Yana Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Teleurstellend als ik op het forum kom en er is niets geschreven sinds de laatste keer dat ik keek. Alleen het gewicht van Bob was er om me op te vrolijken deze ochtend.
Maja Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden (bewerkt) Goedemorgen @Yana en wie later aanhaakt! Thuis 2 katten die aangeven naar buiten te willen. Mocht gistermy en vannacht niet omdat ze net vlooienmiddel hadden gekregen. Zonde als alles wegspoelt in de regen. Regent nu ook. Dat wordt waarschijnlijk een lange wandeling in de regen. Toch zin in! Wandelen en bijkletsen met mensen die ik inmiddels goed ken en waarvan een aantal ook vrienden zijn geworden. Yana, hoop dat je een rijke, energieke dag tegemoet ziet. Mijn gewicht ga ik zo toevoegen bij de kilokiller. Fijne dag allemaal! Dagpact Maja 3 uur geleden bewerkt door Maja Yana reageerde hierop 1
Marjolijn Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Dagpact Maja Marjolijn Goedemorgen iedereen. Hier er een ontspannen, rustig dagje van maken. Voel me ook meer ontspannen en dat is fijn. Geen woeste plannen. Wel kleine klusjes. Fijn dat dat weer lukt. Het AV zijn gaat ook weer goed. Dus allemaal win win. Zonnetje ook alweer hier. Fijne dag allen.
Yvonne Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Goedemorgen frummers, De zon schijnt alweer gul, fijn dat de hitte even weg is voorlopig. En er is wat regen gevallen gisteren, ook wel eens leuk weer, hoewel het niet veel zal helpen. Gelukkig komt er nog wel water uit de kraan, dusssss, tijd voor een bakje.
Quinn Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden 1 uur geleden zei Yana: Teleurstellend als ik op het forum kom en er is niets geschreven sinds de laatste keer dat ik keek. Alleen het gewicht van Bob was er om me op te vrolijken deze ochtend. Sorry @Yana er was een storing gisteravond, kon het hele forum niet op. DAGPACT: Maja Marjolijn Yvonne Quinn 🧡
Yana Geplaatst 1 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 1 uur geleden Geen sorry zeg, mijn opmerking was echt niet bedoeld als een verwijt dat er te weinig geschreven wordt. Ik dacht dat jullie misschien de teleurstelling herkennen, als je je verveelt en er is niks leuks en dan is er ook nog niks op adb geschreven... lady jane reageerde hierop 1
Etty Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Goedemorgen, Oh ja zeker herkenbaar @Yana. Als ik zelf niet echt iets te melden heb, en ik zou graag willen aanhaken, op iets dat inspireert tot nadenken en schrijven. Yana reageerde hierop 1
lady jane Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden mooi dat je dan zelf dat deelt Yana. en ja het is komkommertijd (courgettetijd zou Raps schrijven) rapilos en Yana reageerden hierop 2
lady jane Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden gisteren een mooie film gezien @Etty La petite dernière, geeft stof tot nadenken, maar is ook ontroerend, hoe de hoofdrolspeelster met haar "lot" om weet te gaan. Etty reageerde hierop 1
rapilos Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Een hele goede morgen allemaal, Ja, ha,ha, teleurgesteld zijn als er niets is bijgeschreven op het forum 😅 Herkenbaar, maar riekt ook wel een beetje naar verslavingsgedrag he (steeds even kijken..) Straks eerst weer eens verzinnen wat ik voor gezonds zal koken vandaag Boodschappen opschrijven en halen. Vriend komt gelukkig de hond uitlaten straks, want dat kost best veel tijd als je het zo druk hebt (maakt) als ik 😊 Nou mensen, maak er een mooie dag van Yana reageerde hierop 1
Rosee Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Ik heb af en toe weer wat gedronken. Heel weinig, maar ik weet waar dat uiteindelijk toe leidt, dus nu is het weer klaar. Etty reageerde hierop 1
Etty Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden (bewerkt) @lady janeJa die heb ik gezien, vond het een mooie film. De scene aan de keukentafel tafel, dat liefdevolle uitnodigende gezicht van haar moeder, vertel me wat er is schat, ik zal je helpen, maar het toch niet kunnen vertellen wat ze op haar hart heeft , omdat dat gezicht dan misschien verandert in iets heel lelijks, dat greep me aan. Les enfants vont bien gisteren vond ik wel goed, ook iemand die met haar omstandigheden om leert te gaan. Dan weet je op een gegeven moment, als het leven van de hoofdpersonen gaat kabbelen, dat de laatste scene snel zal komen, dat er niet veel meer hoeft te gebeuren, het gaat om het proces van acceptatie, niet dat het 'goed' komt in de traditionele zin: dat het weer wordt zoals ervoor. 1 uur geleden bewerkt door Etty
Etty Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden @Rosee klinkt alsof je er op tijd bij bent. Ik drink nu twee maanden niet, maar dronk meer dan af en toe, en merk dat ik nu langzaam meer ruimte voel, mijn hersenen gaan anders werken. Merk je dat je steeds meer wil, of vaker?
Rosee Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Ik heb er trouwens wel van genoten en kon ook makkelijk weer stoppen. Dat is het verraderlijke, want dan voelt het alsof het allemaal wel meevalt. Wat dat betreft is het beter om meteen in een binge terecht te komen, dan dringt het tenminste echt door dat eentje niet meer kan en laat je het wel uit je hoofd (nou ja, niet altijd natuurlijk) maar ik herken mijn eigen drinkpatroon: dit kan best lang goed gaan, ik denk dat ik het nu wel kan totdat het toch weer mis gaat. Wanneer dringt dat nou eens tot je door, Rosee!
Rosee Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Waren tegelijk @Etty. Nou, ik merk wel dat ik me er weer op begon te verheugen dus dat is geen goed teken.
Yana Geplaatst 1 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 1 uur geleden 2 minuten geleden zei Etty: ... het gaat om het proces van acceptatie, niet dat het 'goed' komt in de traditionele zin: dat het weer wordt zoals ervoor. Ja, acceptatie, dat was ook altijd mijn motto. Maar wat zijn er tijden in het leven waarop dat onmogelijk lijkt (is). Maar in een film is het mooi 😁
Rosee Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Het begon eigenlijk toen ik na 10 maanden totaal onverwacht een shotje Palinka in mijn handen kreeg geduwd na aankomst van een lange reis.
Rosee Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Wat fijn dat je wat meer ruimte voelt @Ettyna 2 maanden.❤️ Etty reageerde hierop 1
Kohtje Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden 17 minuten geleden zei Rosee: Ik heb af en toe weer wat gedronken. Heel weinig, maar ik weet waar dat uiteindelijk toe leidt, dus nu is het weer klaar. Maar @Rosee, begrijp ik het nou goed dat je pas weer weet waar het uiteindelijk toe leidt wanneer je weer af en toe wat drinkt, en dat je dat niet (meer) weet als je een tijd niet gedronken hebt? Dan zou je toch zeggen dat drinken je geheugen verbeterd..
Etty Geplaatst 58 minuten geleden Rapport Geplaatst 58 minuten geleden 24 minuten geleden zei Yana: Ja, acceptatie, dat was ook altijd mijn motto. Maar wat zijn er tijden in het leven waarop dat onmogelijk lijkt (is). Maar in een film is het mooi 😁 Heb je nu je met zo'n nare ziekte te kampen hebt, een ander motto?
Etty Geplaatst 57 minuten geleden Rapport Geplaatst 57 minuten geleden 18 minuten geleden zei Kohtje: Maar @Rosee, begrijp ik het nou goed dat je pas weer weet waar het uiteindelijk toe leidt wanneer je weer af en toe wat drinkt, en dat je dat niet (meer) weet als je een tijd niet gedronken hebt? Dan zou je toch zeggen dat drinken je geheugen verbeterd.. bevallen ook😀
Fonny Geplaatst 55 minuten geleden Rapport Geplaatst 55 minuten geleden 1 uur geleden zei Quinn: Sorry @Yana er was een storing gisteravond, kon het hele forum niet op. DAGPACT: Maja Marjolijn Yvonne Quinn 🧡 Fonny🌞
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden