje inderdaad maar kleiner houden en de tv af en toe uit. Herzliche Gruesse.
Fonny Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden 1 uur geleden zei Marjolijn: Goedemorgen Jim en wie er volgt. Ik las je bericht bij gisteren. Ja alle slechte nieuws in de wereld is verontrustend en al best lang. Ik ben zelfs minder nieuwsuitzendingen gaan kijken. Ik weet het, dat is een soort kop in het zand steken, maar het beïnvloedde me erg. Nou ja. Geen raad mee weten dus. Hier nog een behoorlijk slechte nacht gehad door alle narigheid van zondag/ maandag. Dat na een keurige adoptieprocedure. Ik droomde erg over de bedreigingen toen ik even wat geslapen heb. En verder voornamelijk wakker gelegen. Ik hoop dat er rust komt en dus ook rust in mijn kop vandaag. Nu eerst dagpact starten, want drinken gaan we dus echt niet doen. DAGPACT: Marjolijn Kaatje🌺 Fonny🌞
Yana Geplaatst 56 minuten geleden Rapport Geplaatst 56 minuten geleden (bewerkt) 1 uur geleden zei Kaatjemama: oja en opruimen thuis hard nodig langzaam is het best rommelig geworden. Wij hebben weer een periode waarin we allebei iedere dag iets weg doen. Kan iets kleins zijn. Gisteren heb ik 2 pakjes stroopwafels weggegooid die al een half jaar ruimte liggen in te nemen, die worden gegeven door Nederlandse kennissen die langskomen. Lief bedoeld maar ik hou niet van dat zoete spul. Iedere dag 1 dingetje weg ruimt ontzettend op en anders moet je tijdens een opruimactie zoveel beslissingen nemen dat het overweldigend wordt. 55 minuten geleden bewerkt door Yana
Yana Geplaatst 54 minuten geleden Rapport Geplaatst 54 minuten geleden DAGPACT: Marjolijn Kaatje🌺 Fonny🌞 Yana
lady jane Geplaatst 48 minuten geleden Rapport Geplaatst 48 minuten geleden goeiemooiemorgen frummers
bumperjim Geplaatst 38 minuten geleden Auteur Rapport Geplaatst 38 minuten geleden (bewerkt) 17 minuten geleden zei Yana: Wij hebben weer een periode waarin we allebei iedere dag iets weg doen. Kan iets kleins zijn. Gisteren heb ik 2 pakjes stroopwafels weggegooid die al een half jaar ruimte liggen in te nemen, die worden gegeven door Nederlandse kennissen die langskomen. Lief bedoeld maar ik hou niet van dat zoete spul. Iedere dag 1 dingetje weg ruimt ontzettend op en anders moet je tijdens een opruimactie zoveel beslissingen nemen dat het overweldigend wordt. Goeie tip! Bij ons zou het dan 20 per dag moeten zijn, dan erven de kinderen over 40 jaar een opgeruimd huis 🤣 38 minuten geleden bewerkt door bumperjim
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden