Kaatjemama Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden @Quinn snap goed dat erg spannend is zeg ❤️ sterkte @Marjolijn en @Mai @lady janealles Oké ? Net aankomen bij ons hotel na een middag strand en wandeling door de stad net even samen wezen eten. Gaat allemaal heel goed maar dat ik soms wel wat mis ga niet ontkennen. Mai reageerde hierop 1
lady jane Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Nachtpact: Reacher 🧡 Quinn 💜 Marjolijn kaatje 🌺 Jane👐 ja hoor Kaatje, prima hier. Mijn tel. sloeg op hol in de trein en thuis werd ik afgeleid door Vera op TV. net afgelopen, dus ik meld me meteen hier😇
Mai Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden (bewerkt) Dankjewel 1 uur geleden bewerkt door Mai
Jannigje Geplaatst 37 minuten geleden Rapport Geplaatst 37 minuten geleden Voor jou @Mai, ze komen even buurten én een beetje troost brengen
Jannigje Geplaatst 31 minuten geleden Rapport Geplaatst 31 minuten geleden (bewerkt) 1 uur geleden zei lady jane: Nachtpact: Reacher 🧡 Quinn 💜 Marjolijn kaatje 🌺 Jane 👐 Jannigje Leuk van vandaag: de eerste koorrepetitie na de vakantie! 🎶🎵 23 minuten geleden bewerkt door Jannigje
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden