Etty Geplaatst 16 uur geleden Rapport Geplaatst 16 uur geleden 33 minuten geleden zei Rosee: Waren tegelijk @Etty. Nou, ik merk wel dat ik me er weer op begon te verheugen dus dat is geen goed teken. Ja dat. Weet je ook waar je je precies op verheugt?
Marjolijn Geplaatst 15 uur geleden Rapport Geplaatst 15 uur geleden Van een storing op het forum hier niks gemerkt gister. Maar vandaar zo stil dus. Vond het gisteren avond inderdaad enorm rustig. Van het gezellige ochtendzonnetje hier is trouwens ook niks meer over. Grauwe regenboel nu hier. Was nog even in slaap gevallen , maar dat was een minder goed idee. Fikse koppijn nu. Nou ja, dan maar wat meer bijkomen even.heb ook een pittige tijd achter me. Beetje lief voor mezelf zijn maar. Alleen mijn katje wil wel actie nu. 🫠
Kohtje Geplaatst 15 uur geleden Rapport Geplaatst 15 uur geleden 53 minuten geleden zei Etty: bevallen ook😀 Daar weet ik niets van. lady jane reageerde hierop 1
lady jane Geplaatst 15 uur geleden Rapport Geplaatst 15 uur geleden 1 uur geleden zei Yana: Ja, acceptatie, dat was ook altijd mijn motto. Maar wat zijn er tijden in het leven waarop dat onmogelijk lijkt (is). Maar in een film is het mooi 😁 en waar accepteren stopt, hebben we het mooie woord verduren voor.
lady jane Geplaatst 15 uur geleden Rapport Geplaatst 15 uur geleden volgens mij beval jij je vrouw wel tegenwoordig @Kohtje ik ben nog steeds een beetje onderkoeld. Ik zwem best graag in de regen, want ben dan zowat de enige in de baan, dus lekker veel ruimte. Maar na 1/2 uur raak ik wat onderkoeld en dan is terugfietsen in de miezer geen pretje. Misschien wordt het tijd wat herfstkleding klaar te leggen? Maar ik wil nog geen afscheid nemen van de zomer. Breng nu al teveel tijd binnen door. Senna34 reageerde hierop 1
Yana Geplaatst 14 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 14 uur geleden 1 uur geleden zei Etty: Heb je nu je met zo'n nare ziekte te kampen hebt, een ander motto? Jazeker: "wat een kutzooi!" 😁
Yana Geplaatst 14 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 14 uur geleden Ja, koud hè, ik heb vanmorgen een dik vest aangetrokken, het was 20 graden binnen, brrrrr.
Yana Geplaatst 14 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 14 uur geleden 1 uur geleden zei Etty: Heb je nu je met zo'n nare ziekte te kampen hebt, een ander motto? En ook... "ik ben al beter, alleen ik weet het nog niet".
lady jane Geplaatst 14 uur geleden Rapport Geplaatst 14 uur geleden 17 minuten geleden zei Yana: Ja, koud hè, ik heb vanmorgen een dik vest aangetrokken, het was 20 graden binnen, brrrrr. vest, sokken, grote bak chai spicy en een lekkere tosti, ik kan er weer tegen Yana reageerde hierop 1
Rosee Geplaatst 11 uur geleden Rapport Geplaatst 11 uur geleden 3 uur geleden zei Etty: Ja dat. Weet je ook waar je je precies op verheugt? Ik denk toch gewoon dat gelukstofje dat ik dan voel. En 'gewoon' weer even iemand zijn die net als iedereen een glas wijn kan drinken. Stomme redenen. Heb er geen last meer van als ik alleen ben.
bumperjim Geplaatst 11 uur geleden Rapport Geplaatst 11 uur geleden Mja bekend. Maar je kan er ook zonder 😁 Rosee reageerde hierop 1
Lonster1 Geplaatst 11 uur geleden Rapport Geplaatst 11 uur geleden Klinkt inderdaad bekend. Ik ben een paar dagen op vakantie geweest en vond het moeilijk, een koelkast gevuld met bier. Elke dag 1 of 2 gedronken. Toen ik thuis kwam was die verleiding meteen weer weg. Vanavond heb ik een etentje waarbij iedereen iets te eten meeneemt. Misschien moet ik ook een fles gemberbier meenemen, bedacht ik me net. Rosee reageerde hierop 1
Mormel Geplaatst 10 uur geleden Rapport Geplaatst 10 uur geleden DAGPACT: Maja Marjolijn Yvonne Quinn 🧡 Fonny🌞 Mormel
Senna34 Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden 10 uur geleden zei lady jane: volgens mij beval jij je vrouw wel tegenwoordig @Kohtje ik ben nog steeds een beetje onderkoeld. Ik zwem best graag in de regen, want ben dan zowat de enige in de baan, dus lekker veel ruimte. Maar na 1/2 uur raak ik wat onderkoeld en dan is terugfietsen in de miezer geen pretje. Misschien wordt het tijd wat herfstkleding klaar te leggen? Maar ik wil nog geen afscheid nemen van de zomer. Breng nu al teveel tijd binnen door. Ik ook niet. Ik zit nu nog buiten. Wel al met pantoffels en met een T shirt vind ik het al te fris nu. En het is al bijna donker 😢 Ik krijg altijd zo’n dip als de R weer in de maand is. Ben ik heel gevoelig voor. Maar eenmaal de winter in volle gang, dan gaat het weer en weet ik toch wat gezelligheid is
Mai Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Dat precies, die overgang.. Waarom zou Spirit hier niet meer mogen schrijven?
Kaatjemama Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden nachtpact Kaatje 🌺 leuke dingen kat van de buren kwam buurten Senna34 reageerde hierop 1
Senna34 Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden 1 uur geleden zei Mai: Dat precies, die overgang.. Waarom zou Spirit hier niet meer mogen schrijven? Ze wilt niet meer schrijven omdat ze weet dat haar vriend mee leest. Het is een keuze van haar, wat ik wel jammer vind. Ik weet niet meer precies welke draad het was, maar afgelopen week heeft ze dat aangekondigd
Senna34 Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden 1 uur geleden zei Kaatjemama: nachtpact Kaatje 🌺 leuke dingen kat van de buren kwam buurten Heb je het katje ook nog een midnight snack gegeven kaatje?
Mai Geplaatst 35 minuten geleden Rapport Geplaatst 35 minuten geleden Oké, merci Het was hier druk op de buurt vandaag Merk dat ik er steeds minder goed tegen kan Zal aan mij liggen, ben ook geen 20 meer Goedenacht allen
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden