Etty Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden 33 minuten geleden zei Rosee: Waren tegelijk @Etty. Nou, ik merk wel dat ik me er weer op begon te verheugen dus dat is geen goed teken. Ja dat. Weet je ook waar je je precies op verheugt?
Marjolijn Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Van een storing op het forum hier niks gemerkt gister. Maar vandaar zo stil dus. Vond het gisteren avond inderdaad enorm rustig. Van het gezellige ochtendzonnetje hier is trouwens ook niks meer over. Grauwe regenboel nu hier. Was nog even in slaap gevallen , maar dat was een minder goed idee. Fikse koppijn nu. Nou ja, dan maar wat meer bijkomen even.heb ook een pittige tijd achter me. Beetje lief voor mezelf zijn maar. Alleen mijn katje wil wel actie nu. 🫠
Kohtje Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden 53 minuten geleden zei Etty: bevallen ook😀 Daar weet ik niets van. lady jane reageerde hierop 1
lady jane Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden 1 uur geleden zei Yana: Ja, acceptatie, dat was ook altijd mijn motto. Maar wat zijn er tijden in het leven waarop dat onmogelijk lijkt (is). Maar in een film is het mooi 😁 en waar accepteren stopt, hebben we het mooie woord verduren voor.
lady jane Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden volgens mij beval jij je vrouw wel tegenwoordig @Kohtje ik ben nog steeds een beetje onderkoeld. Ik zwem best graag in de regen, want ben dan zowat de enige in de baan, dus lekker veel ruimte. Maar na 1/2 uur raak ik wat onderkoeld en dan is terugfietsen in de miezer geen pretje. Misschien wordt het tijd wat herfstkleding klaar te leggen? Maar ik wil nog geen afscheid nemen van de zomer. Breng nu al teveel tijd binnen door.
Yana Geplaatst 1 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 1 uur geleden 1 uur geleden zei Etty: Heb je nu je met zo'n nare ziekte te kampen hebt, een ander motto? Jazeker: "wat een kutzooi!" 😁
Yana Geplaatst 1 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 1 uur geleden Ja, koud hè, ik heb vanmorgen een dik vest aangetrokken, het was 20 graden binnen, brrrrr.
Yana Geplaatst 1 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 1 uur geleden 1 uur geleden zei Etty: Heb je nu je met zo'n nare ziekte te kampen hebt, een ander motto? En ook... "ik ben al beter, alleen ik weet het nog niet".
lady jane Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden 17 minuten geleden zei Yana: Ja, koud hè, ik heb vanmorgen een dik vest aangetrokken, het was 20 graden binnen, brrrrr. vest, sokken, grote bak chai spicy en een lekkere tosti, ik kan er weer tegen Yana reageerde hierop 1
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden