Yvonne Geplaatst 14 uur geleden Rapport Geplaatst 14 uur geleden Goedemorgen frummers, Het wordt weer een warme/hete dag, niet mijn ding, maar goed, er zijn ongetwijfeld veel mensen die ervan zullen genieten... Een bakje nu eerst maar bolletje reageerde hierop 1
lady jane Geplaatst 14 uur geleden Rapport Geplaatst 14 uur geleden een helegoeiemorgen frummers🌞 koester die zon nog maar even Von, er komt veel regen geloof ik. straks snakken we weer naar de zon.
bumperjim Geplaatst 13 uur geleden Rapport Geplaatst 13 uur geleden Goeiemorgen! Kutdag gisteren. Wel mooi niks gedronken. Dus vandaag is goed begonnen. lady jane, bolletje, Kaatjemama en 2 anderen reageerden hierop 5
lady jane Geplaatst 13 uur geleden Rapport Geplaatst 13 uur geleden elke dag is anders en anders is ook goed bumperjim reageerde hierop 1
bolletje Geplaatst 13 uur geleden Rapport Geplaatst 13 uur geleden (bewerkt) Goeie morgen, Zin in de dag en verheug me op vanavond, zwaar weer als het goed is, dan vind ik het het fijnst in m'n huisje. Fijne dag mensen lief zijn voor jezelf. 13 uur geleden bewerkt door bolletje Mai reageerde hierop 1
lady jane Geplaatst 13 uur geleden Rapport Geplaatst 13 uur geleden Je hebt dan ook wel een heerlijk huisje @bolletje ik ontvlucht het mijne vandaag om met zus naar de sauna te gaan
Rosee Geplaatst 12 uur geleden Rapport Geplaatst 12 uur geleden Zojuist zei Quinn: DAGPACT: Yvonne Quinn 🧡 Rosee
rapilos Geplaatst 12 uur geleden Rapport Geplaatst 12 uur geleden Goedemorgen allemaal, Nog niet veel gedaan; Hondje uitgelaten , ontbeten, nu koffie met zelfgebakken bananen-kokosbroodje Later naar de tuin onkruid wieden, houtsnippers strooien en de nieuwe haag bemesten, want we krijgen lekker veel regen Gisteren naar een losloopgebied voor honden in Katwijk geweest (strand) Vindt dat beestje zo heerlijk, dan rent ze als een haas over het strand 😊 Hier nog niet zo warm hoor, maar wordt het wel (zeggen ze) Mai reageerde hierop 1
Marjolijn Geplaatst 9 uur geleden Rapport Geplaatst 9 uur geleden DAGPACT: Yvonne Quinn 🧡 Rosee Marjolijn
bolletje Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden Hier een paar foto's van die ekster. IJsvogel, Mai, Kaatjemama en 3 anderen reageerden hierop 6
Marjolijn Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden Wat is het hier verder vreselijk stil, trouwens.
Mormel Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden Afgelopen twee weken waren lastig en heb het weer even moeilijk om de motivatie te vinden om compleet te stoppen met alcohol. Morgen afspraak met de psychiater en bekijken wat deze zegt. Ik weet dat er hier nog personen zitten met een dubbeldiagnose, maar zijn er dan ook verschillen om het drinken aan te pakken of ondernamen jullie dezelfde stappen als personen die "enkel" met een alcoholprobleem kampten? Waar ik telkens tegenaan lijk te lopen is dat eens ik stop ik hard geconfronteerd wordt met mijn beperkingen op andere gebieden waardoor drinken niet eens zo slecht lijkt.
Kaatjemama Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden DAGPACT: Yvonne Quinn 🧡 Rosee Marjolijn kaatje 🌺
Kaatjemama Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden 34 minuten geleden zei Mormel: stop ik hard geconfronteerd wordt met mijn beperkingen op andere gebieden waardoor drinken niet eens zo slecht lijkt. Wel herkenbaar maar ik ben van mening dat iedereen wel iets mankeert of iets heeft meegemaakt of op zijn of haar manier daar mee om moet gaan. lady jane reageerde hierop 1
Kaatjemama Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden 1 uur geleden zei bolletje: Hier een paar foto's van die ekster. Leuke foto @bolletje🥰
Kaatjemama Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden 2 minuten geleden zei Kaatjemama: Wel herkenbaar maar ik ben van mening dat iedereen wel iets mankeert of iets heeft meegemaakt of op zijn of haar manier daar mee om moet gaan. Begrijp me niet verkeerd denk zeker bijvoorbeeld dat het voor mensen met adhd of bipolaire enzo (dus idd een dub diagnose veel lastiger is maar als ik vaak andere mensen hoor hebben die weer bijvoorbeeld iets erg meegemaakt in de familie dat bedoel ik eigenlijk te zeggen kan slecht uitleggen sorry doe me best 😰 lady jane en Mormel reageerden hierop 2
Jannigje Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden @Mormel Ik kan alleen voor mijzelf spreken. Ik ben begonnen met het online programma, alleen gericht op de alcohol. Mijn verslavingen kwamen voort uit het niet kunnen hanteren van de beperkingen, de pijnen (zowel lichamelijk als psychisch), de depressies. Alles was een vlucht van datgene wat op dat moment te moeilijk was om onder ogen te zien, om te voelen. Dus ja, als je stopt komen al die dingen die nu in de schaduw op je staan te wachten weer tevoorschijn. Bij mij waren ze er nog, niet in de tussentijd verdwenen of minder geworden, juist niet want ik had er nog een enorm probleem bij gekregen in de vorm van alcohol. Dat bleek de vervelende realiteit. Maar een ding is zeker, alcohol of welk middel ook is verleidelijk, maar het is uitstel van executie, het betekent het vooruitschuiven van de pijn en ellende die eronder zitten. En die realisatie vond ik heel akelig. bolletje, lady jane, Mormel en 1 andere reageerden hierop 4
Quinn Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden 3 uur geleden zei Marjolijn: Wat is het hier verder vreselijk stil, trouwens. Ja, die dagen heb je ook. Hier is het echt aftellen nu. Allemaal laatste keren. Maandag het nieuwe traject, met nog een paar dagen intern een bed voor het geval dat. Het voelt als een brok vrijheid en als iets gevaarlijks. Mijn hoofd draait moeizame rondjes en juist deze dagen is ook mijn achtergrond all over the news. Even geen ontkomen aan. Goed moment om door te pakken? Nachtpact: Reacher 🧡 Quinn 💜 lady jane en Reacher reageerden hierop 2
Marjolijn Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Hier ook zoiets @Quinn. Beetje bla bla. Lopen gaat amper. Hier ook een nieuw traject in . alleen een tikkie anders. Sterkte @Quinn. Weer een nieuwe stap. En dat is er zeker weten 1 grote vooruit. Hoor. Voor jou. Was een enerverend dagje ook vanwege het verhuiskatje. Ik ga even een poosje plat, omdat het even niet meer gaat. Fijne avond allen. Wie gooit mij even op het nachtpact alstublieft??? Kaatjemama reageerde hierop 1
Quinn Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Nachtpact: Reacher 🧡 Quinn 💜 Marjolijn Kaatjemama reageerde hierop 1
Kaatjemama Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Nachtpact: Reacher 🧡 Quinn 💜 Marjolijn kaatje 🌺 leuke dingen zoon apt uit het niets is dat hij zo blij met me is als moeder 🥰 Mai en Quinn reageerden hierop 2
Mai Geplaatst 41 minuten geleden Rapport Geplaatst 41 minuten geleden Goeieavond! Althans dat hoop ik dan Buurman heeft klompen Nou hoorde ik hem sowieso al Echter dit valt niet te missen.. 😉 Ik zit stuk Even teveel op mijn bordje gehad Tsja, dat heb je soms…
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden